مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اثر تغذیه بر زایمان زودرس مادران

جام جم سرا:
به گفته این پزشکان زنانی که پیش از بارداری مقدار زیادی مواد قندی و چرب مصرف می‌کنند در صورت باردار شدن بیشتر مستعد زایمان پیش از موعد خواهند بود.

«جسیکا گریگر» از موسسه تحقیقاتی رابینسون و متخصص ارشد این مطالعه گفت: وضع حمل پیش از موعد برای زنانی که رژیم غذایی نامناسب دارند 1.5 برابر نسبت به افراد دیگر بیشتر است.
به نقل از ایسنا، گریگر افزود: تولد پیش از موعد علت اصلی مرگ و میر و بیماری در نوزادان است و تقریبا در جهان در هر 10 بارداری یک مورد مشاهده می‌شود.

در این بررسی الگوهای تغذیه‌ای برای بیش از 300 زن به منظور درک بهتر از عادات غذایی‌شان پیش از بارداری مطالعه و مشخص شد زنانی که از مواد خوراکی غنی از پروتئین همچون گوشت کم‌چرب، ماهی و مرغ و همچنین میوه و سبزیجات مصرف می‌کنند به طور قابل توجهی کمتر در معرض وضع حمل پیش از موعد هستند.

خبرگزاری شینهوا به نقل از این پزشکان گزارش داد: زنانی که عادت به خوردن کیک‌ها، بیسکویت و خوراکی‌های حاوی چربی اشباع شده و مواد قندی دارند در صورت حامله شدن بیشتر مستعد وضع حمل زودرس هستند.



لینک منبع :اثر تغذیه بر زایمان زودرس مادران

اثر تغذیه بر زایمان زودرس مادران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../اثر-تغذیه-بر-زایمان-زودرس-مادران‎Cached25 مه 2014 ... پزشکان هشدار دادند عادت به پیروی از رژیم غذایی ناسالم و حاوی قند و چربی زیاد در زمانهای پیش از بارداری، خطر زایمان زودرس را تشدید می‌کند. اثر تغذیه بر زایمان زودرس مادران - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../اثر-تغذیه-بر-زایمان-زودرس-مادران‎Cached25 مه 2014 ... پزشکان هشدار دادند عادت به پیروی از رژیم غذایی ناسالم و حاوی قند و چربی زیاد در زمانهای پیش از بارداری، خطر زایمان زودرس را تشدید می‌کند. خطر زایمان زودرس و تغذیه نامناسب زنان باردار! - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/25931_خطر-زایمان-زودرس-و-تغذیه-نامناسب-زنان-ب.html/‎Cached Similar26 مه 2014 ... خانم های باردار فکر میکنند با پرخوری و رعایت نکردن رژیم غذایی نامناسب به رشد جنین شان کمک میکنند درصورتیکه این طور نیست با این کار ... نی نی | کاهش خطر زایمان زودرس با پیروی کردن از رژیم غذایی سالم + https://www.niniplus.com/.../تغذیه...بارداری/کاهش-خطر-زایمان-زودرس-با-پیروی-کردن-از-رژیم-غذایی-سالم‎Cachedاز سویی دیگر احتمال تولد نوزادان ضعیف و کم وزن نیز در این عده از مادران به میزان 19 درصد کاهش یافت. بر عکس مصرف اسید فولیک در ماه های آخر بارداری و تاثیر آن بر ... 5 روش جلوگیری از زایمان زودرس - مامانم mamanam.com/childbirth/546-جلوگیری-از-زایمان-زودرس‎Cachedدانستن نکات و علائم زایمان زودرس برای مادران باردار بسیار مهم است. ... کیسه آب کم شده و یا دهانه رحم بر اثر بعضی عوامل بیرونی، قبل از موعد مقرر برای زایمان باز شود. جلوگیری از زایمان زودرس با مصرف غذاهای سنتی و میوه و سبزیجات! nininama.com/fa/news74947.aspx‎Cached13 آوریل 2017 ... سن مادر، سابقه ی زایمان زودرس و تحصیلات مادر، از جمله عواملی بودند که می ... از این پژوهش ممکن است با اصلاح رژیم غذایی مادران باردار، میزان زایمان های ... راه های پیشگیری از زایمان زودرس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../راه-های-پیشگیری-از-زایمان-زودرس‎Cached Similarاز این رو زایمان زودرس می تواند عوارض متعدد و نگران کننده ای برای والدین نوزاد به همراه ... با کنترل بیماری‌های مادر و کنترل تغذیه و تأمین شرایط مناسب برای حاملگی می ... [PDF] زایمان زودرس www.muk.ac.ir/JiroCMS/Files/Upload/Users/beasat/.../13.pdf‎Cachedﺑﻘﯿﻪ در ﻣﻌﺮض ﻣﺸﮑﻼت ﺗﻨﻔﺴﯽ و ﺗﻐﺬﯾﻪ. ای ﻗﺮار ﻣﯽ ... ﻫﺎی رواﻧﯽ ﻣﺎدران ﻫﻢ ﺑﺮ اﺣﺘﻤﺎل زاﯾﻤﺎن زودرس ﺗﺎﺛﯿﺮ دارد ﯾﺎ ﻧﻪ؟ ... ﻫﺎی ﻣﺎدر و ﮐﻨﺘﺮل ﺗﻐﺬﯾﻪ و ﺗﺄﻣﯿﻦ ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای ﺣﺎﻣﻠﮕﯽ ﻣﯽ ﺗﻮان از ﺗﻮﻟﺪ ﻧﻮزاد ﻧﺎرس. زایمان زودرس یا پیش از موعد | مادرشو https://madarsho.com/pregnancy/.../زایمان-زودرس-یا-پیش-از-موعد‎Cachedدر این مطلب می‌توانید با عوامل مؤثر در زایمان زودرس و اثرات آن در نوزاد آشنا شوید. ... تغییر، باز و نازک شدن دهانۀ رحم مادر باردار، پزشک تشخیص زایمان پیش از موعد می‌دهد. [PDF] The Relationship between Seafood Intake in Early Pregnancy and ... hayat.tums.ac.ir/article-1-187-en.pdf‎Cachedﻣﺆﻳﺪ اﺛﺮ اﻳـ. ﻦ. اﺳﻴﺪ ﭼﺮب ﺑﺮ اﻓﺰاﻳﺶ رﺷﺪ و وزن ﺟﻨﻴﻦ داﺧﻞ رﺣﻢ و در ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻛﺎﻫﺶ ﻣﻴﺰان زاﻳﻤﺎن زودرس و ﻛﻢ وزﻧﻲ ... در ﺑﻴﻦ ﻣﺎدراﻧﻲ ﻛﻪ در دوران ﺣﺎﻣﻠﮕﻲ ﺑﻴﺶ از ... ﺎی آﻣﻮزﺷـﻲ ﺗﻐﺬﻳـﻪ ﺑـﺮای زﻧـﺎن ﺑـﺎردار ﺿـﺮوری ﺑـ.