مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه اسپاگتی سیر و روغن

جام جم سرا:

طرز تهیه:

1- قابلمه را تا نصف آب کنید و مقداری نمک به آن اضافه کنید.
2- بعد از به جوش آمدن آب ، اسپاگتی را در آن بریزید و اجازه دهید به مدت 6 یا 8 دقیقه پخته شود. اگر دوست دارید اسپاگتی شما نرم تر باشد اجازه دهید به مدت بیشتری در آب پخته شود.

3- در طول مدتی که اسپاگتی ها پخته میشوند،، سیر و فلفل چیلی را با روغن زیتون سرخ کنید تا حدی که رنگ سیر ها به طلایی مایل به قهوه ای تبدیل شود.
4- اسپاگتی ها را آبکش کنید و مواد سیر و فلفل چیلی سرخ شده را به آن اضافه کنید.

توجه:

شما میتوانید جهت خوشمزه تر شدن مقداری پنیر پارمزان به آن اضافه کنید.(هایپرکلابز)



لینک منبع :طرز تهیه اسپاگتی سیر و روغن

Images for طرز تهیه اسپاگتی سیر و روغن طرز تهیه اسپاگتی سیر و روغن - سوران www.sooran.com/fa/recipes/1648/ 9 ژانویه 2014 ... طرز تهیه مرغ تابه ای با طعم سیر و لیموGarlic Lime Skillet Chicken ... که اسپاگتی ها پخته میشوند،، سیر و فلفل چیلی را با روغن زیتون سرخ کنید ... آشنایی با روش تهیه اسپاگتی روغن زیتون و سیر - تبیان article.tebyan.net/.../آشنایی-با-روش-تهیه-اسپاگتی-روغن-زیتون-و-سیر‎Cached10 آوریل 2016 ... یک قاشق غذاخوری از روغن زیتون را نگه داشته و مابقی آن را در یک قابلمه متوسط داغ نمایید. سیر و مقداری نمک به آن افزوده و روی حرارت ملایم سرخ نمایید. دستور پخت پاستا با سیر و روغن زیتون - انواع ماکارونی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201731011294269283.html‎Cachedپاستا با سیر و روغن زیتون, غذایی گیاهی و خوش طعم و عطر است که سریع آماده می شود. اگر وقت زیادی برای آشپزی ندارید و به دنبال یک غذای خوشمزه و فوری می گردید ... اسپاگتی روغن زیتون و سیر - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/Cooking/اسپاگتی-روغن-زیتون-و-سیر‎Cachedطرز تهیه اسپاگتی روغن زیتون و سیر. اسپاگتی روغن زیتون و سیر یک غذای ساده رومی ، به عنوان غذایی ارزان برای افراد فقیر پخته می شده ، ولی اکنون به یکی از غذا ... پاستا با سیر و روغن زیتون | پرتال پارسه گرد https://www.parsegard.com/.../پاستا-با-سیر-و-روغن-زیتون.html‎Cachedطرز تهیه. پاستا را داخل آب در حال جوشیدن ریخته و یک قاشق چایخوری نمک می‌ریزیم تا چند جوش زده و نرم شود. سپس آن را آبکش می‌کنیم. در حین پختن پاستا، روغن زیتون ... طرز تهیه پاستا با سیر و فلفل تند - نمناک namnak.com/پاستا-با-سیر-فلفل-تند.p16519‎Cachedنمناک آشپزخانه نمناکغذاهای خارجی طرز تهیه پاستا با سیر و فلفل تند ... در حین پختن پاستا، داخل یک تابه روغن زیتون می ریزیم و آن را روی حرارت می گذاریم تا گرم ... اسپـاگتی | طرز تهیه اسپـاگتی سیر و گوجه فرنگی - نمناک namnak.com/اسپـاگتی-سیر-گوجه-فرنگی.p21952‎Cachedسیر خردشده را به همراه فلفل سبز و پیاز در روغن زیتون تفت دهید، سپس ذرت و پس از زمان کمی گوجه فرنگی و سپس قارچ را به مواد داخل تابه بیفزایید، حرارت دادن را تا ... تماشا | طرز تهیه پاستا با سیر و روغن زیتون | رنگین کمان tamasha.com/v/klzkK‎Cached12 ژوئن 2017 ... اگر وقت زیادی برای آشپزی ندارید و به دنبال یک غذای خوشمزه و فوری می‌گردید، پاستا با سیر و روغن زیتون انتخاب بسیار خوبی است. این غذا بدون ... آشنایی با روش تهیه اسپاگتی روغن زیتون و سیر - رستوران پدیده فردوس padideferdos.ir/fa/روش-تهیه-اسپاگتی-روغن-زیتون-و-سیر/‎Cached1 سپتامبر 2016 ... نحوه طبخ اسپاگتی با روغن زیتون و سیر رستوران پدیده فردوس نجف آباد دستور طبخ غذای فرنگی اسپاگتی غذای سریع و خوشمزه پدیده فردوس.