مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خروج مار 1.5 متری از زیر صندلی یک خودرو پرشیا

جام جم سرا: در پی این تماس بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی، ماموران خود را به محل مورد نظر اعزام کرد تا مار یادشده را به دام اندازند.

به نقل از فردا، ماموران پس از حضور خود، یک حلقه مار یک ونیم متری را که داخل یک خودرو پرشیا زیر صندلی مخفی شده بود به دام انداختند بدین گونه، رعب و وحشت راننده به پایان رسید. این مار یک ونیم متری به کسی آسیب نرسانده بود.

Share



لینک منبع :خروج مار 1.5 متری از زیر صندلی یک خودرو پرشیا

خروج مار 1.5 متری از زیر صندلی یک خودرو پرشیا - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../خروج-مار-1-5-متری-از-زیر-صندلی-یک-خودرو-پرشیا 8 ژوئن 2014 ... عصر روز گذشته راننده یک خودرو پژو پارس با سامانه 125 تماس گرفت و از وجود یک حلقه مار که داخل خودرو مخفی شده و راننده به طور ناگهانی متوجه حضور ... Images for خروج مار 1.5 متری از زیر صندلی یک خودرو پرشیا خروج مار 1.5 متری از زیر صندلی یک خودرو پرشیا - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../خروج-مار-1-5-متری-از-زیر-صندلی-یک-خودرو-پرشیا‎‎Cachedعصر روز گذشته راننده یک خودرو پژو پارس با سامانه 125 تماس گرفت و از وجود یک حلقه مار که داخل خودرو مخفی شده و راننده به طور ناگهانی متوجه حضور آن زیر صندلی شده ... پیدا شدن یک حلقه مار 1.5 متری در داخل خودرو - سایت خبری تحلیلی ... salamdena.ir/.../پیدا-شدن-یک-حلقه-مار-1-5-متری-در-داخل-خودرو/?print...‎Cachedاخبار حوادث – پیدا شدن یک حلقه مار 1.5 متری در داخل خودرو ... گفتنی است، یک حلقه مار یک ونیم متری درداخل یک خودرو پرشیا زیر صندلی مخفی شده بود که پس ... چشم خانواده اش خورد خروج کیست 10 کیلوگرمی از شکم زن باردار اسکانیا دوباره آتش گرفت. پیدا شدن یک حلقه مار 1.5 متری در داخل خودرو - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../پیدا-شدن-یک-حلقه-مار-15-متری-در-داخل-خودرو.html‎Cachedعصر روز گذشته پیدا شدن یک حلقه مار در داخل خودرو پرشیا خبرساز شد. ... گفتنی است، یک حلقه مار یک ونیم متری درداخل یک خودرو پرشیا زیر صندلی مخفی شده بود که ... جام‌جم سرا - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Sara/service/07/1438/جام‌جم-سرا‎Cachedخروج مار 1.5 متری از زیر صندلی یک خودرو پرشیا ... عصر روز گذشته راننده یک خودرو پژو پارس با سامانه 125 تماس گرفت و از وجود یک حلقه مار که داخل خودرو مخفی شده و ... انواع صندلی های پارس و 405 و مشکلات مربوط به آن - صفحه 14 ... www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?t=81647&start...‎Cachedمن برای یک پد با سیم المنت به قطر حدودا 1 میلیمتر حدود 1.5 متر سیم بریدم . ... من با توجه به اینکه روکش صندلی دارم پد را مانند عکس زیر روی روکش ... نابود کردن پراید با مشت و لگد در 3 دقیقه - خودرو - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1422186780083840‎Similarنابود کردن پراید با مشت و لگد در 3 دقیقه - خودرو. ... متروکه هستند + تصاویر · شهر غرق شده ترکیه به روی شناگران باز می شود + تصاویر · یک بنز چه آپشن هایی دارد ؟ پرتال جامع تایا | عکس خانوادگی با مار ۸۰ کیلویی! [مجموعه‌عکس] taya.ir/.../عکس-خانوادگی-با-مار-۸۰-کیلویی-مجموعه‌عکس__s-0-142.aspx‎Cachedیک معلم ریاضی، ماری غول پیکر را که سگ دوستش را بلعیده بود، به دام انداخت و پس از بستن سر مار با ... تصویر خروج مار 1.5 متری از زیر صندلی یک خودرو پرشیا ... [PDF] پرشیا خودرو - هفته نامه صبح آمل sobheamol.ir/wp-content/uploads/2016/05/شماره-62.pdf‎Cachedپرشیا خودرو ... جای تاسف است بازار روز به این بزرگی حتی یک دستگاه کارخوان هم ندارد ... مساحت، بیش از 8 میلیون و 400 هزار متر مکعب ظرفیت آبگیری دارد. ..... روستایی و تشکل ها است و برای هرگونه همکاری تشکل های زیر مجموعه تعاونی روستایی به ...... طبق مشاهدات خبرنگار صبح آمل، از صد صندلی چیده شده در طبقه چهارم اداره تبلیغات.