مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانستنی‌هایی درباره جوش آوردن خودرو

جام جم سرا: مواردی که دراین خصوص به اقدام صحیح توسط راننده کمک می کند عبارتند از:

1. با احتیاط کامل سرعت خودرو را کاهش داده و با توجه به اطراف از جاده خارج شده و اتومبیل را متوقف ، دنده را خلاص کرده وترمز دستی را بکشید باید به این نکته توجه داشت که به هیچ عنوان در این شرایط خودرو را خاموش نکنید.

2. کولر اتومبیل را خاموش کنید.

3. در صورت خروج آب جوش یا بخا رآب از رادیاتور یا مخزن ذخیره، موتور را به علت کم آبی خاموش نکنید و به تدریج مقداری آب داخل رادیاتور بریزید تا موتور خنک شود.

4. بازدید های نظری تسمه پروانه جهت پارگی یا شل بودن ، همچنین بازدید ازنشت آب رادیاتور ، شیلنگ ها و زیراتومبیل بویژه هنگام مبادرت به سفرها با مسیر های طولانی در دفعات مختلف که باید دقت داشته باشید در صورت روشن بودن اتومبیل جهت بازدید، دست یا لباس شما به تسمه پروانه خودرواصابت نکند.

5. در صورت پارگی یا شل بودن تسمه پروانه و یا نشت آب به هر علت موتور را باید خاموش کنید.

6. در صورت سالم بودن تسمه پروانه اجازه دهید موتور چند دقیقه ای با 1500دور در دقیقه در حالت خلاص کارکند چرا که این عمل باعث خنک شدن سریع موتور می شود.

7. در صورت جوش بودن آب رادیاتور قبل از سرد شدن آن به هیچ عنوان اقدام به باز کردن درب رادیاتور نکنید چراکه امکان دارد آب جوش داخل رادیاتور به اطراف یا صورت شما پاشیده شود.(خبرخودور)

Share



لینک منبع :دانستنی‌هایی درباره جوش آوردن خودرو

دانستنی‌هایی درباره "جوش آوردن خودرو" - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4875532/دانستنی‌هایی-درباره-جوش-آوردن-خودرو‎Cached17 ژوئن 2014 ... یکی از عمومی ترین معایب خودرو به ویژه در ماههای گرم سال که تقریبا اکثر رانندگان با آن مواجه می شوند بالا رفتن حرارت بیش از حد موتور خودرو یا در ... دانستنی‌هایی درباره جوش آوردن خودرو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دانستنی‌هایی-درباره-جوش-آوردن-خودرو‎Cached16 ژوئن 2014 ... چند توصیه در این زمینه را در ادامه بخوانید تا در صورت مواجهه با چنین مشکلی با دردسر کمتری روبرو شوید. تصویر دانستنی‌هایی درباره جوش آوردن خودرو. دانستنی‌هایی درباره "جوش آوردن خودرو" - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/341076/دانستنی‌هایی-درباره-جوش-آوردن-خودرو 17 ژوئن 2014 ... دانستنی‌هایی درباره "جوش آوردن خودرو". در صورت سالم بودن تسمه پروانه اجازه دهید موتور چند دقیقه ای با 1500دور در دقیقه در حالت خلاص کارکند چرا که ... چرا موتور خودرو جوش می آورد - آکا www.akairan.com/maghalat-persia/etlatoomoomi/21537.html‎Cached Similarجدیدترین مطالب اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید .... راننده هر خودرو باید اطلاعات فنی اولیه ای درباره اتومبیل داشته باشد و به روش های رفع عیب های متداول ... در این نوشته، می کوشم اطلاعات لازم پیرامون دلایل جوش آوردن خودرو، راهکارهای ... علت های همیشه جوش آوردن خودرو - تالاب www.talab.org/scientific/car/جوش-آوردن-خودرو.html‎Cachedدر خیابان و سفر هستیم ناگهان متوجه می‌شویم از جلوی ماشین دود می آید و ناگهان متوجه می‌شویم که خودرو جوش آورده هست برای علت های همیشه جوش آوردن اتومبیل ما را دنبال ... دانستنی‌هایی درباره "جوش آوردن خودرو" www.javanonline.ir/fa/news/652473/دانستنی‌هایی-درباره-جوش-آوردن-خودرو 17 ژوئن 2014 ... دانستنی‌هایی درباره "جوش آوردن خودرو". در صورت سالم بودن تسمه پروانه اجازه دهید موتور چند دقیقه ای با 1500دور در دقیقه در حالت خلاص کارکند چرا که ... دانستنی‌هایی درباره جوش آوردن خودرو - میهن صنعت mihansanat.com/fa/News/1/25821/دانستنی‌هایی-درباره-جوش-آوردن-خودرو 19 ژوئن 2014 ... میهن صنعت: یکی از عمومی ترین معایب خودرو به ویژه در ماههای گرم سال که تقریبا اکثر رانندگان با آن مواجه می شوند بالا رفتن حرارت بیش از حد موتور ... دلایل جوش آوردن موتور خودرو و راه‌های جلوگیری از آن - آرین موتور arian-motor.com/overheat/‎Cached4 جولای 2017 ... در مطلب پیش‌رو قصد داریم تا دلایل بیش از حد گرم‌‌شدن موتور خودرو یا به اصطلاح جوش آوردن موتور خودرو را مورد بررسی قرار دهیم. در بعضی موارد شاهد ... اموزش رانندگی _آموزش رانندگی خصوصی تهران - دلایل جوش آوردن خودرو و ... alidriving.blogfa.com/post/21‎Cached Similarدر هنگام جوش آوردن خودرو باید آن را در کنار گذر گاه متوقف کرده و خودرو را بدون خاموش کردن و با ریختن آب روی بدنه رادیاتور سعی برای کاهش دمای آن (البته توجه کنید که ... همه دانستنیها در مورد خودرو ... ثبت نام... تعمیر ... جوش اوردن ماشین و ... www.ninisite.com/.../همه-دانستنیها-در-مورد-خودرو-ثبت-نام-تعمیر-جوش-اوردن-ماشین-و‎Cached21 ژانویه 2014 ... اگه خبری پیشنهادی چیزی دارین ایینجا بنویسین تا تجربیاتمون بالا بره... من که در این زمینه ناشیم... هر کی اطلاعاتی داره یا علــــــــــــــــــیخرید.