مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وای... غش کرد؛ حالا چی کار کنم؟

جام جم سرا:

وقتی خون کافی به مغز نرسد، افراد غش می کنند و به صورت موقت هوشیاری شان را از دست می دهند. این طور مواقع زمینه ها و موارد دیگری نیز باعث قوت گرفتن احتمال از دست دادن هوشیاری به طور موقت میشود:

- به شدت ترسیدن و شنیدن ناگهانی خبر بد و خوب
- تحمل درد شدید و ناگهانی
- زور زدن هنگام اجابت مزاج
- ایستادن طولانی مدت
- سرفه ‌کردن شدید
- کاهش ناگهانی فشار خون
- افت قند خون
- بروز حمله قلبی یا سکته مغزی

کمک‌های اولیه به فرد غش کرده

در این جور مواقع چه باید کرد؟ به نقل از سلامانه، برای کمک به شخص غش کرده باید او را در وضعیت دراز کش قرار داد. اگر کسی در وضعیت نشسته یا ایستاده از ضعف و سرگیجه شکایت دارد، او را بخوابانید. اگر جایی برای این کار نیست از او بخواهید در وضعیت نشسته، به جلو خم شود و سرش را بین زانوها قرار دهد. نتیجه این کار، ورود خون بیشتر به مغز است. اگر شخصی غش کرده و هنوز در وضعیت نشسته است، فورا او را روی زمین بخوابانید.



لینک منبع :وای... غش کرد؛ حالا چی کار کنم؟

Images for وای... غش کرد؛ حالا چی کار کنم؟ وای... غش کرد؛ حالا چی کار کنم؟ - جام جم jamejamonline.ir/Sara/.../وای-غش-کرد؛-حالا-چی-کار-کنم؟ 1 ژوئن 2014 ... تعداد زیادی از افراد در طول زندگی شاهد از حال رفتن و غش کردن اطرافیان و نزدیکانشان بوده‌اند. چه بسا خود شما هم جزو همین افرادی باشید. آیا می‌دانید در این ... وای... غش کرد؛ حالا چی کار کنم؟ - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../وای-غش-کرد؛-حالا-چی-کار-کنم؟‎Cachedوای... غش کرد؛ حالا چی کار کنم؟ یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 15:04. تعداد زیادی از افراد در طول زندگی شاهد از حال رفتن و غش کردن اطرافیان و نزدیکانشان بوده‌اند. چیکار کنم که غش کنم www.wikipedia-content.ir/g.aspx?q=چیکار_کنم_که_غش_کنم&id... والا نمیدونم چطوری میشه ادم یه کاری کنه که غش کنه ولی من تاحالا خیلی غش ~ کلا هروقت فشارم میفته غش میکنم یا ... jamejamonline/sara/وای-غش-کرد؛-حالا-چی-کار- کن. ‏بى‌بى و طوطى: Bibi va toti - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1595843590 Shirin Samiee, شیرین سمیعی - ‎2012 - Literary Collections بهتر است یک نفر را هم با خودت ببری که اگر طرف غش و ضعف کرد به دادت برسد. ... آخرین باری است که اجازه داری داستان مرضیه خانم و ازدواج دخترش رابا ما مطرح کنی، یعنی چه! حالا هم که پس فردا دوستت می رسد، همین طور سردرگم نشسته ای و نمیدانی چه بکنی، این که کاری ندارد، بیا تا خودم به ... وای عمقلی جان، من چطور با او این طور حرف بزنم؟چکار کنم تا غش کنم- - جواب سوال www.javab-soal.com/j.aspx?q=چکار_کنم_تا_غش_کنم-&id...‎Cachedچکار کنم تا غش کنم,چگونه خود را بیهوش کنیم,راه های غش کردن,چگونه غش کنم ... کرد او را به پهلو بخوابانید تا راه تنفسی اش باز بماند. وای... غش کرد؛ حالا چی کار کنم؟ چی بخورم غش کنم- www.3000777.com/g.aspx?q=چی_بخورم_غش_کنم-_&id...‎Cachedوالا نمیدونم چطوری میشه ادم یه کاری کنه که غش کنه ولی من تاحالا خیلی غش ~ . ... من همیشه سر گیجه دارم چی کار کنم خوب بشم. ناشناس. وای... غش کرد؛ حالا چی کار کنم؟ داستان النا قسمت هفتاد و هشتم - بنیتا www.mybenita.com/.../داستان-النا-قسمت-هفتاد-و-هشتم-viImnoAy0‎Cachedسحر غش کرد از خنده...سوگند دستشو ... سوگند ذوق کرد: وای النا.....تصور کن قیافه ی بعضیها با شنیدن این خبر چه شکلی میشه....یکی مثل ... برای اینکه بحث رو تموم کنم گفتم فعلا که معلوم نیست قراره کامران با مادرش حرف بزنه حالا ببینم تا چی میشه. رمان قتل سپندیار از (moonshine/parmisa65) قسمت 13 - بنیتا www.mybenita.com/.../رمان-قتل-سپندیار-از-moonshineparmisa65-قسمت-13-95f1zb‎Cachedداشتم استارت میزدم که صدای یا امام زمان دایه من و سیاوش رو خبردار کرد ...لی لی لب ... دخترِ غش کرد ...حالا چیکار کنم ؟...چه خاکی به سرم ... وای جواب خدا رو چی بدم ...؟نمیگه ... کس میدونه چوری میشه غش کرد؟ صفحه 3 | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/discussion/.../کس-میدونه-چوری-میشه-غش-کرد?...‎Cachedمن قبلا زیاد غش میکردم ولی الان خدا را شکر چند ماهی هست غش نکردم.یعنی فشارم افت ... والا نمیدونم چطوری میشه ادم یه کاری کنه که غش کنه ولی من تاحالا خیلی غش کردم کلا هروقت فشارم میفته غش میکنم یا وقتی که آمپول میزنم .... وای ندا مردم از خندههههههههههههههه.