مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش+عکس

جام جم سرا: در حاشیه برگزاری چهاردهمین جشن حافظ سینما و تلویزیون ایران که اختصاص به معرفی برترین‌های این دو حوزه در سال 92 داشت خبر ازدواج «مهناز افشار» نیز اعلام شد و افشار که برای بازی در فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» تندیس بهترین بازیگر زن را گرفته بود با حضور بر روی سن گفت طی دو روز گذشته شاهد اتفاقات خوبی در زندگی‌اش بوده است.

.

به نقل از دانا او همزمانی تولد با مراسم ازدواج و دریافت تندیس بهترین بازیگر زن از چهاردهمین جشن حافظ را باعث رقم خوردن آن اتفاقات خوب دانسته است.

گفتنی است که خبر ازدواج این بازیگر سینما و تلویزیون، پیشتر، و در آخرین روزهای سال گذشته رسانه‌ای شده بود اما خود افشار چند زمانی نه آن را تایید و نه تکذیب کرد. جام جم سرا همان زمان با انتشار تصویری، خبر آن را نیز منتشر کرده بود اما از آنجا که افشار یا رامین آن را نه تایید و نه تکذیب کرده بودند واکنشهای متفاوتی از سوی مردم یافت. برخی با اظهار نظرهایی درباره خصوصیترین تصمیم افراد به آن تاختند و برخی با علاقه یا احترام به این تصمیم به وی تبریک گفتند. در میان نظراتی که ذیل خبر ازدواج او به چشم می‌خورد، کسانی هم بودند که با انتساب خودشان به عنوان دوست، همسایه، یا قوم و خویش یکی از طرفین از کذب بودن خبر ازدواج سخن می‌گفتند. آن خبر و برخی از این نظرات را از طریق لینک مطلب در قسمت مطالب مرتبط می‌توانید ببینید و بخوانید.

Share



لینک منبع :مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش+عکس

Images for مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش+عکس مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مهناز-افشار-یک-روز-بعد-از-مراسم-عقدش-عکس‎Cached Similar14 ژوئن 2014 ... مهناز افشار که بتازگی با فرزند محمد علی رامین ازدواج کرده است، یک روز بعد از برگزاری مراسم عقد خود در جشن حافظ حاضر شد و با حضور بر روی سن ... مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش + عکس | ساتین saten.ir/24951/مهناز-افشار-یک-روز-بعد-از-مراسم-عقدش-عک/‎Cached Similar14 ژوئن 2014 ... مهناز افشار که بتازگی با فرزند محمد علی رامین ازدواج کرده است، یک روز بعد از برگزاری مراسم عقد خود در جشن حافظ حاضر شد و با حضور بر روی سن ... مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش + عکس | ساتین - Part 3 saten.ir/24951/مهناز-افشار-یک-روز-بعد-از-مراسم-عقدش-عک/3/ 14 ژوئن 2014 ... مهناز افشار که بتازگی با فرزند محمد علی رامین ازدواج کرده است، یک روز بعد از برگزاری مراسم عقد خود در جشن حافظ حاضر شد و با حضور بر روی سن ... مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش+عکس - عصر خبر www.asrkhabar.com/.../مهناز-افشار-یک-روز-بعد-از-مراسم-عقدشعکس‎Cached14 ژوئن 2014 ... مهناز افشار که بتازگی با فرزند محمد علی رامین ازدواج کرده است، یک روز بعد از برگزاری مراسم عقد خود در جشن حافظ حاضر شد و با حضور بر روی سن ... مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش + عکس | ساتین / آرشیو farspage.com/w/28/gwnr3‎Cachedمهناز افشار که بتازگی با فرزند محمد علی رامین ازدواج کرده است، یک روز بعد از برگزاری مراسم عقد خود در جشن حافظ حاضر شد و با حضور بر روی سن گفت طی دو روز ... مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش+عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../مهناز-افشار-یک-روز-بعد-از-مراسم-عقدش-عکس‎Cachedمهناز افشار که بتازگی با فرزند محمد علی رامین ازدواج کرده است، یک روز بعد از برگزاری مراسم عقد خود در جشن حافظ حاضر شد و با حضور بر روی سن گفت طی دو روز ... مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news20151075553989141.html‎Cached7 ا کتبر 2015 ... مهناز افشار که بتازگی با فرزند محمد علی رامین ازدواج کرده است، یک روز بعد از برگزاری مراسم عقد خود در جشن حافظ حاضر شد و با حضور بر روی سن ... مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=مهناز+افشار+یک+روز+بعد...مراسم+عقدش+عکس‎Cachedفیلم نهنگ عنبر 2 سانسورها و اصلاحیه های خاصی داشت. از جمله بخشی از حرکات موزون مهناز افشار در این فیلم که در نمایش عمومی حذف شد. توضیح مهناز افشار درباره بخش ... مهناز افشار یک روز بعد از مراسم عقدش +عکس - روزنامه ملت ما (ملت آنلاین) tnews.ir/news/b93526463934.html مهناز افشار که بتازگی با فرزند محمد علی رامین ازدواج کرده است، یک روز بعد از برگزاری مراسم عقد خود در جشن حافظ حاضر شد و با حضور بر روی سن گفت طی دو روز ...