مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سریع‌ترین درمان‌ها برای رفع سردرد

جام جم سرا:
این سردرد ها معمولا علل مختلفی دارند از جمله تغییرات هورمونی ، بیماری ، دمای بالای هوا و خشکی آن، بیماری های ویروسی و یا عفونی، انواع تب ها ، تومورهای مغزی و حتی مشکلات مربوط به ستون فقرات و مهره های گردن که می توانند افراد را به شدت آسیب پذیر نمایند.

بررسی ها نشان می دهند، پزشکان برای رفع سردرد بویژه در محیط کاری و یا درسی به افراد راهکارهایی را معرفی می نمایند تا با رعایت آنها افراد بتوانند سریع تر سردرد خود را درمان نمایند.
از جمله راهکارهای رفع سردرد در محیط کاری و درسی استراحت مناسب در شب قبل است ، بر اساس تحقیقات یکی از علل به وجود آمدن سردرد در افراد کم خوابی و بد خوابی است که حتی می تواند سبب به وجود امدن میگرن در افراد گردد.
علاوه بر استراحت انجام فعالیت هایی مانند دوری از استرس و مصرف غذاهای تحریک کننده اعصاب نیز می تواند در پیشگیری از به وجود امدن سردرد مفید باشد.

بر اساس تحقیقات برخی از علل ابتلا به سردرد در محیط کار مربوط به نورنامناسب و ناکافی محل کار ، حساسیت به عطر و یاسایر مبلمان اداری محل کار، حساسیت به گیاهان و همینطور تنظیم ناکافی ارتفاع میز، صندلی و صفحه مونیتور می باشد که افراد می توانند با تنظیم درست ارتفاع این نوع مشکلات را که سبب سردرد در آنها می شود برطرف نمایند.

استفاده از مسکن ها به میزان زیاد و همینطور جویدن آدامس می تواند سبب تشدید سردرد در افراد شود و در نتیجه دوری از این موارد می تواند به رفع سردرد در افراد کمک نماید.
پزشکان استفاده از راه حل هایی مانند درمان‌های ورزشی و طب سوزنی را نیز از جمله موارد برطرف نمودن سردرد های مزمن در افراد معرفی نموده اند(شفاآنلاین)



لینک منبع :سریع‌ترین درمان‌ها برای رفع سردرد

سریع‌ترین راه های درمان سردرد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4537569/سریع‌ترین-راه-های-درمان-سردرد‎Cached Similar3 سپتامبر 2013 ... ماهیچه‌هایتان را در راستای شانه‌ها، گردن و پشت سر به آرامی با انگشتان خود ماساژ دهید. این راه یکی از بهترین و البته سریع ترین روش های درمان سردرد است. سر درد | درمان سر درد بدون خوردن قرص - نمناک namnak.com/درمان-سر-درد-بدون-خوردن-قرص.p1783‎Cachedسر درد و سردرد شدید و دلایل سر درد و عوارض سردرد و درمان سردرد و قرص سردرد را در نمناک مشاهده نمایید. ... محققان هندی راههای طبیعی را برای درمان و رفع سردرد پیشنهاد می کنند. درمان سردرد ... سریعترین و بهترین روش های درمان سردرد; کوچک شدن کلیه ... درمان سریع سردرد بدون دارو - نمناک namnak.com/درمان-سریع-سردرد.p10878‎Cachedدرمان سریع سردرد و درمان سردردهای شدید و درمان سردردهای میگرنی ومواد غذایی برای درمان سردردرادر نمناک ببینید. ... بهترین مواد غذایی برای درمان سردرد شامل: ماهی چرب:. درمان های خانگی برای سردرد کدامند؟ - نمناک namnak.com/درمان-خانگی-سردرد.p23255‎Cachedدرمان سردرد و درمان سردردباداروهای گیاهی و روش درمان سردرد و درمان سریع سردرد و ... یکی از بهترین داروهای گیاهی برای این نوع سردرد یک قاشق چای خوری عسل مخلوط با ... درمان سریع سردرد در 2دقیقه - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/details/.../درمان-سریع-سردرد-در-2دقیقه‎Cachedاما امروز در این مطلب چندین راه حل برای درمان سردرد به شما معرفی خواهم کرد. انتخاب این راه ها ... تحقیقات نشان داده که ماساژ سر یکی از بهترین راه ها برای کاهش سردرد است. 6 راه‌حل طبیعی برای تسکین سردرد - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../6-راه‌حل-طبیعی-برای-تسکین-سردرد.html‎Cached23 جولای 2013 ... کمپرس آب گرم یا سرد: برای درمان سردردهای شدید لیفی را داخل آب گرم قرار دهید و سپس بر روی پیشانی یا پشت گردنتان قرار دهید تا ماهیچه‌ها آرام شوند. سریعترین درمان‌ها برای "رفع سردرد" - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/.../سریعترین-درمان‌ها-برای-رفع-سردرد‎Cached Similar2 ژوئن 2014 ... سریعترین درمان‌ها برای "رفع سردرد". یکی از مشکلات بسیار متداول بویژه در فصول گرم سال مشکل سردرد های فصلی است که می توان آنها را با استفاده ... 4 درمان طبیعی سردرد - بیتوته www.beytoote.com/health/.../natural-treatment-headaches.html‎Cached Similarسردرد مزمن سردرد عصبی سردرد میگرنی سردرد صبحگاهی,دلایل سردرد,درمان گیاهی سردرد,عوامل سردرد,سردرد میگرن,رفع سردرد,قرص سردرد,سردرد میگرنی,سردرد,درمان ... بهترین کرم رفع تیرگی واژن,درمان تیرگی واژن,تیرگی ناحیه تناسلی,درمان تیرگی ... یک درمانِ سریع برای میگرن www.fardanews.com/fa/news/.../یک-درمانِ-سریع-برای-میگرن‎Cached4 جولای 2016 ... حقایق شگفت‌انگیزی کشف شده‌اند که می‌توانند به درمان دردهای میگرنی کمک ... این دو مورد از دلایل اصلیِ احساس خستگی در بدن هستند (در بهترین حالت) و اگر ... شربت جادویی آب‌لیمو و نمک استفاده می‌شود، در از بین بردن سردرد نشان می‌دهد. راه حل رفع سر درد در خانه - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/84883_راه-حل-رفع-سر-درد-در-خانه.html/‎Cached Similar17 ژوئن 2015 ... سردردهای مداوم سردرد تنشی رفع سردردهای مداوم درمان سردردهای مداوم تکرر و ... اگر دچار سردرد تنشی می شوید و احساس می کنید که همیشه سر و گردن شما در ...