مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک اسموتی سریع و ساده

جام جم سرا: مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده اسموتی‌ها، معمولاً میوه‌ها یا برخی سبزیجات و ترکیب آن با شیر یا ماست است که براحتی در دسترس شماست.

مواد لازم

ماست یک و نیم پیمانه (200 گرم)
توت‌فرنگی 250 گرم
شیر 4 پیمانه (640 میلی لیتر)

طرز تهیه:

ماست و توت‌فرنگی را در مخلوط‌کن ریخته، همزمان با کار کردن مخلوط‌کن، شیر را کم کم به آن بیافزایید تا پس از مخلوط شدن کاملاً یکدست شود. اکنون اسموتی شما آماده است. آن را در لیوانی بریزید و در یخچال بگذارید تا خنک و آماده سرو شود.

نکته‌ها:

اسموتی خوب باید غلیظ و دارای بافتی منسجم باشد.
در صورت تمایل می‌توانید یک قاشق چایخوری شکر سفید دانه ریز، شکر قهوه ای یا عسل را به همراه شیر به مواد بیفزایید اما یادتان باشد زیاد از شکر استفاده نکنید تا این نوشیدنی برای شما کم کالری و سالم به حساب آید.
برای تهیه اسموتی بهتر است از میوه های یخ زده استفاده کنید.
به جای ماست می‌توانید از خامه یا بستنی پرچرب نیز استفاده کنید اما در این صورت کالری آن اندکی افزایش می‌یابد.

Share



لینک منبع :یک اسموتی سریع و ساده

یک اسموتی سریع و ساده - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../یک-اسموتی-سریع-و-ساده‎Cached Similar14 ژوئن 2014 ... اسموتی توت فرنگی، یک میان‌وعده خوشمزه و بسیار مغذی است و می توانید با استفاده از کمترین مواد، این اسموتی سالم، پر انرژی و کامل را تهیه و به ... Images for یک اسموتی سریع و ساده یک اسموتی سریع و ساده - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../یک-اسموتی-سریع-و-ساده‎Cached15 ژوئن 2014 ... اسموتی توت فرنگی، یک میان‌وعده خوشمزه و بسیار مغذی است و می توانید با استفاده از کمترین مواد، این اسموتی سالم، پر انرژی و کامل را تهیه و به ... یک نوشیدنی خنک، خاص و پرطرفدار ویژه تابستان؛ آموزش تهیه اسموتی ... www.ritmezendegi.ir/.../یک-نوشیدنی-خنک-خاص-و-پرطرفدار-ویژه-تابستان-آموزش-تهیه-اسموتی-موز-و-توت-فرنگی-سریع-و-ساده‎Cached... خاص و پرطرفدار ویژه تابستان؛ آموزش تهیه اسموتی موز و توت فرنگی، سریع و ساده ... یک اسموتی خوشمزه و متفاوت برای یک عصرانه دلچسب کنار عزیزانتان/ پینک ... یک اسموتی ساده، با کلی میوه تابستانه -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/drink/news201712521111978307.html‎Cached25 ژانویه 2017 ... اسموتی یکی از راه های ساده برای اضافه کردن میوه به برنامه غذایی افراد و مخصوصا کودکان است. در این دستور غذایی می خواهیم با استفاده از انبه، زرد آلو، ... یک اسموتی سریع و ساده - تیک - آبتین بلاگ tik.abtinblog.com/tag/یک+اسموتی+سریع+و+ساده یک اسموتی خوشمزه مخصوص صبحانه! طرز تهیه یک اسموتی خوشمزه مخصوص صبحانه یک اسموتی خوشمزه مخصوص صبحانه – روزنامه پزشکی ایران یک اسموتی خوشمزه ... طرز تهیه 5 اسموتی تابستانی با میوه های یخ زده - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/5-اسموتی-میوه-های-یخ-زده/‎Cached5 ژوئن 2017 ... در روزهای گرم، اسموتی (Smoothie) میوه های یخ زده نوشیدنی مناسبی است که هم ... با این غذاهای ساده و سریع، برای یک صبح کاری شاداب آماده خواهید شد. یک نوشیدنی خنک، خاص و پرطرفدار ویژه تابستان؛ آموزش تهیه اسموتی ... www.shahrekhabar.com/video/147210540049881‎Cachedیک نوشیدنی خنک، خاص و پرطرفدار ویژه تابستان؛ آموزش تهیه اسموتی موز و توت فرنگی، سریع و ساده - پلاس. آموزش اسموتی پرتغالی - smoothie | Pinterest - Koken, Recepten en ... https://nl.pinterest.com/pin/461126449326487465/‎Cachedیک اسموتی خامه ای و یکدست و طراوت بخش که مزه ی آن مانند یک برش پای سیب است که در لیوان ریخته .... دستورتهیه و اموزش تهیه در منزل اسموتی بلوبری آسان و سریع. آموزش اسموتی موز و بلوبری | smoothie | Pinterest | Madlavning ... https://www.pinterest.dk/pin/461126449326487503/‎Cachedیک اسموتی خامه ای و یکدست و طراوت بخش که مزه ی آن مانند یک برش پای سیب است که ... آنها را در ظرف های جداگانه در یخچال یا فریزر قرار دهید تا یک صبحانه یا میان وعده ی آماده .... پودر پروتئین ساده یا وانیلی می توانید آن را به یک وعده ی غذایی تبدیل کنید . .... Strawberry Pineapple Banana Lava Flow Smoothie - Refreshing, fast, easy, ...