مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درآمد میلیونی از فروش ساعت‌های تقلبی

جام جم سرا:
سرهنگ حسن فلاح، فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری به روش «فروش ساعتهای بدل و تقلبی» در شهرستان نکا موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت، افزود: «ماموران با به کار گیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، فردی به نام «احمد» تبعه افغانی مقیم تهران را حین فروش ساعت‌های تقلبی در این شهرستان دستگیر کردند.»
به نقل از تابناک، وی با بیان اینکه متهم توسط برخی از مالباختگان شناسایی و در ادامه تحقیقات به عمل آمده به اغفال شهروندان و کلاهبرداری از آنان با فروش ساعت‌های تقلبی و بدلی با چندین برابر قیمت واقعی آن اعتراف کرد، گفت: «متهم در اعترافات خود گفت با همدستی افرادی به نام‌های «سینا» و «حمید» با رصد افرادی که از بانک وجه نقد زیادی دریافت می‌کردند ساعت‌های تقلبی و بدلی را با قیمت خیلی بالا قیمت گذاری کرده و پس از تطمیع افراد آن را با شگردی خاص به شخص مقابل می‌فروختند.»
فرمانده انتظامی شهرستان نکا همچنین افزود: «برابر اظهارات ۱۲ نفر از شاکیان این پرونده که تاکنون شناسایی شدند، این افراد ساعت‌های تقلبی و بدلی که ارزش چندانی نداشته‌اند را از یک تا ۸ میلیون تومان از مته‌مان خریداری کردند، که در مجموع فقط از این افرادی که شناسایی شدند مبلغ ۴۳ میلیون تومان کلاهبرداری شده است.»



لینک منبع :درآمد میلیونی از فروش ساعت‌های تقلبی

درآمد میلیونی از فروش ساعت‌های تقلبی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../درآمد-میلیونی-از-فروش-ساعت‌های-تقلبی 26 مه 2014 ... تبعه افغانی مقیم تهران که با فروش ساعتهای تقلبی در شهرستان نکاء استان مازندران از ۱۲ نفر۴۳ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و ... درآمد میلیونی از فروش ساعت های تقلبی - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/.../درآمد-میلیونی-از-فروش-ساعت-های-تقلبی‎Cached26 مه 2014 ... تبعه افغانی مقیم تهران که با فروش ساعتهای تقلبی در شهرستان نکاء استان مازندران از 12 نفر43 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و ... درآمد میلیونی از فروش ساعت های تقلبی | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/9333916 26 مه 2014 ... درآمد میلیونی از فروش ساعت های تقلبی. تبعه افغانی مقیم تهران که با فروش ساعتهای تقلبی در شهرستان نکاء استان مازندران از 12 نفر43 میلیون ... درآمد میلیونی از فروش ساعت های تقلبی | تبعه افغانی مقیم تهران - قطره www.ghatreh.com/news/.../درآمد-میلیونی-فروش-ساعت-های-تقلبی 26 مه 2014 ... تبعه افغانی مقیم تهران که با فروش ساعتهای تقلبی در شهرستان نکاء استان مازندران از 12 نفر43 میلیون تومان کلاهبردØ. فروش میلیونی ساعتهای تقلبی به روش بدل اندازی - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../فروش-میلیونی-ساعتهای-تقلبی-به-روش-بدل-اندازی‎Cached9 آگوست 2014 ... دو مرد تبهکار که به روش بدل اندازی، ساعت تقلبی را به مبلغ ده میلیون تومان می فروختند تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. فروش ساعت‌های 40میلیونی در بازار+راه‌های تشخیص ساعت اصل از تقلبی www.isna.ir/.../فروش-ساعت-های-40میلیونی-در-بازار-راه-های-تشخیص-ساعت-اصل-از-تقلبی‎Cached16 سپتامبر 2015 ... فروش ساعت های تقلبی به جای اصل با قیمت های بسیار بالا ... 500 هزار تومان و بعضا 40 میلیون تومان نیز به فروش می‌روند که در ساعتهای 40 میلیونی ... جریمه 200 هزار تومانی برای متخلف صنایع دستی با درآمد 200 میلیونی ... www.isna.ir/.../جریمه-200-هزار-تومانی-برای-متخلف-صنایع-دستی-با-درآمد-200-میلیونی‎Cached4 ژانویه 2017 ... متخلفی که با تولید جنس تقلبی به عنوان مثال به 200 میلیون درآمد رسیده ... در کنار بازار صنایع دستی بازهم در حال تولید و فروش در بازار هستند. مردی با درآمد 25 میلیون در ماه - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_222.html‎Cached Similarبا توجه به تجربه ۹ ساله ای که که در فروش ماهی داشتم فکر کردم بهتر است ماهی را زنده بفروشیم. ... تومان، ماه چهارم ۹۰۰ هزار تومان، ماه پنجم ۳ میلیون و پانصد هزار تومان، ماه ششم ۵ میلیون و الان ماهی ۲۵ میلیون تومان در آمد دارم. ... بعضی هاشان با پوش ذرت زعفران تقلبی درست می کنند و می فروشند. .... فروش ویژه ساعت + ساعت هدیه برای فرصت محدود ... چگونه ساعت اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../چگونه-ساعت-اصل-را-از-تقلبی-تشخیص-دهیم‎Cached Similar17 مارس 2015 ... اولین گام در خرید ساعت تشخیص برند اصل از برند متفرقه (فیک) می باشد. تاتو در ایران: ماهانه 8 تا 100 میلیون درآمد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تاتو-در-ایران-ماهانه-8-تا-100-میلیون-درآمد‎Cached10 ژوئن 2014 ... به نقل از فرارو، قیمت تاتو و خالکوبی برای مشتریان ممکن است در هر محله با تغییر روش کار یا با ... تصویر درآمد میلیونی از فروش ساعت‌های تقلبی ...