مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازار خودرو بلاتکلیف ماند!

جام جم سرا:
اگرچه در چند هفته اخیر مسوولان مختلف به ویژه سخنگوی دولت بارها هرگونه افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرده‌اند اما در مقابل رییس شورای رقابت در سخنان جدید خود تلویحا از احتمال افزایش قیمت‌ها خبر داده است. در این شرایط اظهارنظرهای متفاوت از سوی مسوولان مختلف درباره تعیین قیمت خودرو باعث بلاتکلیفی خریداران و فروشندگان این محصولات در بازار آزاد شده است. این وضعیت در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو در صورت هرگونه افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها، قیمت این محصولات در بازار آزاد نیز به همان میزان افزایش خواهد یافت.
به نقل از ایسنا، یکی از فعالان بازار خودرو در این زمینه می‌گوید: هم‌اکنون بازار در گیجی به سر می‌برد زیرا تا یکی از مسوولان خبر از افزایش قیمت می‌دهد مسوول دیگری آن‌را تکذیب می‌کند.
وی با بیان این‌که هم مصرف‌کنندگان و هم فروشندگان خودرو منتظرند تا ببینند تکلیف قیمت‌ها چه می‌شود، خاطرنشان می‌کند: قیمت رسمی خودروها به هر میزان افزایش یابد قیمت این محصولات در بازار آزاد نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت.
این فعال بازار خودرو تصریح می‌کند: خودروسازان عرضه کافی به صورت فروش نقدی و تحویل فوری ندارند و همین موضوع باعث افزایش قیمت‌ها در بازار آزاد خواهد شد.



لینک منبع :بازار خودرو بلاتکلیف ماند!

بازار خودرو بلاتکلیف ماند! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بازار-خودرو-بلاتکلیف-ماند‎Cached25 مه 2014 ... اظهارات مسوولان مختلف درباره افزایش یا عدم افزایش قیمت خودروهای داخلی جوی از بلاتکلیفی را در بازار خودرو ایجاد کرده و در این میان خانواده‌هایی که ... بازار خودرو در بلاتکلیفی/ مردم اطمینانی به ثبات قیمت‌ها ندارند + جدول ... kaboodarahang.ir/.../News/NewsViewPrintable2.aspx?...‎Cached23 جولای 2015 ... بازار خودرو در بلاتکلیفی/ مردم اطمینانی به ثبات قیمت‌ها ندارند + جدول قیمت ... قیمت‌ها ثابت می ماند و با افزایش یا کاهش مواجه نمی شود قطعا وارد بازار ... بازار خودرو در بلاتکلیفی - افکار نیوز https://www.afkarnews.ir/بخش...4/432163-بازار-خودرو-در-بلاتکلیفی 23 جولای 2015 ... طبق گفته فروشندگان رکود امروز بازار خودرو به دلیل عدم اطمینان مردم به ... قیمت‌ها ثابت می ماند و با افزایش یا کاهش مواجه نمی شود قطعا وارد بازار شده و ... دنا بازهم بلاتکلیف ماند | خرید و فروش خودرو 185.105.186.3/news2899/دنا-بازهم-بلاتکلیف-ماند Rating: 0 - 308 votes 30 دسامبر 2014 ... دنا بازهم بلاتکلیف ماند به گزارش شاپ کار، به نقل از دنیای اقتصاد از آخرین اظهارات رئیس شورای رقابت و همچنین معاون فروش ایران خودرو این‌گونه ... مصوبه کسرخدمت فرزندان ایثارگر بلاتکلیف ماند | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../201694-مصوبه-کسرخدمت-فرزندان-ایثارگر-بلاتکلیف-ماند‎Cached24 ژوئن 2017 ... مصوبه کسرخدمت فرزندان ایثارگر بلاتکلیف ماند. مصوبه کسرخدمت فرزندان ایثارگر ... طلا; ارز; بورس; خودرو; موبایل. عنوان, آخرین قیمت, تغییرات. سرنوشت صنعت خودرو بلاتکلیف ماند - بازار نیوز bazarnews.ir/fa/news/.../سرنوشت-صنعت-خودرو-بلاتکلیف-ماند‎Cached10 دسامبر 2016 ... نزدیک به سه سال است که صنعت خودرو ایران با «بلاتکلیفی» حضور خارجی‌ها در این صنعت، روزگار می‌گذراند. 3 سکانس از بازار خودرو - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/106744/3-سکانس-از-بازار-خودرو سرنوشت قیمت خودرو در سال 95 چه خواهد شد؟ ... 3 سکانس از بازار خودرو ... و بازار دست بکشند؛ بنابراین در شرایطی که وضعیت قیمت خودرو بلاتکلیف است، ... در سال 94 بعد از سه سال افزایش پی در پی قیمت‌ها توسط شورای رقابت، قیمت خودرو ثابت ماند. روزنامه ایران www.iran-newspaper.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID... بازار خودرو در ایران همواره با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بوده که از سال 1390 بحث نحوه ... شورای رقابت عملیاتی شد ولی قیمت تعدادی از مدل‌های خودرو بلاتکلیف ماند. انتخابات قطعه سازان روی هوا / انجمن صنفی سازندگان قطعات خودرو ... forsatnet.ir/.../انجمن-صنفی-سازندگان-قطعات-خودرو-بلاتکلیف-می-ماند.html‎Cached17 جولای 2016 ... انجمن صنفی سازندگان قطعات خودرو بلاتکلیف می ماند ... انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان قطعات و مجموعه خودرو نیز دو سالی است که به همین سرنوشت ... الف - پراید در بازار ۱/۵میلیون ارزانتر از نرخ کارخانه! alef.ir/vdcexe8zxjh8vvi.b9bj.html?184833‎Cached Similarرویگردانی مردم از خرید خودروهای داخلی به دلیل گرانی سرسام‌آور و بی دلیل آنها، و همچنین ... این دستور العمل تهیه نشد و موضوع قیمت گذرای خودرو بلاتکلیف باقی ماند.