مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 اشتباه دونده‌های تازه کار

جام جم سرا:

به نقل از «سی ان ان»، برخی از این اشتباهات به قرار زیرند:

1. ره صدساله را یک شبه رفتن. زیاد دویدن خیلی هیجان انگیز است اما وقتی تازه شروع کرده اید، باید کم کم مسافت و تعداد کورس های سریعی که می دوید را زیاد کنید. از اول کار به خودتان فشار نیاورید. این یکی از بزرگ ترین اشتباهات است. خیلی از کارشناسان توصیه می کنند مسافتی را که می دوید، هر هفته بیش از 10 درصد زیاد نکنید.

2. تازه کارها فکر می کنند باید تقریبا هر روز بدوند تا مثلا وزن کم کنند اما خیلی مهم است که بین روزهای دویدن، حتما استراحت کنید.


3. دویدن ورزش کم خرجی است اما داشتن یک جفت کتانی مناسب (بر اساس بودجه ای که دارید) اهمیت زیادی دارد.


4. فقط دویدن کار درستی نیست چون به یک سری عضله خاص فشار می آورد و می تواند باعث مصدومیت شود. باید حرکات ورزشی و نرمش های دیگری هم انجام دهید تا بقیه ماهیچه های بدن تان تقویت شوند.


5. ممکن است موقع دویدن خسته و اذیت شوید، اما هرگز وقتی درد دارید، ندوید. اول درد را مداوا کنید و بعد دویدن را ادامه دهید چون در غیر این صورت، ممکن است مدتی خانه نشین شوید.


6. وقتی تازه ورزش را شروع کرده اید، هیچ وقت خودتان را با بقیه مقایسه نکنید چون ممکن است به خودتان زیادی فشار بیاورید و نتیجه نگیرید. به یاد داشته باشید، هر دونده ای که مسافت زیادی را طی می کند، یک روز مثل شما تازه کار بوده است.(سلامانه)

Share



لینک منبع :6 اشتباه دونده‌های تازه کار

۶ اشتباه متداول دونده های تازه کار - سلامانه www.salamaneh.com/post/11366/6-اشتباه-متداول-دونده-های-تازه-کار‎Cached3 ژوئن 2014 ... ۶ اشتباه متداول دونده های تازه کار ... 6. وقتی تازه ورزش را شروع کرده اید، هیچ وقت خودتان را با بقیه مقایسه نکنید چون ممکن است به خودتان زیادی فشار ... 6 اشتباه دونده‌های تازه کار - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../6-اشتباه-دونده‌های-تازه-کار‎Cached4 ژوئن 2014 ... تصویر 6 اشتباه دونده‌های تازه کار. جام جم سرا: به نقل از «سی ان ان»، برخی از این اشتباهات به قرار زیرند: 1. ره صدساله را یک شبه رفتن. زیاد دویدن ... 6 اشتباه دونده‌های تازه کار - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/1518600196889518222/6-اشتباه-دونده‌های-تازه-کار 6 اشتباه دونده‌های تازه کار. چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 11:31. دویدن یکی از راههای عالی و ارزان برای روی فرم ماندن و داشتن بدنی سالم است؛ اما معمولا کسانی که تازه ... 5 اشتباه در دویدن که باعث افزایش وزن می شود! - عصر ایران www.asriran.com/.../news/.../5-اشتباه-در-دویدن-که-باعث-افزایش-وزن-می-شود‎Cached Similarاز نظر دویدن، 2800 کالری برای یک دونده معمولی تقریبا معادل 28 مایل در هفته می ... به همین دلیل است که، بعضی از دوندگان تازه کار در ابتدا مقداری وزن کم می کنند و پس ... ۴ اشتباه عام در ورزش کردن - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1134746008985476686/۴-اشتباه-عام-در-ورزش-کردن 28 جولای 2013 ... بر اساس توصیه کارشناسان، اشتباهات و واقعیات مرتبط با ورزش را گرد آورده‌ایم که اطلاع از آنها برای شما که ورزش ... تصویر 6 اشتباه دونده‌های تازه کار ... ۶ اشتباه متداول دونده های تازه کار - خانواده بزرگ ورزش - تی نیوز tnews.ir/news/c2ed35793248.html 12 ژانویه 2015 ... ۶ اشتباه متداول دونده های تازه کار ... 6. وقتی تازه ورزش را شروع کرده اید، هیچ وقت خودتان را با بقیه مقایسه نکنید چون ممکن است به خودتان زیادی فشار ... ۷ نکته که پیش از دویدن باید بدانید - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/7-نکته-که-پیش-از-دویدن-باید-بدانید/‎Cached3 ژانویه 2015 ... قهرمان ماراتن و مربی دو و میدانی کارکشته از آمریکا، جیسون فیتزجرالد ۷ توصیه برای دونده‌های تازه کار ... از شما می‌خواهم که از اشتباهات من درس بگیرید تا دونده‌ی قدرتمندی شوید. ... دوباره بعد از 6 ماه که هفته‌ای 60 مایل می دویدم تلاش کردم هفته‌ای 90 مایل ... با این کار عضلات پاشنه و کف پا را تقویت می‌کنید و به دونده‌ی همه فن ... آیا اشتباه می دوید؟ - بانوی شهر https://banooyeshahr.com/آیا-اشتباه-می-دوید؟/‎Cached Rating: 1 - 1 vote 19 آوریل 2017 ... وقتی تازه شروع به دویدن می کنید، احساس عجیبی می کنید. در ابتدا بلد ... یکی از اشتباهات بزرگ این است که برای دونده شدن فقط بدوید. در اولین ... توصیه هایی به دونده های تازه کار | | linkchee.com/vewacaaaaaaia/‎Cached28 دسامبر 2016 ... دویدن یکی از راه هایتوصیه هایی به دونده های تازه کار ... کم کم مسافت و تعداد6 کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید ... بزرگ ترین اشتباهات است. Brian Goldman: "برایان گُلدمن": دکترها هم مرتکب اشتباه میشوند. آیا ... ► 19:28https://www.ted.com/talks/brian_goldman_doctors_make_mistakes_can_we_talk_about_that/transcript?language=fa Jan 25, 2012 - 19 min TED Talk Subtitles and Transcript: هر دکتری اشتباه میکند. ... و من معتقدم این کار از یک پزشک شروع میشود و آن پزشک من هستم ...