مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج

جام جم سرا:

مهدی شفیعی اظهار داشت: از شش مورد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا نتایج آزمایش چهار نفر منفی بود.

وی ادامه داد: آزمایشهای لازم از دو بیمار دیگر گرفته شده اما هنوز نتیجه آزمایشات از تهران به ما اعلام نشده است.
این مسئول اظهار داشت: بیماری کرونا در حال حاضر در استان کرمان تقریبا کنترل شده است و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد.
وی یادآور شد: موارد قطعی همان دو نفر بودند که یک نفر از آنها فوت شد و بیمار دیگر هم اکنون مرخص شده و در منزل تحت مراقبت است و تعداد افراد مبتلای قطعی و مشکوک افزایش پیدا نکرده است.
شفیعی یادآور شد: با توجه به بازگشت موج جدید حجاج از شب گذشته به افراد اکیدا توصیه می شود که نکات بهداشت فردی را رعایت کرده و از دست دادن و روبوسی خودداری کنند.
وی با تاکید بر لزوم پرهیز از خود درمانی گفت: چنانچه افراد دچار علائمی مانند بیماری شدید تنفسی، تب و عفونت شدید شدند حتما به دکتر مراجعه کرده و در صورت تماس باز زائرین پزشک را در جریان قرار دهند تا بتواند بهترین تشخیص بیماری را داشته باشد. (صراط)

Share



لینک منبع :مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج

مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مواظب-باشید-احتمال-شیوع-کرونا-با-بازگشت-حجاج‎Cached1 ژوئن 2014 ... مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه موارد مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در ... Images for مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج - جام جم سرا sara.jamejamonline.ir/news/1514982059957952067 مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه موارد مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در کرمان افزایش پیدا ... مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../مواظب-باشید-احتمال-شیوع-کرونا-با-بازگشت-حجاج‎‎Cachedمدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه موارد مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در کرمان افزایش پیدا ... مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج | مدیر گروه - قطره www.ghatreh.com/news/.../مواظب-باشید-احتمال-شیوع-کرونا-بازگشت-حجاج 1 ژوئن 2014 ... مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه موارد مشکوÚ. احتمال شیوع کرونا درایران بعد از بازگشت حجاج www.bmihospital.com/index.php/.../450-2015-10-05-20-19-46‎Cached5 ا کتبر 2015 ... وزارت بهداشت : ولیمه را به تاخیر بیندازید.  آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا ویروس«کرونا» به عنوان عامل این بیماری ... مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج - رهتا www.rahta.com/.../مواظب_باشید:_احتمال_شیوع_کرونا_با_بازگشت_حجاج‎Cached2 ا کتبر 2015 ... گردآوری پورتال رهتا : مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه موارد مشکوک و قطعی ... آیا کرونا وارد ایران شده است ؟ - بوشهر نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7666294 6 ا کتبر 2015 ... وی در مورد احتمال انتقال ویروس کرونا پس از بازگشت حجاج به کشور گفت: در مجموع ممکن ... این حاجی برای نجات سایر حجاج جانش را فدا کرد / مراقب باشید ... کرد: با توجه به موسم حج و بازگشت حجاج از سفر حج امسال احتمال شیوع بیماری ... نگرانی در مورد کرونا نیست ، فقط مراقب باشید - واحد مرکزی خبر | خبر ... khabarfarsi.com/u/7424285 وزیر بهداشت گفت: هیچ گونه ابتلایی در حجاج ایرانی دیده نشده است و توصیه های اخیر در مورد کرونا برای ... آمار نهایی جان باختگان فاجعه مِنا به تفکیک استان ها+ اسامی کامل و نمودار .... با اشاره به شرایط خاص بوجود آمده در وضعیت بازگشت حجاج بیت الحرام به کشور افزود: با توجه به اینکه در 40 روز ... احتمال شیوع کرونا در کشور چقدر است؟ کرونا در ایران، اولین نتیجه مرگبارش را ثبت کرد - جام جم آنلاین jjm.ir/sara/.../کرونا-در-ایران،-اولین-نتیجه-مرگبارش-را-ثبت-کرد 29 مه 2014 ... محمد مهدی گویا اظهار داشت: نخستین فردی که به ویروس کرونا در کرمان مبتلا شده بود، ... تصویر مواظب باشید: احتمال شیوع کرونا با بازگشت حجاج ...