مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ادامه توفان در تهران

احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: وزش باد شدید، رگبار و گرد و خاک تا ساعتی دیگر در پایتخت ادامه دارد.به گفته وی اما شرایط ناپایدار طی 24 ساعت آینده به ویژه از ساعت عصرگاهی تا اوایل شب در پایتخت و دیگر استانهای نیمه شمالی کشور برقرار است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: همچنین احتمال سیلاب، آب گرفتگی و حتی خسارات جانی در استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گلستان ، خراسان شمالی و همچنین ارتفاعات البرز طی 24 ساعت آینده وجود دارد.

وظیفه تصریح کرد: احتمال سیل در پایتخت در این مدت وجود ندارد اما وزش شدید باد، گرد و خاک و باران های مقطعی رگبارآسا و در پایتخت طی 24 ساعت آینده به صورت پراکنده خواهیم داشت.



لینک منبع :ادامه توفان در تهران

ادامه توفان در تهران jamejamonline.ir/sara/1516565861910807361/ادامه-توفان-در-تهران‎Cached2 ژوئن 2014 ... مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم توفان، رگبار و گرد و خاک به صورت پراکنده تا فردا شب در تهران و برخی استانهای نیمه ... ادامه توفان در تهران - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1516565861910807361/ادامه-توفان-در-تهران 2 ژوئن 2014 ... مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم توفان، رگبار و گرد و خاک به صورت پراکنده تا فردا شب در تهران و برخی استانهای نیمه ... توفان غافلگیرکننده در تهران تا ادامه کشت خشخاش در افغانستان https://ir.voanews.com/a/3823208.html‎Cached24 آوریل 2017 ... عکس روز را با عکسهایی از توفان غافلگیرکننده تهران، رقص در قاهره و گردهمایی فولکس های بیتلز در اسرائیل دنبال کنید. بیشتر ... طوفان در تهران شروع شد - تصاویر - شمانیوز shomanews.com/fa/news/.../طوفان-در-تهران-شروع-شد-تصاویر‎Cachedاین کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای تهران نیز گفت: بارش باران در تهران تا امشب ادامه دارد و فردا و پس فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری ... توفان در تهران تا یکساعت ادامه دارد/ سرعت توفان ۴۵ تا ۵۵ کیلومتر بر ... news.mrud.ir/.../توفان-در-تهران-تا-یکساعت-ادامه-دارد-سرعت-توفان-۴۵-تا-۵۵-کیلومتر‎Cached7 ا کتبر 2015 ... یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه توفان تهران که از دقایقی قبل آغاز شد تا یکساعت ادامه دارد گفت: روز گذشته اطلاعیه‌ای در این خصوص در ... ایرنا - توفان با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت تهران را در نوردید www.irna.ir/fa/News/82539916/‎Cached21 مه 2017 ... محمد مهدی عشقی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش توفان حوالی ساعت 18 امروز مناطق غربی تهران را فرا گرفت و این پدیده در ادامه ... الف - توفان هواشناسی را از خواب پراند!/ هواشناسی: وزش باد در تهران تا دو ... alef.ir/vdci5wa5yt1aqw2.cbct.html?465547‎Cachedهواشناسی: وزش باد در تهران تا دو ساعت آینده ادامه دارد و به ۷۵ کیلومتر در ساعت می رسد ... طوفان شدید در مهرآباد باعث شد دید به کمتر از ۱۰۰ متر برسد و کلیه پروازها در ... طوفان و مرگ 5 مرد در تهران + فیلم و تصاویر - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/.../طوفان-و-مرگ-5-مرد-در-تهران-فیلم-و-تصاویر‎Cached Similar2 ژوئن 2014 ... بر اساس اعلام اورژانس در توفان امروز تهران تا کنون 5 نفر کشته و 30 نفر زخمی ... وی ادامه داد: تا دو ساعت آینده این گرد و غبار از روی تهران عبور می‌کند و ... توفان تهران و کرج را در نوردید - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/528268/توفان-تهران-و-کرج-را-در-نوردید‎Cached31 آگوست 2015 ... ثبت سرعت 70 کیلومتر بر ساعت برای توفان تهران ... این کارشناسی سازمان هواشناسی در ادامه گفت: پس از تهران این گرد و خاک به سوی سمنان حرکت ... طوفان ۱۳۹۳ تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/طوفان_۱۳۹۳_تهران‎Cachedطوفان تهران طوفانی شدید و کم‌سابقه برای تهران بود که عصر دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ (۵ شعبان ۱۴۳۵) و در حوالی ساعت ۱۶:۵۰ بر اثر وزش تندبادی با سرعت بیش از یک صد و ...