مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان

جام جم سرا: پزشکان بر اساس مطالعات پیشین خود بیان کرده بودند زمانی که خال‌ها به سرطان پوست تبدیل شوند خطر جدی برای سلامتی هستند و اکنون طبق بررسی‌های جدید وجود آنها روی پوست بدن می‌تواند در عین حال فاکتوری برای تعیین احتمال ابتلا به سرطان پستان باشد.

به نقل از ایسنا، ظاهر شدن خال روی بدن تقریبا امر شایع و معمولی است که رشد کرده و رنگ آن با گذشت زمان تیره یا روشن می‌شود. طبق اعلام آمادمی پوست آمریکا وجود 10 تا 40 خال در نقاط مختلف بدن امری عادی و طبیعی است اما افرادی که روی پوستشان بیش از 50 عدد خال وجود دارد بیشتر در معرض ابتلا به ملانوم که خطرناکترین نوع سرطان پوست است، هستند.

همچنین متخصصان آمریکایی مشاهده کردند زنانی که روی دست‌هایشان بیش از 15 خال دارند 35 درصد بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پستان هستند. علاوه بر این در مطالعه دیگری که در فرانسه انجام گرفت مشخص شد زنانی که در شروع آزمایش تعداد زیادی خال روی بدنشان وجود داشته 13 درصد بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پستان بودند.

به نقل از مدیکال دیلی، متخصصان آمریکایی اظهار داشتند این خطر از وجود استروژن ناشی می‌شود که همزمان با رشد و گسترش تومورهای سرطانی پستان و رشد خال‌ها مرتبط است

Share



لینک منبع :ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان

رابطه خال‌های روی دست با سرطان پستان - ایسنا www.isna.ir/news/.../رابطه-خال-های-روی-دست-با-سرطان-پستان‎Cached11 ژوئن 2014 ... پزشکان می‌گویند تعداد خال‌ها روی پوست بدن می‌تواند نشان‌دهنده خطر ابتلا به سرطان پستان باشد. ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ارتباط-خال-روی-پوست-با-سرطان-پستان‎Cached14 ژوئن 2014 ... ظاهر شدن خال روی بدن تقریبا امر شایع و معمولی است که رشد کرده و رنگ آن با گذشت زمان تیره یا روشن می‌شود اما اکنون پزشکان می‌گویند در ... ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../ارتباط-خال-روی-پوست-با-سرطان-پستان‎Cached14 ژوئن 2014 ... ظاهر شدن خال روی بدن تقریبا امر شایع و معمولی است که رشد کرده و رنگ آن با گذشت زمان تیره یا روشن می‌شود اما اکنون پزشکان می‌گویند در ... ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان - پرشین وی persianv.com/.../ارتباط-خال-روی-پوست-با-سرطان-پستان.html‎Cached9 جولای 2014 ... به نقل از ایسنا، ظاهر شدن خال روی بدن تقریبا امر شایع و معمولی است که رشد کرده و رنگ آن با گذشت زمان تیره یا روشن می‌شود. طبق اعلام آمادمی پوست ... ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان | ظاهر شدن خال روی بدن - قطره www.ghatreh.com/news/.../ارتباط-خال-روی-پوست-سرطان-پستان 30 ا کتبر 2016 ... ظاهر شدن خال روی بدن تقریبا امر شایع و معمولی است که رشد کرده و رنگ آن با گذشت زمان تیره یا روشن می شود اما اکنون. ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان - پول نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/ارتباط-خال-روی-پوست-با-سرطان-پستان/4094637 پول‌نیوز - ظاهر شدن خال روی بدن تقریبا امر شایع و معمولی است که رشد کرده و رنگ آن با گذشت زمان تیره یا روشن می‌شود اما اکنون پزشکان ... ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/ارتباط-خال-روی-پوست-با-سرطان-پستان/4092154 ظاهر شدن خال روی بدن تقریبا امر شایع و معمولی است که رشد کرده و رنگ آن با گذشت زمان تیره یا روشن می‌شود اما اکنون پزشکان می‌گویند در بررسی‌هایشان ... بین خال و سرطان پستان رابطه وجود دارد؟ - پوست - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../بین-خال-و-سرطان-پستان-رابطه-وجود-دارد-‎Cached Similar18 آگوست 2014 ... متخصصان همچنین معتقدند نمی‌توان گفت بین خال و سرطان پستان رابطه وجود دارد اما با این حال وجود خال‌ها نشان می‌دهد سطح بالاتری از هورمون در بدن فرد ... آخرین خبر | دکتر سلام/ ارتباط خال روی پوست با سرطان akharinkhabar.ir/health/.../دکتر-سلام-ارتباط-خال-روی-پوست-با-سرطان- 30 ا کتبر 2016 ... دکتر سلام/ ارتباط خال روی پوست با سرطان ... زنانی که روی دست‌هایشان بیش از ۱۵ خال دارند ۳۵ درصد بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پستان هستند. ارتباط خال روی پوست با سرطان پستان - ایمپریا imperia.ir/.../spots-on-the-skin-associated-with-breast-cancer‎Cachedارتباط خال روی پوست با سرطان پستانظاهر شدن خال روی بدن تقریبا امر شایع و معمولی است که رشد کرده و رنگ آن با گذشت زمان تیره یا روشن می‌شود اما اکنون پزشکان ...