مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بررسی علل ناباروری در تلویزیون

جام جم سرا:مجموعه "پایان ناباروری" که روزهای شنبه ساعت 19 از شبکه چهار سیما در راستای اطلاع رسانی صحیح درباره باروری و ناباروری پخش می شود، این هفته با حضور دکتر محمد کاظمینی عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به سیر ناباروری در ایران، علل ناباروری و بررسی ناباروری با فاکتورهای مردانه می پردازد.

در ادامه دکتر افسانه محمدزاده مسئول کلینیک درمان ناباروری و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، با حضور در این برنامه موضوع بررسی علل ناباروری در زنان، اختلالات تخمک گذاری همراه با بی نظمی سیکل قاعدگی، وضعیت رحم و لوله های رحم در زنان نابارور بررسی می شود.

برنامه "پایان ناباروری" هر هفته شنبه ها ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد و زوجین می توانند پرسش های خود را پیرامون این موضوع به آدرس: Info@avicennaclinic.ir مطرح نمایند.(مهر)



لینک منبع :بررسی علل ناباروری در تلویزیون

بررسی علل ناباروری در تلویزیون - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بررسی-علل-ناباروری-در-تلویزیون 13 ژوئن 2014 ... امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی محققان عرصه ناباروری اذعان دارند که نقش زوجین در این امر یکسان است و زن و مرد هر دو حدود 35 تا 40 درصد از علل ... بررسی علل ناباروری در تلویزیون - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../بررسی-علل-ناباروری-در-تلویزیون‎Cached Similar13 ژوئن 2014 ... امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی محققان عرصه ناباروری اذعان دارند که نقش زوجین در این امر یکسان است و زن و مرد هر دو حدود 35 تا 40 درصد از علل ... بررسی علل نازایی pezeshkyemrooz.com/Site/News/Detail.aspx?id=20113616488014‎Cached24 سپتامبر 2014 ... بررسی علل نازایی ... همه‌ی مشتریان رادیو و تلویـزیون و . ... علل ناباروری بسیار متفاوت است و از علل عفونی مانند سل دستگاه تناسلی تا علل مادرزادی، ... ارتباط تلویزیون با کاهش یا افزایش تعداد اسپرم مردان - رنگ زندگی rangezendegi.com/1601/much-tv-lower-sperm-count-men/‎Cached Similar2 سپتامبر 2015 ... آیا رابطه ای بین تماشای تلویزیون و کاهش تعداد اسپرم وجود دارد ؟ ... دارند و در هفته ساعات زیادی رو به تماشای تلویزیون میپردازند ٬آیا در آینده مشکل ناباروری نخواهند داشت ؟ ... عامل دیگری در این مطالعه وجود داره که باید مورد بررسی قرار بگیره اینکه آیا مردانی که در هفته ساعت های ... علل ایجاد اختلالات عملکرد جنسی چیست؟ ناباروری مردان با تماشای زیاد تلویزیون - کلینیک من www.clinicman.org/ناباروری-مردان-با-تماشای-زیاد-تلویزیون‎Cachedمحققان دریافتند که تماشای تلویزیون بیش از 5 ساعت در روز تعداد اسپرم مردان را به ... بی تحرکی و تماشای زیاد تلویزیون در نتیجه تغییر سبک زندگی یکی از علل ... تلویزیون می‌تواند مردان را عقیم کند | سلامتیسم www.salamatism.com/news/.../تلویزیون-می-تواند-مردان-را-عقیم-کند 20 آوریل 2016 ... تلویزیون می‌تواند مردان را عقیم کند ... در این تحقیق که به بررسی رابطه بین تماشای تلویزیون، فعالیت فیزیکی و ... تشریح علل ناباروری در مردان ... [PDF] ﻧﺎﺑﺎروری iums.ac.ir/uploads/nabarvari_106902.pdf‎Cachedﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ. ، درمان و آموزش پزشکی. 1389. ﻧﺎﺑﺎروری. (. ﻋﻠﻞ، ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی و درﻣﺎن. ) ... زﻣﺎﻧﻲ ﺑﺮای ﺑﺮرﺳﻲ. ﺗﻮان. ﺑﺎروری زوﺟﻴﻦ ﻣﻨﺎﺳﺐ .... اﻣﻮاج ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه، رادﻳﻮ، ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮن ﺑﺮ ﻧﺎﺑﺎروری. مهمترین علل ناباروری در مردان و زنان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مهمترین-علل-ناباروری-در-مردان-و-زنان‎Cached10 دسامبر 2016 ... اگر شما دارای مشکل بچه‌دار شدن هستید، بدانید که تنها نیستید. حدود 10-15 درصد زوج‌ها از ناباروری در رنج هستند. زن و شوهر به یک میزان در ناباروری ... آپارات - علل ناباروری مردان www.aparat.com/result/_علل_ناباروری_مردان_ 15 درصد از علل ناباروری مردان، عوامل عفونی است · مرکز فوق ... بررسی علل ناباروری مردان و زنان · شبکه سهند ... علل ناباروری در مردان و راه درمان آن(16 مورد بسیار مهم). ناباروری مردان با تماشای تلویزیون! | | linkchee.com/7curaaaaaaaia/ 31 دسامبر 2016 ... دریافتندکه تماشای تلویزیون بیش از 5 ساعتدر روز تعداد اسپرم مردان را به ... پای تلویزیون می نشینند یکی از علل ناباروری در مردان، واریکوسل است ...