مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتشار کتاب، با جلدی از پوست انسان!

جام جم سرا: بر پایه اعلام پایگاه علمی raw stoy گروهی از کتابشناسان و پزشکان که درمورد این کتاب تحقیق کرده اند در گزارش خود تایید کردند که این کتاب با جلدی از پوست انسان پوشش گرفته است.

کتاب ˈفرجام های روحˈ (Destinies of the Soul) از سال 1930 در کتابخانه هاوتون این دانشگاه بوده و در آن در مورد سرنوشت روح پس از حیات انسان قلم فرسایی شده است.

براساس این گزارش نویسنده کتاب ˈآرسن هوسایˈ یک نسخه از اثر خود را در اوایل قرن 19 به دوستش دکتر لودویک بولند اهدا کرده است. پس از آن دکتر بولند، این کتاب را با استفاده از پوست جسد یکی از بیماران زن کم توان ذهن خود که بر اثر سکته جان باخته بود، جلد می کند.

به نقل از ایرنا، تاریخچه استفاده از پوست انسان در صحافی کتاب ها به قرن هفدهم در اروپا باز می گردد.

اسناد و گزارش هایی از قرن نوزدهم بر جای مانده که در آنها به استفاده از جسد اعدامیان در کالبدشکافی و علوم پزشکی، و مصرف پوست آنها برای صحافی کتاب ها اشاره شده است.

طبق این گزارش حتی برخی از خانواده های اشرافی در اروپا در قرن 19 کتاب مورد علاقه خود را پس از مرگ با جلدی از پوست انسان می پوشاندند.

از بولند یادداشتی مبنی براینکه ˈبرای حفظ زیبایی کتاب روی جلد نانوشته می ماندˈ پیدا شده است.

در این یادداشت دکتر بولند نوشته است: این کتاب را با استفاده از پوست بدن یک انسان جلد کردم و فکر می کنم کتابی که در مورد روح آدمی صحبت می کند شایسته داشتن چنین جلدی است.

در دست نوشته بولند همچنین آمده است: این بسیار جالب است که کسانی که در آینده این کتاب را می خوانند تغییرات ایجاد شده بر روی پوست انسان در گذر زمان مشاهده می کنند.

Share



لینک منبع :انتشار کتاب، با جلدی از پوست انسان!

انتشار کتاب، با جلدی از پوست انسان! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../انتشار-کتاب،-با-جلدی-از-پوست-انسان‎Cached7 ژوئن 2014 ... بتازگی کتابی در کتابخانه ای از دانشگاه هاروارد آمریکا به معرض دید عموم گذاشته شده است که این دانشگاه ادعا می کند با پوست انسان جلد شده است. کتاب با جلدی از پوست انسان (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../کتاب-با-جلدی-از-پوست-انسان-عکس‎Cachedتاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - 07 June 2014 ... یک کتاب با جلد انسان در کتابخانه دانشگاه هاروارد آمریکا کشف شد. ... کتاب از پوست گوسفند یا دیگر چهارپایان نیست اما به احتمال زیاد از پوست انسان یا پوستی نزدیک به آن مانند انواع میمون است. Images for انتشار کتاب، با جلدی از پوست انسان! صحافی با پوست انسان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/صحافی_با_پوست_انسان‎Cached Similarصحافی با پوست انسان (به انگلیسی: Anthropodermic bibliopegy) شامل پیچیدن و جلد کردن کتاب با پوست بدن انسان است که یکی از قدیمی ترین روش‌های محدود ... کتاب با جلدی از پوست انسان + عکس | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/بخش...ها.../174156-کتاب-با-جلدی-از-پوست-انسان-عکس‎Cached7 ژوئن 2014 ... یک کتاب با جلد انسان در کتابخانه دانشگاه هاروارد آمریکا کشف شد. کتابی با جلد پوست انسان - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/261750/Culture/literature‎Cached7 ژوئن 2014 ... همشهری آنلاین: متخصصان در دانشگاه هاروارد تایید کردند یکی از کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های این دانشگاه که به قرن نوزدهم میلادی تعلق دارد، از جلدی ... در دانشگاه هاروارد کتابی که با پوست انسان صحافی شده پیدا شد - BBC ... www.bbc.com/.../140605_u07_harvard_uni_human_skin_cover_book‎Cached6 ژوئن 2014 ... حق نشر عکس Houghton Library Image caption گمان می‌رود این تنها کتاب با جلدی از پوست انسان باشد که در یکی از کتابخانه‌های دانشگاه هاروارد ... نخستین کتاب جلد شده از پوست انسان+ تصاویر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930318000053‎Cached8 ژوئن 2014 ... همراه با کتاب دست نوشته‌ای توسط این پزشک دیده شده است که نوشته است: ... جلد کتابی که در مورد روح انسان است شایسته جلدی از پوست آدمیزاد است». ایبنا - صحافی کتاب با پوست انسان و کشف راز کتابی حقوقی در ... www.ibna.ir/.../صحافی-کتاب-پوست-انسان-کشف-راز-کتابی-حقوقی-دانشگاه-هاروارد‎Cachedتاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹ ... (صحافی کردن با پوست انسان، یکی از قدیمی ترین روش های محدود صحافی در برخی کشورها بوده است. در دوران ... کتاب با جلدی از پوست انسان (+عکس) - ایران بانو iranbanou.com/magazin/161510 اخبار گوناگون - کتاب با جلدی از پوست انسان (+عکس) یک کتاب با جلد انسان در کتابخانه دانشگاه هاروارد آمریکا کشف شد. به گزارش عصر ایران به نقل از روزنا.