مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۷ کشته برای ۶۱ متر خانه

جام جم سرا:

روز پنجم خرداد مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان رامهرمز تماس گرفت و از حمله مسلحانه دو مرد در نزدیکی بوستانی در این شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل، پنج مرد را که با شلیک گلوله بشدت زخمی شده بودند، به بیمارستان انتقال دادند. در ادامه با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد دو مرد که سوار بر موتورسیکلت بودند، با کلاشینکف ابتدا به سه نفر که برادر بودند، شلیک کرده و سپس یکی از همسایه‌ها را که قصد داشت به افراد زخمی کمک کند، هدف گلوله قرار داده‌اند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، ضاربان مسلح هنگام فرار از محل حادثه برای این که کسی آنها را تعقیب نکند، به سوی مردم تیراندازی کرده‌اند که یکی از گلوله‌ها به مردی که در حال عبور از محل بوده، اصابت و او را زخمی کرده است.

در پی این حادثه، جستجوی گسترده ماموران برای دستگیری عاملان حادثه آغاز شد تا این که مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و خبر داد ضاربان مسلح را مقابل مغازه یکی از مجروحان حادثه دیده است.

ماموران با اطلاع از موضوع به محل اعزام و متوجه شدند ضاربان با شلیک به این مغازه، شیشه‌های آن را شکسته و با تیراندازی هوایی، متواری شده‌اند.

به این ترتیب، تعقیب متهمان فراری ادامه یافت تا این‌که به ماموران خبر رسید متهمان قصد خارج شدن از شهر را دارند که با اجرای طرح مهار، سرانجام دو مهاجم مسلح شناسایی شدند و ماموران با اخطار از آنها خواستند خود را تسلیم کنند، اما متهمان بدون توجه به اخطار‌های پلیس، به فرار ادامه دادند.

در این هنگام ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به سوی متهمان شلیک کردند که گلوله به یکی از آنها اصابت کرد و از موتورسیکلت به زمین افتاد و دقایقی بعد، دیگر همدست وی نیز هدف گلوله قرار گرفت و مجروح شد. دو متهم زخمی به بیمارستان منتقل شدند اما ساعاتی بعد بر اثر شدت خونریزی کشته شدند.

با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، معلوم شد پنج مصدوم دیگر نیز که به بیمارستان انتقال یافته بودند، بر اثر شدت خونریزی جانشان را از دست داده‌اند که اجساد آنها به پزشکی قانونی انتقال یافت.

در ادامه تحقیق از خانواده مقتولان حادثه ـ سه برادر کشته شده ـ مشخص شد، مدتی پیش آنها با دو ضارب کشته شده اختلاف ملکی داشته‌اند و دو مهاجم مسلح، این سه برادر را بارها به مرگ تهدید کرده بودند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این باره به خبرنگار ما گفت: در بررسی این پرونده مشخص شد دو ضارب کشته شده بر سر مالکیت یک قطعه زمین 61 متری با سه برادر کشته شده ـ مقتولان ـ اختلاف داشته‌اند و همین موضوع، این حادثه تلخ را رقم زده است. در این حادثه دو فرد بی‌گناه نیز جان خود را از دست دادند.

علی افتخاری افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، تحقیق و بررسی در ارتباط با زوایای این حادثه مرگبار ادامه دارد. (معصومه ملکی/جام جم)



