مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آشنایی با «بیمه کارت اعتباری»

جام جم سرا: اکثر افراد با این نوع از بیمه ناآشنا هستند و به همین دلیل به سرعت این پیشنهاد را بدون آنکه از جزئیاتش خبر داشته باشند، رد یا قبول می‌کنند.

خرید بیمه کارت اعتباری نیز مانند بیمه‌های دیگر بسته به نوع زندگی و ملزومات آن، از فردی به فرد دیگر کاملا متفاوت است. این نوع از بیمه ممکن است برای گروهی سودآور و برای گروهی دیگر هزینه غیرضروری محسوب شود. پس داشتن اطلاعات درباره بیمه کارت اعتباری و انواع مختلف این نوع از بیمه شاید بتواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیمه کارت اعتباری در انواع مختلفی ارائه می‌شود اما چهار نوع اصلی این نوع از بیمه عبارتند از بیمه عمر اعتباری، از کار افتادگی، بیکاری و دارایی.

۱- بیمه عمر اعتباری:

زمانی که کارت اعتباری خود را بیمه می‌کنید، شرکت بیمه گذار موظف می‌شود که پس از مرگ شما بدهی‌های بانکیتان را تسویه کند و بدون شک بازماندگان شما و شرکت‌هایی که شما به آن‌ها بدهکار هستید، دینفع هستند.

۲- بیمه از کارافتادگی اعتباری:

در ابن نوع از بیمه، زمانی که شما به دلایل پزشکی از کار افتاده می‌شود، کارت بانکی شما با پرداخت مبلغی معین به صورت ماهانه شارژ می‌شود. معمولا در این شرایط زمان معینی مشخص شده است و خریدهای اضافی پس از کار افتادگی شامل آن نمی‌شود.

۳- بیمه اعتباری بیکاری ناخودخواسته:

بیمه گذار در این شرایط و زمانی که شما از محل کارتان اخراج یا تعدیل می‌شوید، ماهانه مبلغی را به حساب شما واریز می‌کند و اما اگر این اتفاق به صورت دواطلبانه روی دهد، بیمه گذار هیچ تعدی در قبال شما ندارد. و مانند بیمه از کار آفتادگی، خریدهای که شما پس از بیکاری انجام می‌دهید، مشمول بیمه نامه نمی‌شود.

۴- بیمه دارایی اعتباری:

در این نوع از بیمه بدهی‌های شما تا سقف معین مشخص شده در بیمه نامه پرداخت می‌شود البته برای استفاده از این نوع از بیمه، در قرارداد شرایط خاصی در نظر گرفته می‌شود و طبق مفاد این قرارداد، بیمه گذار مجبور است بدهی‌های کارت بانکی شما را پرداخت کند و در غیر این صورت هیچ خسارتی به شما پرداخت نخواهد شد.

Share



لینک منبع :آشنایی با «بیمه کارت اعتباری»

آشنایی با «بیمه کارت اعتباری» - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آشنایی-با-بیمه-کارت-اعتباری‎Cached5 ژوئن 2014 ... اگر شما نیز دارنده یکی از کارت‌های اعتباری باشید، شاید به زودی پیشنهاد جدیدی را دریافت کنید و یکی از شرکت‌های بیمه از شما بخواهد که کارت ... کارت اعتباری - بانک ملی ایران https://bmi.ir/Fa/BMIServicesShow.aspx?sid=215‎Cachedبانک ملی ایران با هدف ایجاد قدرت خرید بیشتر و در استانداردهای بین المللی و رویه های متداول ... ورود به سامانه درخواست اینترنتی کارت اعتباری فراگیر بانک ملی ایران. بیمه "کارت اعتباری" چیست؟ | میهن پست mihanpost.com/23361/‎Cached5 ژوئن 2014 ... خرید بیمه کارت اعتباری نیز مانند بیمه‌های دیگر بسته به نوع زندگی و ملزومات ... کارت بانکی شما با پرداخت مبلغی معین به صورت ماهانه شارژ می‌شود. نمایندگی بیمه ملت در تبریز کد 2817 - آشنایی با کارت بیمه اعتباری ... bimemellatnamousi.blogfa.com/post/45‎Cachedمشتری گرامی کارت اعتباری یکی از ابزارهای مهم مالی و محصول جدید بیمه ملت است که این شرکت به مشتریان معتبر خود اعطاء می کند. این محصول نوعی بیمه اعتباری ... آشنایی با «بیمه کارت اعتباری» | اگر شما نیز دارنده یکی از - قطره www.ghatreh.com/news/nn20027794/آشنایی-بیمه-کارت-اعتباری‎Cached5 ژوئن 2014 ... اگر شما نیز دارنده یکی از کارت های اعتباری باشید، شاید به زودی پیشنهاد جدیدی را دریافت کنید و یکی از شرکت های بÛ. کارت اعتباری بیمه ملت - صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز www.ayandehsazfund.com/creditcard.html‎Cachedاین محصول، نوعی بیمه اعتباری است که در معاملات، بازپرداخت اقساط خریداران را ... دارندگان کارت می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی کارت اعتباری با کلیک بر روی ... بیمه ملت - کارت اعتباری melat.ir/index.php/2012-07-11-09-15-52/etebari‎Cachedبا توجه به افزایش روز افزون فروشگاه ها و مراکز خرید طرف قرارداد کارت اعتباری بیمه ملت، دارندگان کارت می توانند آخرین اطلاعات مربوط به فروشگاه ها و مراکز ارائه ... کارت سلامت آرمه پارسیان: کارت اعتباری آرمه پارسیان armehparsian.com/‎Cachedکارت اعتباری آرمه. کارت سلامت آرمه در 3 رنگ مختلف عرضه میشود کارتهای سلامت آرمه در 3 رنگ و با ... در این قسمت با تعدادی از پزشکان آرمه پارسیان آشنا میشوید ... با تماسهای تلفنی خود را بیمه دندانپزشکی معرفی کرده و اقدام به دریافت مبالغی میکنند. امروز،‌آغازتوزیع کارت‌های اعتباری - تامین آتیه فرزندان ... - بیمه پاسارگاد www.bime1.com/.../بازنشستگی...بیمه...اخبار.../اخبار.../171-امروز،‌آغازتوزیع-کارت‌های-اعتباری مدیرعامل بانک ملت نیز با اشاره به عرضه کارت های اعتباری مرابحه این بانک از اول مهرماه سال جاری جزئیات ... 02 آبان 1395 آشنایی با بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد 199. اطلاعیه اداره کل رفاه و تربیت بدنی - حفظ و نگهداری کارت اعتباری ... iraninsurance.ir/-/اطلاعیه-اداره-کل-رفاه-و-تربیت-بدنی-حفظ-و-نگهداری-کارت-اعتباری-پارسیان‎Cachedاهمیت بازدید اولیه و آشنایی با روش بازرسی شناورها در بیمه نامه کشتی ... اطلاعیه اداره کل رفاه و تربیت بدنی - حفظ و نگهداری کارت اعتباری پارسیان ... اعتباری پارسیان اعلام کرد: «با عرض تبریک حلول سال نو (سال همت مضاعف و کار مضاعف) با عنایت ...