مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود

جام جم سرا:
این دفتر ضد آب که Esquoia نام دارد نتایج تحقیقات گروهی از دانشجویان دانشگاه بردفورد است. این کاغذ‌ها که به‌طور ویژه طراحی شده‌اند، شبیه کاغذ لمینت با سطوح صاف است. وقتی روی صفحات این دفتر چیزی نوشته می‌شود می‌توان به‌راحتی آن را با پاک‌کن، دستمال و حتی پارچه مرطوب پاک کرد.
به نقل از دنیای اقتصاد، این طراحی منحصربه‌فرد چسبان، صفحات را قادر می‌سازد از دفتر بیرون آورده شده و در دفتر دیگری قرار بگیرند. نمونه‌های اولیه این دفتر، تک ورقه‌ای از کاغذ لمینت شده هستند که هنوز برای استفاده راحت روزانه خیلی ساده نیست.
طراحان این دفتر می‌گویند هنوز تا تبدیل شدن این دفتر به یک دفتریادداشت زیبا راه طولانی مانده است. این دانشجویان قصد دارند نسل بعدی دفتریادداشت‌ها را به‌گونه‌ای پیش ببرند که صفحات آنها کاربردهای متفاوت داشته و خطوط و شبکه‌های چهارخانه‌ای باشد. آنها می‌خواهند صفحات بزرگ‌تری تولید کنند که شامل یک «خط تا» باشد که بتوان آن را پاره کرد.

Share



لینک منبع :دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود

دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../دفتر-یادداشتی-که-هرگز-تمام-نمی-شود‎Cached31 مه 2014 ... مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته اند که هرگز تمام نمی شود. دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود - شهرداری بیجار www.bijar.ir/DesktopModules/.../NewsView.aspx?...1...‎Cachedدفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته‌اند که هرگز تمام نمی‌شود. این دفتر یادداشت به کاربر امکان می‌دهد یادداشت ... دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمیشود - علمی ، خبری - انجمن نودهشتیا forum.98ia.co/.../12579-دفتر-یادداشتی-که-هرگز-تمام-نمیشود/‎Cachedدفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته‌اند که هرگز تمام نمی‌شود. این دفتر یادداشت ... دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دفتر-یادداشتی-که-هرگز-تمام-نمی‌شود‎Cached3 ژوئن 2014 ... مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته‌اند که هرگز تمام نمی‌شود. این دفتر یادداشت به کاربر امکان می‌دهد یادداشتهای خود را روی ... دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود | | linkchee.com/5nea6aaaaaaia/ 31 دسامبر 2016 ... دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته‌اند که هرگز تمام نمی‌شود. این دفتر یادداشت به کاربر ... بهار نیوز - دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود baharnews.ir/news/43728/دفتر-یادداشتی-هرگز-تمام-نمی-شود‎Cachedگروه فناوری: مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته‌اند که هرگز تمام نمی‌شود. دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود - پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه www.mobarakeh.net/13173/دفتر-یادداشتی-که-هرگز-تمام-نمی‌شود/‎Cached7 ژوئن 2014 ... مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته‌اند که هرگز تمام نمی‌شود. ... این دفتر ضدآب که Esquoia نام دارد نتایج تحقیقات گروهی از ... دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود - پایگاه خبری تحلیلی کلاس ... kelas20.ir/2014-03-02.../3376-دفتر-یادداشتی-که-هرگز-تمام-نمی‌شود 2 ژوئن 2014 ... سرویس فناوری: مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته اند که هرگز تمام نمی شود. Untitled-373 به گزارش کلاس بیست ، این دفتر ... دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود √ - کلوب www.cloob.com/c/technology.followers/118160692‎Cached7 مه 2015 ... این دفتر ضدآب که Esquoia نام دارد نتایج تحقیقات گروهی از دانشجویان دانشگاه بردفورد است. این کاغذ‌ها که به‌طور ویژه طراحی شده‌اند، شبیه کاغذ ... دفتر یادداشتی که هرگز تمام نمی‌شود | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2014/05/31/309703‎Cached31 مه 2014 ... مبتکران با الهام از تخته وایت بورد، دفتریادداشتی ساخته اند که هرگز تمام نمی شود.