مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قیمت امروز انواع میوه در میادین

جام جم سرا:

سید حسین مهاجران با تاکید بر این‌که قیمت میوه‌های زمستانی در بازار نصف شده است، گفت: در حال حاضر پرتقال نیز ارزان‌ترین قیمت خود را در طی پنج سال گذشته داشته و هیچ زمان تا این حد قیمت آن کاهش نیافته بود.

مهاجران با اشاره به این‌که در حال حاضر قیمت پرتقال نسبت به قبل از عید نصف شده است، بیان کرد: در مورد میوه‌های نوبرانه‌ نیز باید بگویم که قیمت آن نسبت به سال‌های قبل بسیار کمتر است.

او گفت: زردآلوی شیراز و کاشان در بازار توزیع شده که قیمت آن طی چهار سال قبل در کمترین مقدار خود قرار گرفته است.

به گفته رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان، قیمت زردآلوی شیراز و کاشان که امروز کیلویی 12 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود در سال‌های قبل کیلویی 25 هزار تومان بوده است.

مهاجران گفت: گوجه سبز‌هایی که کیلویی 25 هزار تومان به فروش می‌رسید الان بین 7000 تا 8000 تومان قیمت دارد.

او با تاکید بر این‌که البته ممکن است طی چند روز آینده به دلیل سرمایه‌زدگی بار محصولات شهریار قیمت زردآلو کمی افزایش یابد، گفت: ولی تا 15 روز دیگر که زردآلوی گرمسار به بازار می‌آید مجددا قیمت آن کاهش می‌یابد.

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان درباره‌ی کاهش قیمت سیب‌زمینی گفت: سیب‌زمینی بندرعباس و جیرفت در حال حاضر در بازار توزیع می‌شود که قیمت آن کیلویی 2300 تومان است. البته سیب‌زمینی گرگان نیز در بازار موجود است که به دلیل کیفیت پایین آن کیلویی هزار تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران در پایان با تاکید بر این‌که تا پنج روز دیگر سیب‌زمینی باکیفیت در بازار هر کیلو کمتر از هزار تومان توزیع می‌شود، گفت: سیب‌زمینی باید برسد وگرنه سیاه می‌شود. این پنج روز هم که بگذرد سیب‌زمینی خوب با قیمت پایین به فروش می‌رسد.

در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب در بازار بین 2000 تا 5000 تومان، پرتقال بین 2000 تا 3500 تومان، کیوی بین 2000 تا 3500 تومان، لیموشیرین 3000 تومان، گوجه‌سبز بین 3000 تا 25 هزار تومان، زردآلو 8000 تومان، توت‌فرنگی بوته‌ای 8000 تومان، خیار و گوجه‌فرنگی 1500 تومان و هندوانه نیز کیلویی 800 تومان است.(خبرآنلاین)



لینک منبع :قیمت امروز انواع میوه در میادین

قیمت میوه و تره بار - قیمت روز price.forsatnet.ir/food/fruit.html‎Cachedآخرین قیمت میوه و تره بار در روزنامه اقتصادی فرصت امروز. ... خبرنگاران روزنامه فرصت امروز از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و بازار آزاد تهیه ... قیمت (تومان) ... سیب سایر انواع, 2,100 ... هندوانه انواع, 720 ... گلابی شاه میوه و بروتی و اسپادانا, 5,900. قیمت روز میوه و تره بار در بازار تهران - ایران جیب www.iranjib.ir/showgroup/49/قیمت-میوه-و-تره-بار/‎Cached Similarدرج قیمت انواع میوه و سبزی با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران. نرخ امروز انواع میوه و سبزیجات در بازار - ایسکانیوز www.iscanews.ir/news/.../نرخ-امروز-انواع-میوه-و-سبزیجات-در-بازار‎Cached15 مه 2017 ... سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نرخ انواع میوه و سبزیجات در بازارامروز25 اردیبهشت ماه را اعلام کرد. قیمت امروز انواع میوه و سبزیجات - ایسکانیوز iscanews.ir/news/778629/قیمت-امروز-انواع-میوه-و-سبزیجات‎Cached17 مه 2017 ... سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نرخ انواع میوه و سبزیجات در بازارامروز27 اردیبهشت ماه را اعلام کرد. قیمت میوه - تی نیوز https://tnews.ir/tags/قیمت-میوه‎Cachedتفاوت قیمت انواع میوه دستچین و درجه یک در بازار چقدر است؟ تفاوت قیمت انواع میوه دستچین و درجه یک در بازار ... و 200 به فروش می رسد. باشگاه خبرنگاران |۲ روز قبل ... لیست قیمت روز انواع میوه و تره بار در تاریخ 8 خرداد | رکنا www.rokna.ir/.../268244-لیست-قیمت-روز-انواع-میوه-تره-بار-در-تاریخ-خرداد‎Cached29 مه 2017 ... رکنا: لیست قیمت روز انواع میوه و تره بار در تاریخ 08 خرداد در بازارها و طی معاملات روز جاری بدین شرح تعیین و اعلام گردید : قیمت میوه در میادین میوه و تره بار - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5201783/قیمت-میوه-در-میادین-میوه-و-تره-بار‎Cached Similarگزارش میدانی خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، از قیمت میوه در میادین میوه و تره ... قیمت انواع میوه در میادین تره بار+جدول ... قیمت روز انواع میوه در بازار تهران + جدول. قیمت روز انواع میوه و تره‌بار در میادین - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../قیمت-روز-انواع-میوه-و-تره‌بار-در-میادین‎Cached8 جولای 2014 ... اگر قصد خرید «میوه و سبزیجات» دارید، لیست قیمت برخی از انواع آن را در میادین تره بار سطح شهر به صورت جدول در ادامه مطلب گرد آورده‌ایم که می‌توانید ... قیمت میوه و تره‌بار - ایسنا www.isna.ir/tag/قیمت+میوه+و+تره‌بار‎Cachedقیمت انواع میوه و تره‌بار در آخرین روزهای تیرماه با ثبات نسبی همراه است اما برخی اقلام مانند پیاز ... پیش‌بینی می‌شود تا ۱۵ روز دیگر قیمت این محصول تا حدود ۱۰۰۰ تومان نیز کاهش پیدا کند. .... مدیرعامل سازمان میادین میوه و تربار شهرداری تهران خبر داد. برچسب ها - قیمت میوه - صبحانه آنلاین sobhanehonline.com/fa/tag/1/قیمت%20میوه‎Cached Similarبه گزارش صبحانه قیمت انواع میوه در میادین میوه و... کد خبر: ... قیمت انواع میوه در سازمان میادین میوه و تره بار... بین ۳ تا ۵ هزار ... وعده کاهش قیمت پیاز تا چند روز آینده.