مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان انزال زودرس با طب سنتی

جام جم سرا: در کنار داروهای شیمیایی که معمولا از سوی روان‌پزشک برای رفع این مشکل تجویز می‌شود، که البته گاهی باعث وابستگی نیز می‌شود، روش‌های درمانی دیگری در طب مکمل وجود دارد که می‌تواند بسیار اثربخش و فاقد عارضه جانبی باشد.

روان‌درمانی یکی از اولین درمان‌های موجود است. تلاش برای رسیدن به آرامش، رفع تنش و اضطراب روزانه، استفاده از رایحه خوش در محیطی دلپذیر و مناسب و احترام به انتظار و عقیده طرف مقابل، هنگام فعالیت جنسی و صحبت کردن با همسر و این‌که از او بخواهید به شما در درمان این موضوع کمک کند، ازجمله راه‌های مفید است.

هسته انبه، هسته عناب و هسته تمبرهندی از بهترین گیاهان دارویی در درمان انزال زودرس است. نوشیدن روزانه دو بار دم‌کرده گل میخک نیز توصیه شده است

یکی از بهترین درمان‌ها روش تحریک و توقف است. این روش یک تمرین بسیار خوب و یکی از بهترین درمان‌ها در به تاخیر انداختن انزال است. یک روش دیگر تقویت عضلات ناحیه کف لگن (ناحیه پرینه) است. در این روش فرد باید هر روز چند بار و هر دفعه به مدت چند دقیقه عضلات ناحیه پایین شکم و کف لگن را به صورت پشت سر هم منقبض و سپس شل کند، این روش به مرور به تقویت عضلات ناحیه لگن می‌انجامد و به فرد توانایی بهتری در کنترل انزال می‌دهد.

هسته انبه، هسته عناب و هسته تمبرهندی از بهترین گیاهان دارویی در درمان انزال زودرس است. نوشیدن روزانه دو بار دم‌کرده گل میخک نیز توصیه شده است. نوشیدن دم‌کرده زنجبیل و عسل و مصرف روزانه سیر نیز مفید است. توصیه می‌شود از مصرف ترشی‌ها یا خوراکی‌های ترش مزه پرهیز شود، زیرا این خوراکی باعث تسریع انزال می‌شود. البته خرفه، کنجد سیاه، اسپند و گشنیز نیز مفید هستند که بهتر است مصرف این گیاهان براساس مزاج فرد (گرم یا سرد) و از سوی متخصص طب سنتی تجویز شود.

طب سوزنی با مکانیسم‌های مختلفی ازجمله ایجاد آرامش، تنظیم کردن ترشح هورمون‌های مردانه و تند یا کند کردن جریان خون ناحیه آلت تناسلی نیز می‌تواند روش درمانی بسیار موثری در درمان انزال زودرس یا سایر اختلالات جنسی باشد. بادکش‌گذاری ناحیه کمر و شکم، گرم کردن نقاط خاص طب سوزنی ناحیه زیر شکم با گیاه موکسا نیز مفید است. آموزش طب فشاری (شامل فشار دادن نقاط خاصی در گوش، کف دست و پا و زیر شکم توسط خود بیمار) نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد.(دکتر امیرهومن کاظمی- متخصص طب سوزنی و گیاهان دارویی)

Share



لینک منبع :درمان انزال زودرس با طب سنتی

درمان انزال زودرس با طب سنتی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../درمان-انزال-زودرس-با-طب-سنتی‎Cached7 ژوئن 2014 ... تصویر درمان انزال زودرس با طب سنتی. جام جم سرا: در کنار داروهای شیمیایی که معمولا از سوی روان‌پزشک برای رفع این مشکل تجویز می‌شود، که البته ... انزال زودرس را با طب سنتی درمان کنید - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../ejaculation3-problems1.html‎Cached Similarدرمان انزال زودرس با داروهای گیاهی درمان انزال زودرس با طب سنتی درمان درویی انزال زودرس,علت انزال زودرس,انزال زودرس, انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغات - طب شیعه shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=862‎Cached Similarبا این اوصاف، می توانیم بگوییم مردی دچار انزال زودرس نیست که بتواند حدّاقل معیارها را در ..... در مورد درمان انزال زودرس به شیوه طبّ سنّتی باید دو نکته مهم را در نظر داشت:. درمان انواع بیماریهای جنسی با گیاهان دارویی - پارسی طب fa.parsiteb.com/درمان-انواع-بیماریهای-جنسی-با-گیاهان-د/‎Cached Similarفلفل. از هر کدام ۱۰ گرم نرم ساییده و با ۲۵۰ گرم عسل و یک گرم زعفران مخلوط کنید و روزی سه قاشق مربا خوری میل نمایید. برای دیر انزال شدن و سستی کمر نافع است. درمان انزال زودرس - زود انزالی با طب اسلامی - مجله طب اسلامی www.eslamteb.com/درمان-انزال-زودرس/‎Cached12 فوریه 2015 ... زود انزالی یا انزال زود رس در این مطلب به ارائه راهکارهای ساده و عملی برای مشکل شایع می پردازیم درمان زود انزالی بدون استفاده از مواد شیمیایی و راه کار ... کلینیک گیاه درمانی امام رضا - طب سنتی راه منطقی درمان زودانزالی yaserparyab92.blogfa.com/post-13.aspx‎Cached Similar2- درمان داروئی انزال زودرس دراز مدت است و برای ظهور اثرات درمانی داروی تجویز شده .... که به لطف پروردگار با تلاش و کوشش محققین طب سنتی کشور، ما در سال 1391 ... اگر از زود انزالی رنج میبرید بخوانید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/4053_اگر-از-زود-انزالی-رنج-میبرید-بخوانید.html/‎Cached Similarانزال زود رس ممکن است با یک شریک جنسی جدید و در موقعیت های خاص اتفاق بیفتد، یا اینکه مدت زمانی طولانی باشد که فرد ... گزارش روش های ناموفق در درمان زود انزالی. درمان زود انزالی مردان در طب سنتی (داروی تاخیری گیاهی) www.ashrafireza.loxblog.com/post/285‎Cached2- زود انزالی، انزال مستمر و عود کننده با حداقل تحریک جنسی قبل ، هم زمان یا بلافاصله بعد از دخول و پیش از زمان دلخواه شخص می باشد و به عبارتی دیگر انزال زود رس ... درمان انزال زودرس بایگانی - مرجع طب سنتی ایرانی اسلامی | سایت حکیم ... ravazadeh.com/tag/درمان-انزال-زودرس/‎Cached Similarخانه / بایگانی برچسب ها : درمان انزال زودرس ... که نسخه ذیل جهت درمان مشکل این افراد توصیه می گردد: با توجه به مزاج فرد انزال زودرس می تواند به دلیل غلبه سردی یا غلبه ... درمان زود انزالی یا سستی کمر به زبان ساده! - حکیم تهرانی hakimtehrani.com/.../درمان-زود-انزالی-یا-سستی-کمر-به-زبان-سا-2.html‎Cached Similarحکیم تهرانی ۳ ,مرداد ۱۳۹۳ طب سنتی ۱۷ دیدگاه 275,617 بازدید ... انزال زودرس یا سستی کمر به زبان ساده : انزال و خروج مایع منی قبل از دخول حتی فقط با لمس ... در پاسخ به این سئوال باید گفت که شاید نیمی از افرادی که در جامعه با آنها در تماس هستیم با ...