مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر

جام جم سرا: دکتر فرهاد اقطار با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه در گذشته سامانه ای جامع و آماری برای بررسی آسیبهای اجتماعی در کشور وجود نداشت و برهمین اساس امکان برنامه ریزی و سیاستگذاری دقیقی برای این مشکلات نبود و به همین دلیل از سال قبل سامانه آسیبهای اجتماعی با رویکرد عوامل محافظت کننده و خطرساز از سوی سازمان بهزیستی راه اندازی شد.

وی از رصد آسیبهای اجتماعی طی چند مرحله خبر داد و گفت: در این مرحله رصد آسیبهای اجتماعی براساس پژوهشهایی که از فرد بدست آمده انجام و مشخص شد که طلاق، فساد اخلاقی، اعتیاد، روابط خارج از سطوح خانواده و کودکان کار و خیابان مهمترین آسیبهایی مطرح شده در میان خانواده هستند.

مدیرکل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: فقر، میزان تحصیلات، داشتن سرپرست و یا نبود پدر در خانواده و... از جمله فاکتورهایی بود که در این پژوهش مورد تاکید قرار گرفتند.

به گفته اقطار، براساس بیشترین آسیبهای عنوان شده سیاستگذاری و برنامه ریزی و همچنین متناسب با آنها اجرا می شود.

وی همچنین از اجرای سراسری این طرح در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: رصد آسیبهای اجتماعی و عوامل محافظت کننده و خطر ساز امسال در تمامی استانهای مختلف کشور اجرایی می شود و براساس آسیبهای موجود در هر استان و منطقه خاص مسئولین برنامه ریزی می کنند.

این مسئول در سازمان بهزیستی گفت: هر منطقه ای آسیبهای خاص خود را دارد به همین دلیل شناسایی آنها به تفکیک در سیاستگذاریها نقش مهمی ایفا می کنند و البته هزینه مورد نیاز برای اجرا نیز تامین و مشکلی ایجاد نخواهد شد(مهر)

Share



لینک منبع :طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر

طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیبهای اجتماعی خانواده‌ها ... mehrnews.com/news/2311742/‎Cached15 ژوئن 2014 ... مدیر کل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از اتمام رصد آسیبهای اجتماعی با رویکرد عوامل محافظت کننده و خطرساز خبر داد و گفت: در این ... طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیب‌های اجتماعی - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/newspreview/1532709396920102541 طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیب‌های اجتماعی. مدیرکل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی از اتمام رصد آسیب‌های اجتماعی با رویکرد عوامل ... طلاق، فساد و اعتیاد در صدر آسیب‌های اجتماعی خانواده - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/262720/Society/vulnerabilities‎Cached16 ژوئن 2014 ... ... عوامل محافظت‌کننده و خطرساز خبر داد و گفت: در این مرحله مشخص شد که طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر جدول آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها قرار دارند. اوشیدا - طلاق، فساد و اعتیاد در صدر آسیب‌های اجتماعی خانواده oshida.ir/vdcgnt9x.ak9774prra.html 16 ژوئن 2014 ... ... عوامل محافظت‌کننده و خطرساز خبر داد و گفت: در این مرحله مشخص شد که طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر جدول آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها قرار دارند. طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیبهای اجتماعی خانواده ها www.ghatreh.com/.../طلاق-فساد-اخلاقی-اعتیاد-صدر-آسیبهای-اجتماعی-خانواده‎Cached16 ژوئن 2014 ... مدیر کل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از اتمام رصد آسیبهای اجتماعی با رویکرد عوامل محافظت کننده و. طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیبهای اجتماعی خانواده ها - ملت ایران tnews.ir/news/04fe26476841.html‎Cachedمدیر کل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از اتمام رصد آسیبهای اجتماعی با رویکرد عوامل محافظت کننده و خطرساز خبر داد و گفت: در این مرحله مشخص شد ... طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیبهای اجتماعی خانواده ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/9533902 15 ژوئن 2014 ... طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیبهای اجتماعی خانواده ها. سلامت نیوز: مدیر کل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از اتمام رصد ... طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیبهای اجتماعی خانواده ها tasalamati.com/e/21DYM/‎Cachedطلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر آسیبهای اجتماعی خانواده ها. مدیر کل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از اتمام رصد آسیبهای اجتماعی با رویکرد عوامل ... چرا سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی از سال 91 تاکنون همچنان "در دست ... mehrkhane.com/.../چرا-سامانه-رصد-آسیب‌های-اجتماعی-از-سال-91-تاکنون-همچنان-در-دست-راه‌اندازی-است‎Cached22 فوریه 2016 ... بر اساس گفته‌های او در این مرحله مشخص شد که طلاق، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدر جدول آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها قرار دارند. فقر، میزان تحصیلات، ... آسیب های اجتماعی؛ در صدر آثار دریافتی بخش ویژه - تیتر 10 titr10.ir/news_59131-utab‎Cached30 ژانویه 2017 ... آسیب های اجتماعی؛ در صدر آثار دریافتی بخش ویژه ... جشنواره، محور"نقد و بررسی آسیب‌های اجتماعی"(اعتیاد، فقر، طلاق و مشکلات ازدواج، فساد و. ... جامعه با وجود حفظ وفاق ملی و اخلاق اسلامی; بررسی فرصت‌ها و آسیب‌های طرح تحول سلامت.