لینک منبع :۷ کشته برای ۶۱ متر خانه

۷ کشته برای ۶۱ متر خانه - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../۷-کشته-برای-۶۱-متر-خانه‎Cached28 مه 2014 ... تصویر ۷ کشته برای ۶۱ متر خانه. جام جم سرا: روز پنجم خرداد مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان رامهرمز تماس گرفت و از حمله مسلحانه دو مرد ... Images for ۷ کشته برای ۶۱ متر خانه جزئیات قتل ۷ مرد سرِ زمین ۶۱ متری - صدای ایران sedayiran.com/fa/news/9003/جزئیات-قتل-۷-مرد-سرِ-زمین-۶۱-متری 28 مه 2014 ... دعوا سر زمین ۶۱ متری ۷ مرد را به کام مرگ برد. ... اما ۲ مرد مسلح به فرار خود ادامه دادند که در جریان درگیری با ماموران هدف گلوله قرار گرفته و کشته شدند. 7 نفر کشته بخاطر 61 متر زمین در رامهرمز +تصاویر (+16 ) - بیتوته www.beytoote.com/news/fortuity/snews9973.html‎Cached Similarدرگیری بر سر 61 متر زمین در شهرستان رامهرمز با 7 کشته پایان یافت. قاضی افتخاری، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در تشریح این ماجرا گفت: ... فروش آپارتمان 61 تا 65 متر - آفتاب www.aftabir.com/advertising/.../فروش-آپارتمان-61-تا-65-متر‎Cached Similarهر روز هزاران مورد آگهی املاک تهران، فروش املاک مسکونی، فروش آپارتمان 61 تا 65 متر در نیازمندی های آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به روزترین آگهی ها و نیازمندی های ... واقعه ۱۳۶۰ آمل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/واقعه_۱۳۶۰_آمل‎Cachedهمچنین چند بار به مصادره برنج، کفش و لباس از خانه برخی از فئودال‌های بزرگ .... طبق ادعای منابع جمهوری اسلامی عصر روز چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۶۰، شهر آمل آرام شد و محور هراز ... اتحادیه کمونیستها، کشته شدن برخی از اعضای اسیر شده‌اش را در هنگام درگیری در ..... ۶۱؛ مقاومت اسلامی مردم هزار سنگر آمل، صفحه ۱۱۰؛ حماسه اسلامی مردم آمل، صفحهٔ ۱۴۸. فاجعه منا (۱۳۹۴) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فاجعه_منا_(۱۳۹۴)‎Cached Similarواقعهٔ سال ۱۹۹۰ دیگر حادثه حج با بیش از هزار کشته بود که در آن ۱۴۲۶ زائر جان باختند . .... رشته کوهی، به درازای تقریبی ۴٫۱۰۰ متر، و بیشترین ارتفاع حدود ۱٫۷۰۰ متر، و ... مساحتی که از لحاظ دینی برای مسلمانان اهمیت دارد حدود ۷٫۸۲ کیلومتر مربع است که ... که مساوی با ۶۱٪ از کل مساحت است و ۳۹٪ غیرقابل استفاده ناهمواری‌های خشن است. فروش آپارتمان 61 متری نبرد شمالی - ihome.ir خانه من https://www.ihome.ir/.../فروش-آپارتمان-61-متری-نبرد-شمالی-872676.html‎Cachedفروش آپارتمان ۶۱ متری نبرد شمالی خوش نقشه، شیک، موقعیت عالی، امکانات مناسب، بهترین. آپارتمان خرید و فروش در تهران نبرد شمالی، پرستار - خانه من ihome.ir. آپارتمان خرید و فروش در امیرآباد - خانه من ihome.ir https://www.ihome.ir/خرید-فروش/آپارتمان/تهران/امیرآباد/‎Cachedتاریخ انتشار:۱ روز قبل · ۷. ویژه. ۶۳۷,۵۰۰,۰۰۰تومان. امیرآباد. ۲ خواب; ۱۰۲ متر مربع ... رو به آفتاب، ۶۱ متر قدرالسهم، ۷۰۰ متر زمین، بازسازی شده، متری ۶.۲۵۰ میلیون تومان. خواندنی ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Sara/service/07-368/380/1‎Cached۷ کشته برای ۶۱ متر خانه. چهارشنبه 7 خرداد 1393 10:33; خبر و گزارش. دو برادر که به اتهام قتل پنج نفر با شلیک گلوله، تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز در ...