مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام فریم برای کدام صورت؟

چهره‌های قلبی شکل

به نظر طراحان فریم عینک افرادی که چهره‌ای قلبی شکل دارند ‌باید عینکی را انتخاب کنند که توجه و نگاه افراد متوجه سمت پایین چهره آنها شود. این‌گونه افراد به عینکی نیاز دارند که قسمت پایینی صورتشان را پهن تر نشان دهد بنابراین استفاده از عینک‌های بزرگ دراین چهره‌ها خوب جواب می‌دهد.

چهره‌های بیضی شکل

برای این نوع چهر‌ه‌ها عینک‌های بزرگ با قاب رنگی مناسب است. طراحان بر این عقیده هستند که چهره‌های بیضی با استفاده از فریم‌های بزرگ رنگی می‌توانند در دید مخاطب تناسب تاثیرگذاری از صورت خود ایجاد کنند.

اما بهتر است رنگ فریم و عدسی مورد نظرشان را متناسب با رنگ پوست و البته استایل و نوع پوشش خود انتخاب کنند.

چهره‌های گرد

بهتر است این نوع چهره‌ها توجه را به قسمت بالای صورتشان جلب کنند تا درازای صورت بیشتر شود. طراحان می‌گویند این نوع فریم می‌تواند ترکیب چهره افراد با اندامشان را همسو کرده و باعث جذابیتی بیشتر در دیده شدن شود.

Share



لینک منبع :کدام فریم برای کدام صورت؟

راهنمای انتخاب عینک مناسب صورت تان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../راهنمای-انتخاب-عینک-مناسب-صورت-تان‎Cached Similar7 آوریل 2015 ... شکل صورت و شکل فریم: به طور کلی، فریمی که برای فرد انتخاب می شود بایستی دارای خطوطی باشد که آن دسته از سطوح صورت را که از حالت ایده آل ... کدام فریم برای کدام صورت؟ - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/1510314061404894689‎Cachedکدام فریم برای کدام صورت؟ یکی از دغدغه‌های مهم خریداران عینک آفتابی هنگام انتخاب میان صدها گزینه مقابلشان این است که کدام نوع از فریم‌های موجود با ترکیب یا ... کدام فریم برای کدام صورت؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1510321748054371003‎Cached29 مه 2014 ... بنابر این بد نیست کمی هم درباره تناسب فریم‌ها با فیزیک صورت بدانیم. ... طراحان می‌گویند این نوع فریم می‌تواند ترکیب چهره افراد با اندامشان را ... راهنمای خرید عینک بر اساس شکل صورت | فروشگاه اینترنتی لوناتو lunato.net/face-shape-guide‎Cachedراهنمای خرید عینک بر اساس شکل صورت در وبسایت لوناتو بسیار روش ساده و مفیدی ... زده بودین فریم های خلبانی من برای دیدن شکل و نوع این فریم روی گزینه مورد نظر ... این 5 مدل فِرِم عینک صورت شما را زیباتر می کند / مدل فرم عینک طبی ... https://luxtehran.com/.../این-5-مدل-فِرِم-عینک-صورت-شما-را-زیباتر-م.html‎Cached Rating: 4 - 3 votes 18 آوریل 2017 ... عینک های فریم شفاف کیفیت تیپ و ظاهر را بسیار بالا می برند. می توان گفت این سبک عینک ها هم قدیمی هستند و هم مدرن و جدید و مدل عینک طبی. کدام فریم برای کدام صورت؟ - راسخون rasekhoon.net/news/show/902790/کدام-فریم-برای-کدام-صورت/‎Cached29 مه 2014 ... بنابر این بد نیست کمی هم درباره تناسب فریم‌ها با فیزیک صورت بدانیم. ... به نظر طراحان فریم عینک افرادی که چهره‌ای قلبی شکل دارند ‌باید عینکی ... راهنمای انتخاب عینک بر اساس شکل صورت - فروشگاه آنلاین عینک ... https://www.norikoptic.com/Page?...‎Cachedتنها جایی که ممکنه یه فریم به این مدل صورت نیاد جاییه که پای فریمای نازک یا فریمای با اجزای خیلی بزرگ و سنگین به میون بیاد، که هردوی اینا باعث می‌شن کشیدگی ... کدام فریم برای کدام صورت؟ - نیک صالحی پرتال سرگرمی، روانشناسی ... www.niksalehi.com/zibaee/کدام-فریم-برای-کدام-صورت؟.html 2 ژوئن 2014 ... بنابر این بد نیست کمی هم درباره تناسب فریم‌ها با فیزیک صورت بدانیم. چهره‌های قلبی شکل به نظر طراحان فریم عینک افرادی که چهره‌ای قلبی شکل ... انتخاب فریم عینک مناسب چهره و هماهنگ با مدل ابرو - نایس کلوب https://www.nicecloob.com/thread.aspx?id=425‎Cachedعینک هائی با قاب های گرد، بیضی و یا چهارگوش برای صورت کشیده مناسب هستند. بخصوص عینکی که قاب بالائی آن رنگی است، خطی افقی ایجاد می کند که صورت را ... چه مدل عینکی به چه صورتی می آید ؟ | عینک www.eynak.com/n/215‎Cached Similarقبل از این که به رنگ عینک تان بپردازید و بخواهید رنگ آن را انتخاب کنید اول به قاب و فریم عینک تان دقت کنید . اول فریمی را انتخاب کنید که صورت شما را اذیت ...