مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام طرفی است؟

حتی اگر این دو نفر، در خانه ای کنار هم زندگی کنند، همیشه نوعی احساس نارضایتی ته دل شان باقی است و هرلحظه شاید باورهای آنها با هم اصطکاک داشته باشد چرا که دلمشغولی های یک زن و شوهر باید به هم نزدیک باشد و در غیر این صورت، هر کدام از آنها وقتش را صرف دغدغه‌هایی می کند که برای دیگری بی معناست و به این ترتیب در طول سال ها آنها به واسطه تفاوت در دیدگاه های اعتقادی شان از هم دور می‌شوند البته این نوع مشکلات وقتی پیش می‌آید که دو نفر از نظر اعتقادات مذهبی کاملاً در نقطه مخالف هم قرار داشته باشند وگرنه این که باورهای مذهبی دو زوج تفاوت هایی با هم داشته باشند، طبیعی است.

بر این اساس لازم است پیش از ازدواج ، سطح اعتقادات طرف مقابل را بسنجید. آیا او به خدا، دین و آخرت اعتقاد دارد؟ این اعتقاد در چه حد است ؟ آیا واجبات دین را به جا می آورد ؟ تا چه اندازه باورهای دینی اش به شما نزدیک است؟ چقدر به تقدیر و سرنوشت و چقدر به اختیار و توانایی انسان در شکل زندگی اش اعتقاد دارد؟

اعتقادات خانواده های دو طرف نیز باید تا حد زیادی به یکدیگر شبیه باشد و معمولاً وقتی یک خانواده مذهبی و خانواده دیگر غیرمذهبی باشند امکان دارد با یکدیگر به مشکلاتی بر بخورند.

مریم یوشی زاده – خبرنگار جام جم آنلاین



لینک منبع :کدام طرفی است؟

راه موفقیت از کدام طرفی است؟! (قسمت دوم) - بیمه مارکتینگ https://bimehmarketing.com/.../راه-موفقیت-از-کدام-طرفی-است؟-قسمت-دوم/‎Cached13 آوریل 2017 ... سلام دوباره! من، «عیسی محمدی» نویسنده این مقاله هستم… همان طوری که وعده داده بودم، در قسمت دوم این مقاله می خواهم با شما درباره «اهمیت یادگیری مداوم» ... راه موفقیت از کدام طرفی است؟! (قسمت اول) - بیمه مارکتینگ https://bimehmarketing.com/.../راه-موفقیت-از-کدام-طرفی-است؟-قسمت-اول/‎Cached30 ژانویه 2017 ... سلام! من، «عیسی محمدی» نویسنده این مقاله و در حال حاضر ۳۸ ساله هستم… از ۲۰ سالگی به دنبال کشف رازهای افراد موفق بوده ام. کتاب های بسیاری را ... آنا | بیطرف کدام طرفی است؟ www.ana.ir/news/264906‎Cached3 روز پیش ... بیطرف در حالی به عنوان گزینه روی میز کابینه دولت دوزادهم برای تصدی وزارت نیرو مطرح است که اختلاف‌ نظرها میان فعالان صنعت آب و برق بر سر وی ... شیخ عیسی طرفی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شیخ_عیسی_طرفی‎Cachedشیخ عیسی طرفی از فقیه‌های خوزستان است. در جوانی به نجف رفت و نزدیک به بیست سال را صرف تحصیل علوم شیعه کردند. پس از کسب اجتهاد و به در خواست مردم و ... ارزن باتلاقی دو طرفی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ارزن_باتلاقی_دو_طرفی‎Cachedارزن باتلاقی دو طرفی، چمن پایابی دو ردیفی، تکه بر، سه چکه واش (نام علمی: Paspalum distichum) نام یک گونه از سرده ارزن باتلاقی است. رباط طرفی داخلی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رباط_طرفی_داخلی‎Cached Similarرباط طرفی داخلی (به انگلیسی: Medial collateral ligament ) همانند رباط طرفی خارجی یک رباط محکم در مفصل زانو است که به لقمه (کوندیل) داخلی استخوان ران و درشت نی ... کدام طرفی است؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1528386878974391357/کدام-طرفی-است؟‎Cached12 ژوئن 2014 ... باورهای مذهبی تا چه حد در زندگی شما نقش دارد؟ اگر دو زوج نتوانند پیش از ازدواج این وجه از عقاید شان را با هم مقایسه کنند ممکن است پس از ازدواج با هم به ... Boorhani Qatiu, a Dictionary of the Persian Language (etc.) - Google Books Result https://books.google.com/books?id=zsBIAAAAcAAJ Thomas Roebuck - ‎1818 بانال مفقوطه این لغتها برای بغداد است و آن شهری استان سیدة الد نیا وام الدنیا ... هم شریان طرفی است از چهارطرف که جای تشریق آفتاب باشد که مقابل مغرب اسباتی همشان ...Encryption - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1312124857 Keyvan Amini - ‎2014 - Computers بنابراین بخوبی با رمزنکاری و تصدیق هویت در ارتباطات سازکار است. ... 3- روشهای رمزکذاری 3- 1 روش متقارن Symmetric در این روش هر دو طرفی که قصد رد و بدل اطلاعات ...شهردار تهران کدام طرفی است؟ - تبیان article.tebyan.net/255733/شهردار-تهران-کدام-طرفی-است- 27 آگوست 2013 ... البته تا روز 12 شهریور ماه روز تشکیل شورای دوره چهارم شهر تهران اندک زمانی وقت باقی‌ است، موضوع انتخاب رئیس شورا و شهردار آینده پایتخت‌ نشین‌ها ...