مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید

جام جم سرا: نریمان سعادتی با بیان اینکه متاسفانه اغلب افراد توجه کافی به نوعی رژیم غذایی خود در فصل گرما یا سرما ندارند، افزود: بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها در تابستان و یا روزهای پایانی فصل بهار، ناشی از نوع رژیم غذایی است و برخی از این بیماری‌ها بسیار پر هزینه و حتی خطرناک هستند.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعادتی تاکید کرد: در روزهای گرم سال، حتی اگر تشنه نیستید نیز آب به میزان کافی بنوشید و از این طریق احتمال بروز برخی از اختلالات را در خود کاهش دهید.
وی گفت: همزمان با گرم شدن هوا، از نوشیدن مایعات حاوی کافئین و مایعات گازدار به دلیل بروز کم آبی و ایجاد احساس خستگی و بی حالی، پرهیز کنند.
سعادتی خاطرنشان کرد: البته افرادی که ترک مایعات کافئین دار برای آن‌ها سخت است، باید تا حد امکان مقدار مصرف این مایعات را کاهش دهند و آن را با نوشیدنی‌های سالم تر نظیر آب، چای و آب میوه جایگزین کنند.

Share



لینک منبع :در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید

در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../در-هوای-گرم-نوشیدنی-کافئین‌دار-نخورید‎Cached9 ژوئن 2014 ... به گفته یک متخصص تغذیه، رژیم غذایی با توجه به شرایط آب و هوایی باید متفاوت باشد و در آب و هوای گرم یا سرد، رژیم غذایی مناسب در نظر گرفته ... در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید cdn.jamejamonline.ir/.../در-هوای-گرم-نوشیدنی-کافئین‌دار-نخورید در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید. به گفته یک متخصص تغذیه، رژیم غذایی با توجه به شرایط آب و هوایی باید متفاوت باشد و در آب و هوای گرم یا سرد، رژیم غذایی ... در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید - پرشین وی persianv.com/.../در-هوای-گرم-نوشیدنی-کافئین‌دار-نخورید.html‎Cached9 ژوئن 2014 ... وی گفت: همزمان با گرم شدن هوا، از نوشیدن مایعات حاوی کافئین و مایعات گازدار به دلیل بروز کم آبی و ایجاد احساس خستگی و بی حالی، پرهیز کنند. در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/taghzie/drhvaygrmnvshydnykafyyndarnkhvryd.html در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید - menuپنج شنبه 04 / 03 / 96 تاره های تغذیه و سلامت تاره های تغذیه و سلامت عوارض مصرف شیرینی جات چیست؟! تاریخ انتشار ... در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/.../در-هوای-گرم-نوشیدنی-کافئین‌دار-نخورید.html 14 ژوئن 2014 ... از همین رو، بهتر است با گرم شدن هوا، از نوشیدن مایعات حاوی کافئین و مایعات گازدار به دلیل بروز کم آبی بدن و ایجاد احساس خستگی و بی حالی پرهیز ... در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید - خبر نو khabareno.com/fa/news/.../در-هوای-گرم-نوشیدنی-کافئین‌دار-نخورید‎Cached10 ژوئن 2014 ... به گفته یک متخصص تغذیه، رژیم غذایی با توجه به شرایط آب و هوایی باید متفاوت باشد و در آب و هوای گرم یا سرد، رژیم غذایی مناسب در نظر گرفته ... این نوشیدنی ها را در هوای گرم نخورید! - سماتک www.samatak.com/health/regime/نوشیدنی-مضر-هوای-گرم-تابستان.html نوشیدنی های مضر در هوای گرم تابستان این نوشیدنی ها را در هوای گرم نخورید با وجود ... مانجیری می‌گوید: آن‌هایی که دائما نوشیدنی‌های کافئین‌دار نظیر چای سرد یا قهوه ... راه سریع و آسان لاغر شدن | پرتال خبردونی سولماز https://3olmaz.ir/راه-سریع-و-آسان-لاغر-شدن/ 10 مه 2017 ... قبل از ورزش نوشیدنی‌ها کافئین‌دار نخورید، این مواد باعث از بین رفتن آب بدن‌تان می‌شود. ... باد کردن دست‌ها را در هوای گرم بهتر احساس می‌کنید. مصرف زیاد نوشیدنی‌های کافئین دار در ماه‌های اول بارداری خطر سقط جنین را ... www.pezeshk.us/?p=10924‎Cached Similarاین موضوع که زنان باردار با مصرف زیاد نوشیدنی‌های کافئین دار در هر روز سلامت جنین خود را به ... تمام این زن‌ها در دوران بارداری خود به اندازه دوران غیربارداری، قهوه یا نوشیدنی‌های کافئین دار مصرف می‌کردند. ... روز گفت، با نخوردن گوشت، دوچرخه‌سواری و کم خرید کردن می‌توان به مهار گرم شدن هوای زمین کمک کرد. ... اگر میگرن دارید این غذاها را نخورید ... تغذیه [بایگانی] - صفحه 9 - آیتی ست - itsat itsat25.in/forum/archive/index.php/f-670-p-9.html‎Cachedآلوده‌ترین عضو مرغ را نخورید · شستشو و آماده‌سازی نگهداری قارچ به مدت چند روز در یخچال ... در هوای گرم نوشیدنی کافئین‌دار نخورید · دانستنی درباره حلیم, خاصیت حلیم ...