مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش فروش مشروبات الکلی در ایران

جام جم سرا: محمد دهقان گفت: در کشور مشروب می سازند و در قوطی خارجی می فروشند تا کمتر مجازات شوند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه در شرایط کنونی قوانین مجازات اسلامی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بحث مشروبات الکلی تعارض دارند افزود: متاسفانه به علت تعارض قانونی در مجازات خرید و فروش مشروبات الکلی این امر در میان خلافکاران تسهیل شده است.

وی در جریان بررسی دو فوریت طرح اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان طراح دو فوریتی این طرح با بیان اینکه اصلاح موردی این قانون در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است گفت: این اصلاح مربوط به موارد مجازات برای قاچاق مشروبات الکلی است به طوریکه هم اکنون در قانون مجازات اسلامی برای حمل و فروش مشروبات مجازات یک تا شش ماه حبس در نظر گرفته شده است اما در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز غفلت صورت گرفته و برای حمل مشروبات قاچاق زیر 10 میلیون، جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

به گزارش تصویرنما و به نقل از خانه ملت، نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در قوانین نباید تعارض وجود داشته باشد گفت: هم اکنون متاسفانه به علت تعارضات قانونی در دو قانون مجازات اسلامی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمام کسانی که مشروبات داخلی تولید می‌کنند این مشروبات را در قوطی های خارجی ریخته و انرا به فروش می‌رسانند از این رو شاهد هستیم به علت تعارض قانونی یک امر خلاف شرع عملا تسهیل شده است.

Share



لینک منبع :روش فروش مشروبات الکلی در ایران

روش فروش مشروبات الکلی در ایران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روش-فروش-مشروبات-الکلی-در-ایران‎Cached16 ژوئن 2014 ... یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس در نشست علنی دیروز (یکشنبه 25 خرداد ) مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور مشروب می‌سازند و به فروش میرسانند و ... فروش آنلاین مشروبات الکلی در ایران +تصاویر - تجارت امروز tejaratemrouz.ir/fa/.../فروش-آنلاین-مشروبات-الکلی-در-ایران-تصاویر‎Cached18 ژانویه 2017 ... شاید تا چند سال گذشته به دلیل ممنوعیت خرید و فروش و مصرف مواد الکلی کمتر به صورت رسمی از آن سخن به میان می آمد. اما از آنجا که نادیده گرفتن یک ... روش فروش مشروبات الکلی در ایران؟! | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../49628-روش-فروش-مشروبات-الکلی-در-ایران‎Cached16 ژوئن 2014 ... یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس در نشست علنی دیروز (یکشنبه 25 خرداد ) مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور مشروب می‌سازند و به فروش میرسانند و ... خرید مشروبات الکلی تنها با یک کلیک! - تبیان article.tebyan.net/321103/خرید-مشروبات-الکلی-تنها-با-یک-کلیک-‎Cached6 ژوئن 2016 ... سردار احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی کل کشور نیز در مصاحبه ای از گسترش خریدوفروش آزادانه مشروبات الکلی در تهران سخن گفته بود. فروش آزادانه مشروبات الکلی در تهران و برخی شهرها - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_10788.html‎Cached Similarاخیرا فروش بارهای مشروب که در آنها بطری مشروب چیده شده، در ویترین برخی مغازه های لوکس فروشی تهران و برخی از شهرستانها مشاهده شده است به گزارش. ... جلوگیری از چین و چروک با این روش خوابیدن ... فروش آزادانه مشروبات الکلی در تهران و برخی شهرها. انواع مشروبات الکلی با سرویس رایگان! - PeykeIran www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=40146‎Cached Similarافکار نیوز (اصولگرا) : با وجود ممنوعیت تهیه و توزیع مشروبات الکلی متاسفانه به تازگی بازار فروش ان در تهران گرمتر شده است. به گزارش خبرنگار افکار نیوز ، این ... تعیین مجازات حمل یا فروش مشروبات الکلی www.fardanews.com/.../تعیین-مجازات-حمل-یا-فروش-مشروبات-الکلی‎Cached Similar12 نوامبر 2008 ... بر اساس مصوبه امروز مجلس هر کس مشروبات الکلی را بسازد، بخرد یا بفروشد و یا در معرض فروش قرار دهد به 6 ماه تا 1 سال حبس و 74 ضربه شلاق و جزای ... اولین و تنهاترین فروشگاه مشروبات الکلی در ایران - انجمن فروشگاه ... forum.shopkeeper.ir/showthread.php?t=99697‎Cached28280 فروش آنلاین مشروبات الکلی در کشور این سایت با توجه به قبح و ممنوعیت مصرف مشروبات الکلی محصولات خود را به وسیله پیک و در جعبه ... خرید اینترنتی مشروب | ایران بیکران https://iranebikaran.wordpress.com/tag/خرید-اینترنتی-مشروب/‎Cached Similar17 مارس 2014 ... Posts about خرید اینترنتی مشروب written by keyumars123. ... فرخنده میلاد انگور بر همه ی الکل پرستان مبارک (طرز تهیه شراب انگور). رونق فروش مشروبات الکلی در فضای مجازی/ الکلی هایی که پشت لبشان ... www.parsnews.com/.../369010-رونق-فروش-مشروبات-الکلی-در-فضای-مجازی-الکلی-هایی-که-پشت-لبشان-سبز-نشده‎Cached28 مه 2016 ... فروش مشروبات الکلی مانند برخی دیگر از شغلهای غیرمجاز دفتر و دستک ... چندی پیش دادستان تهران و سخنگوی قوه قضاییه یکی از علل اصلی مرگ ...