مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از بین بردن اضطراب با آجیل

جام جم سرا:
بهناز شیرنژاد افزود: بادام حاوی ویتامین B12، E روی و منیزیم است که به تولید سروتونین که تعدیل‌کنندهٔ اعصاب و از بین برندهٔ استرس است و به نوعی استرس‌های کاذب را نیز از بین می‌برد.
وی افزود: مکمل روی تا حدی نیز موجب می‌شود اثرات منفی استرس از انسان دور شود و همچنین ویتامین E نیز جزء آنتی‌اکسیدان‌هایی است که رادیکال‌های آزادی را که منجر به استرس و بیماری‌های قلبی می‌شود را از بین می‌برد، هر چند نباید بسیار از بادام استفاده شود چرا که چربی بالایی دارد و با اینکه از نوع چربی غیراشباع و سالم است اما ممکن است موجب اضافه وزن در افراد گردد. (فودنا)



لینک منبع :از بین بردن اضطراب با آجیل

از بین بردن اضطراب با آجیل - شفاف shafaf.ir/fa/news/255813/از-بین-بردن-اضطراب-با-آجیل به گفته یک متخصص تغذیه، در میان انواع آجیل و خشکبار، بادام از آن دسته خشکباری است که با مصرف آن می‌توان استرس‌ را از خود دور کرد و به تعادلی در اعصاب رسید. از بین بردن اضطراب با آجیل - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/112420/از-بین-بردن-اضطراب-با-آجیل‎Cached19 مه 2014 ... به گفته یک متخصص تغذیه، در میان انواع آجیل و خشکبار، بادام از آن دسته خشکباری است که با مصرف آن می‌توان استرس‌ را از خود دور کرد و به تعادلی ... از بین بردن اضطراب با آجیل - ایران بانو iranbanou.com/magazin/158542-از-بین-بردن-اضطراب-با-آجیل‎Cachedسلامت نیوز: به گفته یک متخصص تغذیه، در میان انواع آجیل و خشکبار، بادام از آن دسته خشکباری است که با مصرف آن می توان استرس را از خود دور کرد و به تعادلی در. از بین بردن اضطراب با آجیل - مجله اینترنتی | itc2013.ir itc2013.ir/از-بین-بردن-اضطراب-با-آجیل-2168 از بین بردن اضطراب با آجیل. سلامت نیوز: به گفته یک متخصص تغذیه، در میان انواع آجیل و خشکبار، بادام از آن دسته خشکباری است که با مصرف آن می توان استرس را ... از بین بردن اضطراب با آجیل - خبرگزاری آریا - تی نیوز tnews.ir/news/225132067100.html‎Cached21 ا کتبر 2014 ... از بین بردن اضطراب با آجیل. خبرگزاری آریا- بادام از آن دسته خشکباری است که با مصرف آن می‌توان استرس‌ را از خود دور کرد و به تعادلی در اعصاب ... با خوردن آجیل چربی شکم را از بین ببرید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/35394_با-خوردن-آجیل-چربی-شکم-را-از-بین-ببرید.html/‎Cachedبا خوردن آجیل چربی شکم را از بین ببرید,: آیا اطلاع دارید که با خوردن آجیل می توان از مشکلات چربی در قسمت شکم خلاص شد ؟ بر پایه پژوهشهایی که در این مورد. www.helalmis.blogfa.com - آجیل با بوی نا www.helalmis.blogfa.com/post/19‎Cached Similarwww.helalmis.blogfa.com - آجیل با بوی نا - کانون دانشجویی هلال احمر واحد ... روی آن بکشید تا تبادل رطوبتی زیاد بین دانه‌های آجیل - به ویژه انواع مغز کرده آن – با هوای ... ضد استرس | خوردنی ضد استرس - نمناک namnak.com/خوردنی-ضد-استرس.p14683‎Cachedضد استرس و غذاهای ضد استرس و خوردنی های ضد افسردگی و مواد غذایی آرامش دهنده و ... مثبت آن ها در ازبین بردن استرس. 2- آجیل ها. این خوردنی های خوشمزه با داشتن مقدار ... اخبار-چربی‌سوزی موضعی با آجیل شب عید/ آجیل بو داده خوشمزه اما سرطانزا! baharekavar.ir/.../چربی‌سوزی-موضعی-با-آجیل-شب-عید-آجیل-بو-داده-خوشمزه 15 مارس 2017 ... معنی و تفسیر دعای تحویل سال · دعا برای از بین بردن اضطراب و ... چربی‌سوزی موضعی با آجیل شب عید/ آجیل بو داده خوشمزه اما سرطانزا! ... در بین کودکان افزایش یافته، توصیه می‌شود که کودکان نیز روزانه تنها 30 گرم آجیل مصرف کنند. از بین بردن جوش های آجیل با زنجبیل! | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/81641‎Cachedخنثی شدن جوش های آجیل با زنجبیل! اگر جزو آن دسته از افراد مستعد آکنه و جوش صورت هستید باید درزمان تعطیلات سال نو رژیم غذایی خود را رعایت کنید و از مصرف بیش ...