مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرد جوان دختر مورد علاقه‌اش را ربود

جام جم سرا: سرهنگ بهمنی گفت: مردی ۲۸ ساله با مراجعه به اکیپ گشت پلیس در خلخال گزارش از ربوده شدن برادر زاده اش از شهر ری توسط مردی ۲۱ ساله را ارائه داد.
وی افزود: این مرد در گزارش خود به ماموران گفت که خواهر زاده ام در تماس کوتاهی با من موضوع ربوده شدن را مطرح کرد و گفت در یک واحد مرغداری در خلخال زندانی شده است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال ادامه داد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن محل نگهداری دختر ربوده شده را شناسایی و در عملیاتی ویژه آدم ربا را دستگیر و دختر جوان ربوده شده را نجات می دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده هدف از آدم ربایی را علاقه شدید به دختر جوان و عدم موافقت والدین وی با ازدواج آنان اعلام کرد و گفت که به خاطر انتقامجویی تصمیم گرفتم وی را ربوده و به منطقه ای دور انتقال دهم که در این کار هم موفق شدم ولی با اقدام پلیس نتوانستم نقشه ام را به طور کامل عملی کنم.

Share



لینک منبع :مرد جوان دختر مورد علاقه‌اش را ربود

Images for مرد جوان دختر مورد علاقه‌اش را ربود مرد جوان دختر مورد علاقه‌اش را ربود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مرد-جوان-دختر-مورد-علاقه‌اش-را-ربود مرد جوان دختر مورد علاقه‌اش را ربود. دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 12:25. با اقدام ماموران انتظامی خلخال استان اردبیل مردی که از روی علاقه و انتقامگیری دست به آدمربایی زده ... مرد جوان دختر مورد علاقه‌اش را ربود - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/29612/society/events‎Cached12 دسامبر 2009 ... جوان کویتی که با مخالفت پدر دختر مورد علاقه خود با ازدواجشان مواجه شده بود، او را ربود. خواستگار سارق دختر جوان را ربود - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/(X(1)S(11))/detail/216890/society/events‎Cached29 مه 2012 ... مردی که پس از شنیدن پاسخ منفی از خانواده دختر مورد علاقه‌اش، او را ربوده و ساعاتی گروگان گرفته بود، همراه یکی از همدستانش در شهریار دستگیر شد و ... پسر جوان دختر مورد علاقه اش را ربود و مورد آزار قرار داد - رشت رویایی rashteroyaiee.ir/پسر-جوان-دختر-مورد-علاقه-اش-را-ربود-و-مو/‎Cached25 مه 2017 ... رشت رویایی- پسر جوان وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید با طراحی نقشه‌ای او را ربود و در خلوتگاه شیطانی‌اش مورد آزار و اذیت قرار داد. بیست و ... خواستگار جوان دختر مورد علاقه اش را ربود - رشت رویایی rashteroyaiee.ir/خواستگار-جوان-دختر-مورد-علاقه-اش-را-ربو/‎Cached23 آوریل 2017 ... رشت رویایی- آخرین روزهای فروردین ماه امسال دختری جوان در غرب تهران به سمت خانه در حال حرکت بود که پسر خواستگار سوار بر خودروی پژو 206 سفید ... خواستگار دیوانه دختر مورد علاقه اش را ربود| این پسر در تیمارستان ... radiosaham.ir/154315/‎Cached22 آوریل 2017 ... پسر عاشق پیشه که دختر مورد علاقه‌اش را ربوده بود، به جای نشستن پای سفره عقد در ... روزهای پایانی اسفند سال گذشته مردی با حضور در اداره یازدهم پلیس Police ... با توجه به این‌که خانواده دختر جوان اعلام کرده بودند که این پسر دچار ... خواستگار ناکام دختر مورد علاقه‌اش را ربود - ایسنا www.isna.ir/news/8401-07981/خواستگار-ناکام-دختر-مورد-علاقه-اش-را-ربود 18 آوریل 2005 ... جوانی پس از ناکامی در خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش وی را ربود. ... وی افزود: در حین انتقال به داخل ماشین چاقو از دست مرد آدم‌ربا ‌افتاد و در این حین پدر ... دختر جوان چشم ابی - علمی سرا elmisara.ir/tag/دختر-جوان-چشم-ابی.html انتقام بی‌شرمانه از دختر جوان پس از ازدواج پسر مورد علاقه‌اش nbsp;وی ادامه ... جوان+ عکس مردجوان بی‌آن‌که به حرف‌های دختر جوان توجهی کند، به سمت وی حمله‌ور شد و تلاش کرد او را به زور سوار خودرو کند ... خواستگار سارق، دختر جوان را ربود - مشرق نیوز nbsp; عصر ... پسر شرور دختر مورد علاقه‌اش را ربود - مهرخانه mehrkhane.com/fa/news/.../پسر-شرور-دختر-مورد-علاقه‌اش-را-ربود‎Cachedپسر شرور دختر مورد علاقه‌اش را ربود ... به گزارش مهرخانه، به نقل از فرارو، این مرد به کارآگاهان گفت: «پسر جوانی به نام فرشاد که از اقوام دور‌مان است از سال‌ها پیش ...