مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد

جام جم سرا: بنابر اعلام پلیس آفریقای جنوبی، این مرد با مورد حمله قرار دادن رقیب عشقی‌اش، قلب او را از سینه‌اش بیرون آورد و آن را خورد.

به نقل از ایسنا، همسایگان قربانی پس از مشاهده این صحنه با پلیس تماس گرفتند. ماموران پلیس نیز پس از حضور در محل حادثه در حالی با متهم روبرو شدند که در حال خوردن قلب قربانی 62 ساله‌اش با چاقو و چنگال بود.

بنابر اعلام پلیس آفریقای جنوبی، همسر قربانی گفت: پیش از این قرار بود با متهم ازدواج کنم اما این کار صورت نگرفت، هر چند پس از ازدواج با مرد مورد علاقه‌ام متهم با پیدا کردن محل زندگی‌مان و آشنا شدن با همسرم به خانه ما رفت و آمد پیدا کرد.

در روز حادثه آن دو از من خواستند تا برایشان نوشیدنی تهیه کنم و به همین دلیل از خانه خارج شدم که پس از بازگشت به خانه همسرم را دیدم که با ضربات شدید چاقو از پای درآمده بود.

به نقل از سایت نیوز، پلیس آفریقای جنوبی با بیان اینکه متهم دستگیر شده اعلام کرد: محاکمه قاتل که اهل زیمبابوه بوده به زودی آغاز می‌شود.

Share



لینک منبع :مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد

مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مردی-قلب-رقیب-عشقی‌اش-را-درآورد-و-خورد‎Cached14 ژوئن 2014 ... مرد حسودی که در ازدواج جواب رد شنیده بود، پس از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با فردی دیگر، به رقیب عشقی خود حمله کرد و با بیرون آوردن قلب وی از سینه ... Images for مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد بداخبار - مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد qanu3.mihanblog.com/post/432 14 ژوئن 2014 ... مرد حسودی که در ازدواج جواب رد شنیده بود، پس از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با فردی دیگر، به رقیب عشقی خود حمله کرد و با بیرون آوردن قلب وی از سینه ... مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد aela-net.tk/SAY/p/index.php?q...‎Cachedبنابر اعلام پلیس آفریقای جنوبی، این مرد با مورد حمله قرار دادن رقیب عشقی‌اش، قلب او را از سینه‌اش بیرون آورد و آن را خورد. به نقل از ایسنا، همسایگان قربانی پس از ... سرزمین دوستی - مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد - friendland www.friendland.ir/post/284‎Cachedاخبار حواد ث- در آفریقای جنوبی رخ داد: مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد. مرد حسودی که در ازدواج جواب رد شنیده بود، پس از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با فردی دیگر، ... مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد | اخبار حواد ث- در آفریقای ... padsha.com/مردی-قلب-رقیب-عشقی‌اش-را-درآورد-و-خورد مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد. مرد حسودی که در ازدواج جواب رد شنیده بود، پس از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با فردی دیگر، به رقیب عشقی خود حمله کرد و با بیرون ... عاشق حسود قلب رقیبش را خورد! - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/عاشق-حسود-قلب-رقیبش-را-خورد.html حسادت موجب شد مرد آفریقایی با چاقو رقیب عشقی‌اش را از پای درآورده و قلب او را بخورد. بنابر اعلام پلیس آفریقای جنوبی، این مرد با مورد حمله قرار دادن رقیب عشقی‌اش، ... سوپاپ چاقو آفریقای جنوبی - شن و ماسه ساخت ماشین آلات و صنعت آسیاب lasertubevideo.asia/ircrusher/21686.html‎Cachedپاریس به سوی مردی با چاقو که قصد داشت ... چت آنلاین ... در آفریقای جنوبی رخ داد: مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 14:47 ... چت آنلاین ... عاشق حسود قلب رقیبش را خورد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/317864/عاشق-حسود-قلب-رقیبش-را-خورد 14 ژوئن 2014 ... به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسادت موجب شد مرد آفریقایی با چاقو رقیب عشقی‌اش را از پای درآورده و قلب او را خورد. بنابر اعلام پلیس آفریقای ... زیمبابوه - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Online/Search/keyword/1?q=زیمبابوه‎Cachedمردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد. مرد حسودی که در ازدواج جواب رد شنیده بود، پس از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با فردی دیگر، به رقیب عشقی خود حمله کرد و با بیرون ...