مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کرپ پرتقال در خانه

جام جم سرا:

طرزتهیه:

ابتدا آرد تخم‌مرغ و نصف لیوان شیر را با هم مخلوط کرده و بعد از مخلوط کردن بقیه شیر را اضافه کنید و با همزن بزنید تا صاف و یکدست شود. خمیر را داخل ظرف مناسب بریزید و نیم ساعت به آن استراحت دهید.تابه مناسبی را انتخاب کنید و روی حرارت بگذارید. کف آن را با کمی ‌کره چرب کنید و وقتی به اندازه کافی گرم شد حدود 1 چهارم لیوان از خمیر کرپ را داخل تابه بریزید. تابه را تکان دهید تا در همه جای تابه پخش شود.وقتی خوب پخت آن را برگردانید و وقتی کامل سرخ شد آن را برداشته و روی کرپ را با پارچه بپوشانید تا گرم بماند.به همین ترتین بقیه مواد را هم بپزید.

طرز تهیه کرم:

ابتدا کره نرم را با همزن بزنید تا به شکل کرم درآید. بعد شکر و پودر بادام را اضافه و مخلوط کنید. در انتها رنده پوست پرتقال را که 3بار جوشانده و آبش را خالی کرده اید به همراه اسانس بادام و آب پرتقال اضافه کنید.فر را گرم کنید. داخل هر کرپ یک قاشق سوپخوری از مخلوط بالا بمالید و چهارلایه تا کنید (دقیقا مثل کالباس نازک است و تا میخورد) کرپ‌ها را داخل ظرف پیرکس چرب شده بگذارید و روی آن، پودر قند الک کنید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کرپ‌ها را داخل فر گرم کرده سرو کنید.

نکات:

1)کرپ ها به همراه سبزی یا گوشت هم سرو میشوند و در واقع غذایی اصلی محسوب میشوند.
2)اگر دوست دارید میتوانید مقداری آب پرتقال و شکر را غلیظ کنید و به همراه کرپ سرو کنید(هایپرکلابز)

Share



لینک منبع :طرز تهیه کرپ پرتقال در خانه

طرز تهیه کرپ پرتقال در خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کرپ-پرتقال-در-خانه‎Cached2 ژوئن 2014 ... تصویر طرز تهیه کرپ پرتقال در خانه. جام جم سرا: طرزتهیه: ابتدا آرد تخم‌مرغ ... داخل هر کرپ یک قاشق سوپخوری از مخلوط بالا بمالید و چهارلایه تا کنید ... Images for طرز تهیه کرپ پرتقال در خانه کرپ پرتقال - بهارسایت baharsite.com/?p=1695‎Cachedوانیل نصف ق م. روغن جهت سرخ کردن کرپ ها به مقدار خیلی کم. طرز تهیه : * ابتدا پوست پرتقال رو رنده می کنیم و بعد آب اونو می گیریم . تقریبا نصف پیمانه آب پرتقال ... طرز تهیه کرپ پنیری با سس پرتقال- پنگولن www.pangolan.com/.../How-to-make-Crepes-Cheese-with-orange-sauce/‎Cached8 آگوست 2017 ... امروز با موضوع ” آموزش و طرز تهیه کرپ پنیری با سس پرتقال” در خدمت شما دوستان عزیز هستیم امیدوارم با ما همراه باشید. طرز تهیه کرپ پرتقالی - ایران حال دات کام www.iranhall.com/health/coocking/show/504/کرپ-پرتقالی‎Cached Similarایران حال و نکات خانه داری روابط همسران جوان ایران حال ... برای درست کردن بادام و پرتقال ابتدا کره نرم را با همزن بزنید تا به شکل کرم درآید. بعد شکر ... نکته: برای تهیه خمیر کرپ همیشه اول آرد و شیر را با هم مخلوط کنید و پس از آن تخم مرغ را اضافه کنید. *طرز تهیه کرپ پرتقال در خانه* مواد اولیه (برای 4 نفر): آرد 3چهارم لیوان ... net.tebyan.net/@3369/posts.html/934764‎Cached*طرز تهیه کرپ پرتقال در خانه* مواد اولیه (برای 4 نفر): آرد 3چهارم لیوان/شیر 1لیوان/ تخم مرغ 1عدد/کره 2قاشق سوپخوری (آب شده)/پودر قند به میزان لازم/کره 100گرم ... طرز تهیه کرپ پنیری با سس پرتقال | مجله خبری شوکومای https://mag.chocomy.com/.../طرز-تهیه-کرپ-پنیری-با-سس-پرتقال/‎Cached5 مارس 2017 ... کرپ ها را آماده کرده و برای بهتر شدن طعم آن کمی رنده پوست پرتقال نیز در مخلوط آن ... Home مقالات طرز تهیه دسر طرز تهیه کرپ پنیری با سس پرتقال. دستور پخت کرپ پنیری با سس پرتقال -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-ashpaziba-aka/170908.html‎Cached2 جولای 2017 ... حواس تان باشد باید مخلوط کرپ بین یک تا 24 ساعت در یخچال استراحت کند سپس آن را درست کنید. ... مطالب مرتبط; طرز تهیه تارت پرتقال | دستور پخت پای پرتقال | انواع پای و ... جرم گیری دندان در خانه با ۱۷ روش آسان و بدون هزینه. کرپ پنیری | طرز تهیه کرپ پنیری با سس پرتقال - سایت www.madary.ir/62454.html‎Cached19 ژوئن 2017 ... کرپ پنیری | طرز تهیه کرپ پنیری با سس پرتقال ... کرپ ها را آماده کرده و برای بهتر شدن طعم آن کمی رنده پوست پرتقال نیز در مخلوط آن بریزید. ... دکوراسیون حیاط | جدیدترین دکوراسیون حیاط و باغچه خانه و ویلایی با استخرهای کوچک. طرز تهیه کرِپ پرتقال - سوران www.sooran.com/fa/recipes/2757/‎Cached Similar8 فوریه 2014 ... طرزتهیه ابتدا آرد تخم‌مرغ و نصف لیوان شیر را با هم مخلوط کرده و بعد از مخلوط کردن بقیه شیر را اضافه کنید و با همزن بزنید تا صاف و یکدست شود ...