مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تورم پاها و راهی برای کاهش آن

جام جم سرا:

به گفته دکتر محمد حلمی، تورم پا مشکل عمده بیماران قندی است و با درد بسیاری همراه است. علت آن هم ایستادن و یا راه رفتن طولانی مدت است که باعث جمع شدن مایعات در پاها می شود و به عصب های پا آسیب می رساند.

به گزارش الیوم السابع، این پزشک تغذیه و عضو جمعیت آمریکایی چاقی، افزود : برای حل این مشکل باید پاها را روی بالش بگذارید تا بالا بیاید. همچنین میتوانید پاهایتان را با آب کمپرس کنید تا خون به شکل طبیعی در پاها گردش پیدا کند. نباید نمک زیادی در غذاها استفاده کنید زیرا نمک باعث احتباس مایعات می شود و تورم پا را بیشتر می کند. علاوه بر این، توصیه می شود که مداوم ورزش کنید تا گردش خون در پاها براحتی صورت بگیرد.



لینک منبع :تورم پاها و راهی برای کاهش آن

چطور ورم پاها را درمان کنیم؟ - کلینیک جامع آموزش پزشکی ebrahim-mahmoudzadeh.blogsky.com/1391/04/17/post-600/‎Cached Similarچطور ورم پاها را درمان کنیم؟ - کلینیک جامع ... روش‌های برای تشخیص سلامت مواد غذایی در تابستان · اعتیاد؛پدیده ای ... تحرک بدنی و تغییر الگوهای غذایی مناسب‌ترین راه درمان چاقی ..... کاهش وزن اضافی بدن در افراد چاق در بهبود ورم پا موثر است. - موادغذایی ... چطور ورم پاها را درمان کنیم؟ - تبیان article.tebyan.net/213935/چطور-ورم-پاها-را-درمان-کنیم-‎Cached4 جولای 2012 ... بعد از آن می توانید به مقدار مساوی سرکه و آب سرد را به همان روش بالا بر روی پای خود ... کاهش وزن اضافی بدن در افراد چاق در بهبود ورم پا موثر است. 10 راه جلوگیری یا رفع ورم پاها - تبیان article.tebyan.net/246522/10-راه-جلوگیری-یا-رفع-ورم-پاها‎Cached21 مه 2013 ... برنامه غذایی نقش کلیدی در ورم پاها دارد. از آنجایی که مقادیر زیاد سدیم (نمک) تأثیر مستقیم روی ورم بدن دارد، باید میزان نمک دریافتی خود را کاهش دهید ... 8 راه کاهش ورم بدن - تبیان article.tebyan.net/269044/8-راه-کاهش-ورم-بدن‎Cached26 ژانویه 2014 ... علائم تجمع آب در بدن عبارتند از احساس سنگینی و نفخ، ورم قابل توجه پاها و سایر قسمت های بدن و افزایش وزن بدن. روش اول) علت تجمع آب را بشناسید. تورم پاها و راهی برای کاهش آن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تورم-پاها-و-راهی-برای-کاهش-آن 25 مه 2014 ... تورم پا‌ها مشکلی شایع در برخی افراد است هر چند که بیشتر در افراد مبتلا به اختلالات قند خون دیده می‌شود. اگر پاهای شما هم ورم می‌کند خوب است دلیل آن ... چه طور ورم پاها را درمان کنیم؟ | نیک و نو www.nikono.org/?p=248‎Cachedورم پا به دلیل تجمع مایعات در بافت‌های پا به وجود می‌آید و در واقع حبس آب در ... جالب است بدانید راه رفتن با پای برهنه روی شن‌‌های خشک ساحل، ماساژ دادن و ... -ژینکو گیاهی است که به گردش خون در پاها کمک می‌کند و میزان احتباس آب در پاها را کاهش می‌دهد. راه هایی برای رفع ورم پا در دوران بارداری - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../راه-هایی-برای-رفع-ورم-پا-در-دوران-بارداری‎Cached Similar23 ا کتبر 2014 ... نتایج برخی پژوهش‌ها حاکی از ‌آن است که ماساژ منظم پا به کاهش ورم پا و قوزک در دوران بارداری کمک می‌کند. راه هایی برای رفع ورم پا در دوران بارداری. تورم پاها و راهی برای کاهش آن - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/تورم-پاها-و-راهی-برای-کاهش-آن/4086708 اگر پاهای شما هم ورم می کند خوب است دلیل آن و راهکاری برای کاهش ورم را در ادامه بخوانید . ... علت آن هم ایستادن و یا راه رفتن طولانی مدت است که باعث جمع شدن مایعات در پاها ... علت ورم پا و درمان آن - کلینیک تخصصی پا -کلینیک امید footmed.ir/علت-ورم-پا-و-درمان-آن/‎Cached Similarعموماً، ابتدا پزشک تلاش می‌کند که علت را درمان کند تا بیند آیا تورم کاهش می‌یابد یا خیر. کارهایی برای کاهش ... 14 راه مقابله با ورم بارداری - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../dea3-swelling-pregnancy.html‎Cached Similarراه مقابله با ورم بارداری مقابله با ورم بارداری,دوران بارداری,نشانه های بارداری ,ورم دوران ... این گونه موادغذایی علاوه بر کاهش ورم دوران حاملگی، از گرفتگی عضلات پا و درد ...