مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قیمت انواع «آپارتمان» در شرق تهران

جام جم سرا: تعدادی از مشاوران املاک فعال در شرق تهران در این باره اعلام کردند: قیمت پیشنهادی فروش برخی از واحدهای مسکونی 10 سال ساخت با نرخ فروش واحدهای مسکونی 2 سال ساخت برابری می‌کند!

این دسته از فروشنده‌ها با اعتماد به نفس کامل، چنین قیمت‌هایی را عنوان می‌کنند و در حین اخطار مشاوران املاک در رابطه با ارزش واقعی واحدشان، از فایل کردن واحد خود در بنگاه مذکور منصرف می‌شوند و به بنگاه دیگری مراجعه می‌کنند یا اینکه گاهی هم ممکن است برای توجیه مشاوران، پورسانت و حق کمیسیون بیشتری را وعده دهند و پذیرفتن این معامله در نهایت به عهده بنگاهدار است که بین وجدان و درآمد بیشتر کدام یک را انتخاب کنند.

به نقل از دنیای اقتصاد، یک واحد مسکونی نوساز 107 متری در یکی از فرعی‌های خیابان تهران نو، متری 5 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، در صورتی که ارزش حقیقی این واحد بین 3 میلیون و 550 هزار تا 3 میلیون و 960 هزار تومان برآورد شده است. همچنین در خیابان پیروزی یک واحد مسکونی به متراژ 94 متر مربع، نوساز با قیمت پیشنهادی فروش متری 4 میلیون و 200 هزار تومان به بازار فروش عرضه شده است. فروشنده اعلام کرده است که قیمت پارکینگ جداگانه محاسبه می‌شود. اما قیمت هر متر مربع واحد مشابه در منطقه مذکور بین 3 میلیون و 260 هزار تا 3 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

Share



لینک منبع :قیمت انواع «آپارتمان» در شرق تهران

خرید آپارتمان‌ مناطق شرق تهران - آپارتمان فروشی - مشاور moshaver.com/...و.../آپارتمان/شهر-تهران-منطقه-مناطق-شرق-تهران?...‎Cached Similarخرید آپارتمان‌ در تهران، مناطق شرق تهران - آپارتمان ‌فروشی .مشاهده رایگان شماره تماس و جستجو در بین بیش از صد و سی هزار ملک آماده در سراسر کشور ارائه شده توسط ... قیمت آپارتمان‌ در شرق تهران+جدول - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/291798/قیمت-آپارتمان‌-در-شرق-تهران-جدول‎Cachedدر برخی دیگر از محله‌های شرق تهران نیز قیمت‌ها کمی افزایش پیدا کرده است و قیمت بعضی از محله‌ها نیز ... قیمت برخی از واحدهای مشابه در سال 93 و 94 به شرح زیر است: ... آپارتمان خرید و فروش در تهرانپارس - خانه من ihome.ir https://www.ihome.ir/خرید-فروش/آپارتمان/تهران/تهرانپارس/‎Cachedآپارتمان برای خرید و فروش در تهرانپارس با بهترین قیمت. آپارتمان در تهرانپارس. ... فروش آپارتمان 50 متری تهرانپارس شرقی شرق بلوار پروین. املاک مجلل، ۵ ساله، ... قیمت آپارتمان‌ در شرق تهران (+جدول) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../قیمت-آپارتمان‌-در-شرق-تهران-جدول‎Cached Similar13 آوریل 2015 ... همچنین واحدی سه سال ساخت و 62متری در نظام‌آباد در سال 93 متری سه میلیون و 100 هزار تومان قیمت داشت و حال در سال جدید متری سه میلیون و 300 هزار ... قیمت مسکن در شرق تهران + (جدول) - فرارو fararu.com/fa/news/269263/قیمت-مسکن-در-شرق-تهران-جدول‎Cachedجدیدترین معاملات انجام شده مسکن در شرق تهران نشان می‌دهد قیمت‌ها بین حدود متری 2 میلیون در ... محله, متراژ, قیمت ... انتخاب و خرید آنلاین انواع قاب گوشی با طرح های خاص. قیمت آپارتمان در شرق تهران - فرارو fararu.com/fa/news/269795/قیمت-آپارتمان-در-شرق-تهران‎Cachedبخش قابل‌توجهی از فایل‌های فروش آپارتمان در شرق تهران با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به متوسط قیمت عرف مسکن در منطقه مورد نظر به بازار معاملات ملکی عرضه شده‌اند. قیمت آپارتمان‌ در شرق تهران + جدول - ایران جیب www.iranjib.ir/shownews/.../قیمت-آپارتمان‌-در-شرق-تهران-+-جدول/‎Cached Similar12 آوریل 2015 ... بر اساس مشاهده سایت‌های آنلاین و فایل‌های فروش مسکن، قیمت واحدهای شرق تهران در سال 94 تغییر اندکی داشته است. مظنه قیمت آپارتمان در شرق تهران - املاک صدف https://sadaf22.com/مظنه-قیمت-آپارتمان-شرق-تهران/‎Cached17 ا کتبر 2016 ... همچنین در تهرانپارس آپارتمانی با متراز 140 متر و 6 سال ساخت ، با متری 4 میلیون تومان قیمت 560 میلیون تومان فروش می رود. بهار نیوز - قیمت آپارتمان‌ در شرق تهران/جدول baharnews.ir/news/74385/قیمت-آپارتمان-شرق-تهران-جدول‎Cachedقیمت آپارتمان‌ در شرق تهران/جدول ... در برخی دیگر از محله‌های شرق تهران نیز قیمت‌ها کمی افزایش پیدا کرده است و قیمت بعضی از محله‌ها نیز .... قیمت انواع خودروهای داخلی. فروش آپارتمان در نارمک تهران- خرید خانه در نارمک | اسکانو eskano.com/tehran/tehran/narmak/apartment/buy/‎Cachedمشاهده به روزترین آگهی های خرید و فروش خانه در نارمک تهران و اطلاع از وضعیت و قیمت آپارتمان فروشی در نارمک تهران در وبسایت تخصصی اسکانو.