مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است

جام جم سرا: دکتر خسرو صادق نیت وی افزود: در درمان خروپف عوامل زیادی از جمله قطع تنفس به دنبال خروپف ، افت اکسیژن و سایر عوارض جانبی باید مورد بررسی قرار گیرد و صرفا با بستن دستبند، خروپف درمان نمی‌شود.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، او تصریح کرد: در پزشکی دستبند برای تعیین میزان خواب یا بیدار بودن بیمار وجود دارد اما آن دستبندها هیچ اثر درمانی یا تشخیص برای خروپف ندارند. بنابراین، تبلیغات دستبند خروپف صرفا جنبه تجاری داشته و هیچ گونه اثر علمی در درمان خروپف به جای نمی‌گذارد.



لینک منبع :درمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است

درمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است – news news.adbx.ir/d/.../درمان-خروپف-با-دستبند-مخصوص،-فریب-است/‎Cachedدرمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است. جام جم سرا: دکتر خسرو صادق نیت وی افزود: در درمان خروپف عوامل زیادی از جمله قطع تنفس به دنبال خروپف ، افت اکسیژن و ... علل و روش‌های درمان خروپف یا خرخر شبانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../علل-و-روش‌های-درمان-خروپف-یا-خرخر-شبانه‎Cached Similar12 مه 2015 ... مهدیس اصفهانی اظهار کرد: خُرخُر شبانه موضوعی است که شاید بسیاری از آن رنج می‌برند و البته ... تصویر درمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است ... درمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Online/Search/keyword/2?q=دستبند...0...‎Cachedپای فناوری به دنیای جواهرات هم باز شد. طراحی جواهر با سلیقه شخصی. در تازه ترین نوآوری صورت گرفته در دنیای طراحی و ساخت جواهرات، محصولی خلاقانه تولید شده که ... 6 ورزش ساده دهان برای جلوگیری از خروپف - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../6-ورزش-ساده-دهان-برای-جلوگیری-از-خروپف‎Cached13 جولای 2015 ... ... افراد روشن کرده. اولین کار این است که جلوی آپنه خواب را بگیرید. ... 19 فروردین 1393 12:46. تصویر درمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است ... دو راه عجیب و غریب برای رفع خروپف | مجله اینترنتی زندگی سالم www.zendegisalem.com/دو-راه-عجیب-و-غریب-برای-رفع-خروپفدرمان/‎Cached29 ا کتبر 2013 ... خانه پزشکی و سلامت دو راه عجیب و غریب برای رفع خروپف/درمان خروپف ... اما شیوه خوابیدن و از خواب پریدن مدتی است داستان هر شب من است. ... خروپف مانند تمام صداهای دیگر با ایجاد ارتعاش و به شکل امواج صوتی در هوا پخش می شود؛ با ... درمان خروپف با این ورزش های ساده - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5372383/درمان-خروپف-با-این-ورزش-های-ساده‎Cached28 ا کتبر 2015 ... خروپف یک مشکل شایع است که می‌تواند بر اثر خستگی بیش از حد در طول روز یا ... تمیز کردن مسیر بینی سه بار در روز از ورزش مخصوص کام و زبان هم استفاده کردند. ... با توجه به این نتایج روش گروه دوم برای درمان خروپف موثرتر است. خر - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Online/Search/keyword/1?q=خر‎Cachedامام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه به تعبیر غربی‌ها در حاکمیت آمریکا چه خر و چه فیل حاکم باشد فرقی نمی‌کند ... تصویر درمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است ... ۴۴۹ - سینانیوز - خبرگزاری سلامت ایرانیان www.sinanews.ir/Archive/?Page=jleszneowgfnj&PageNum=449‎Cachedفریب نخورید/ ترامادول اعتیاد آور و مرگبار است. ایرنا؛ ... خیلی از بیماران سوال می‌کنند آیا وضع کلیه‌هایم خوب است؟ بسیار ... فریب درمان خروپف با دستبند مخصوص . دو راه عجیب و غریب برای رفع خروپف/درمان خروپف | مجله زندگی ... www.ex1rs.com/.../130563-9-دو-راه-عجیب-و-غریب-برای-رفع-خروپف-درمان-خروپف‎Cachedتنها راه چاره این مشکل، شناختن دلایل آن و آگاهی از راهکارهای رفع آن است. خروپف مانند تمام صداهای دیگر با ایجاد ارتعاش و به شکل امواج صوتی در هوا پخش می شود؛ با ... ماهواره - پرتال جامع تایا | taya.ir/Sara/Search/keyword/1¬¬q=ماهواره__s-0-142.aspx درمان خروپف با دستبند مخصوص، فریب است. یک فلوشیپ اختلالات خواب با غیر علمی و بی‌اثر دانستن دستبندهای تبلیغی برای درمان خروپف در خواب گفت: برای درمان ...