مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجون جوانی

در همین رابطه، محققان دانشگاه هاروارد پروتئینی را کشف کرده‌اند که قابلیت متوقف کردن و تغییر جهت روند بالا رفتن سن را در اختیار دارد. این پروتئین که GDF11 نام دارد تاکنون فقط روی موش آزمایش شده و نتایج مثبتی نیز داشته است. طبق اطلاعات به دست آمده موش مورد آزمایش از لحاظ جسمانی در شرایطی معادل یک انسان هفتاد ساله بوده است. بعد از این آزمایش، مشخص شد بسیاری از عضلات از کار افتاده به حالت اصلی خود بازگشته و در ادامه سلول‌های از بین رفته نیز ترمیم شده‌اند. این در حالی است که عکسبرداری ام.آر.آی بخوبی نشان داده بافت‌های مغز موش مورد آزمایش تغییر کرده و به شکل بهتری کنترل بدن را در اختیار گرفته‌اند. نکته قابل توجه این است که پروتئین GDF11 به طور معمول در بدن انسان یا موش وجود دارد، اما به مرور با افزایش سن، میزان آن کاهش پیدا می‌کند. پروتئینی که با قرار گرفتن روی بخش‌های مختلف DNA بدن سبب کند شدن روند افزایش سن می‌شود.

محققان حاضر در دانشگاه هاروارد توضیح داده‌اند دو روش مختلف برای افزایش میزان پروتئین GDF11 در بدن وجود دارد. روش اول به این شکل عمل می‌کند که یک بدن جوان را به بدن پیرتر متصل کرده و جریان خون که در خود پروتئین را نیز حمل می‌کند، انتقال دهند.

در این روش بزرگ‌ترین مشکل موجود مربوط به ارتباط درست دو بدن می‌شود. در روش دوم پروتئین GDF11 به صورت مستقیم به بدن وارد می‌شود. محققان تاکنون فقط از روش دوم روی یک موش استفاده کرده و نتایج مثبتی را نیز به دست آورده‌اند. امروزه تمرکز متخصصان روی این موضوع قرار دارد که از پروتئین GDF11 به هر شکلی روی انسان استفاده و نتایج آن را بررسی کنند. نتایجی که شاید روزی به درمان همیشگی بیماری‌هایی همچون آلزایمر منجر شود.(جام جم/ضمیمه سیب/محمد طالبیان)



لینک منبع :معجون جوانی

طرز تهیه معجون جوانی - نیک صالحی www.niksalehi.com/pezeshki/طرز-تهیه-معجون-جوانی.html‎Cachedﭘﺲ از ﺳﭙﺮی ﺷﺪن ﺳﻪ ( 3 ) ﻫﻔﺘﻪ از ﻣﺼﺮف ﻣﺪاوم اﯾﻦ ﻋﺼﺎره ی ﻃﺒﯿﻌﯽ ، اﺣﺴﺎس ﺟﻮاﻧﯽ و ﺷﺎداﺑﯽ در ﺗﻤﺎم وﺟﻮد ﺑﺪﻧﺘﺎن ﻗﺎﺑﻞ ﻟﻤﺲ اﺳﺖ . ﺗﻤـﺎﻣﯽ ﮔﺮﻓﺘﮕـﯽﻫﺎی رگ ﻫﺎی ﺑﺪن و ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻮارض آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺜﺎل دﯾﺪ ﮐﻢ و ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ... معجون جوانی - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/183573/معجون-جوانی 24 مه 2014 ... توصیه‌های پزشکی معجون جوانی کد L183573 ... روش اول به این شکل عمل می‌کند که یک بدن جوان را به بدن پیرتر متصل کرده و جریان خون که در خود ... معجون جوانی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1502861750992186444/معجون-جوانی‎Cached23 مه 2014 ... تصویر معجون جوانی. در همین رابطه، محققان دانشگاه هاروارد پروتئینی را کشف کرده‌اند که قابلیت متوقف کردن و تغییر جهت روند بالا رفتن سن را در ... معجون جوانی نهفته در این خوراکی هاست - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/33014_معجون-جوانی-نهفته-در-این-خوراکی-هاست.html/‎Cached Similar12 جولای 2014 ... گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد. لوبیای قهوه‌ای را نادیده ... معجون جوانی کمک حال پرسپولیس www.eghtesadnews.com/.../177263-معجون-جوانی-کمک-حال-پرسپولیس‎Cached28 جولای 2017 ... معجون جوانی کمک حال پرسپولیس. برانکو برای سومین فصل متوالی، لیگ را با پرسپولیس استارت زد و در اولین مسابقه از لیگ هفدهم موفق شد برابر ... طرز تهیه معجون جوانی - قطره www.ghatreh.com/news/nn8473913/طرز-تهیه-معجون-جوانی‎Cached Similarدوشنبه، 25 مهر 1390 ساعت 11:382011-10-17پزشکی · طرز تهیه معجون جوانی. طرز تهیه معجون جوانی. آخرین اخبار سرویس: الکلی ها بیشتر دچار سرطان سر و گردن می ... خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../خانم-ها-با-این-معجون-معجزه-آسا-15-سال-جوان-تر-شوید‎Cached Similar6 ا کتبر 2014 ... با روش ساده ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال جوان تر کرد. کافی دست دستور زیر را مطالعه کنید و آن را رعایت ... معجون جوانی | مجله زینوشاپ mag.zinoshop.ir/2016/09/25/معجون-جوانی/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... با روش ساده ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را ۱۰ تا ۱۵ سال جوان تر کرد. کافی دست دستور زیر را مطالعه کنید و آن را رعایت ... معجون جوانی کامل فصل 4 قسمت 20 - آپارات ► 22:01www.aparat.com/v/oD5bN/معجون_جوانی_کامل_فصل_4_قسمت_20 Aug 13, 2014 - 22 min my little pony-littles pet shop full episodes معجون جوانی کامل فصل 4 قسمت 20 پونی , مای لیتل پونی , My Little Pony ... خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! - بیتوته www.beytoote.com/attire/.../miraculous3-potion-younger.html‎Cached Similarخانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید داشتن پوستی صاف,پوست صاف , پوستی صاف و شاداب,داشتن پوستی صاف و شاداب,پوست شاداب.