مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ازدواج به سبک چینی |عکس|

جام جم سرا:
همسریابی یکی از مشکلاتی است که در تمام دنیا دیده می‌شود. در کشورهایی که جمعیت آن‌ها بسیار زیاد است این مشکل بیش از دیگر نقاط دنیا دیده می‌شود. یکی از این کشور‌ها که جمعیت آن همیشه رکوردشکن بوده «چین» نام دارد!
به گزارش سی. ان. ان، پارک «خلق» در شانگهای یکی از مکان‌هایی است که به نمایشگاه همسریابی در این شهر تبدیل شده و آخر هر هفته والدین یا خود افراد جویای همسر به آن مراجعه می‌کنند تا زوج مناسب را شناسایی کنند. آخر هفته در این پارک، افراد پیر و جوان در محوطه نمایشگاه جایی که آگهی‌ها نصب شده است، قدم می‌زنند، مقابل یادداشت مشخصات افراد مایل به ازدواج می‌ایستند و اگر موردی نظرشان را جلب کرد آن را یادداشت می‌کنند.

هر شنبه و یکشنبه و تحت هر شرایطی که باشد والدین به این پارک می‌آیند و اگهی فرزندشان که شامل اسم و نام خانوادگی به همراه میزان در آمد است روی دیوار می‌چسبانند تا والدین دیگر یا افرادی که خواهان ازدواج هستند آن را خوانده و برای ازدواج تصمیم گیری کنند. در آخر هفته‌ها این پارک مملو از کاغذهای تبلیغاتی است که جوانان دم بخت را نشان می‌دهد. به هر کجای این پارک که نگاه کنید از درختان تا دیوار‌ها پوشیده از کاغذهای مختلف است که با اعداد و اسامی پر شده‌اند.

این مکان به «بازارهمسریابی» هم معروف شده است و جالب اینجاست که تا به حال زوج‌های بسیاری به همین صورت با هم ملاقات کرده و زندگی تشکیل داده‌اند. والدین چینی اعتقاد دارند فرزندانشان بیش از حد سرگرم کار هستند و زمان برای یافتن بهترین همسر ندارند.

گفته می‌شود به دلیل سیاست‌های جمعیتی حکومت چین بیشتر جوانانی که در دهه ۱۹۸۰ به دنیا آمده‌اند، خواهر یا برادر ندارند و به همین خاطر اینگونه مراکز راهی است که می‌تواند آن‌ها را در ازدواج کردن و یافتن شخص مورد علاقه‌شان یاری دهد.

.

.

Share



لینک منبع :ازدواج به سبک چینی |عکس|

Images for ازدواج به سبک چینی |عکس| ازدواج به سبک چینی |عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ازدواج-به-سبک-چینی-عکس‎Cached18 مه 2014 ... تصویر ازدواج به سبک چینی |عکس|. جام جم سرا: همسریابی یکی از مشکلاتی است که در تمام دنیا دیده می‌شود. در کشورهایی که جمعیت آن‌ها بسیار زیاد ... تدارکات برای ازدواج به سبک چینی - China Radio International persian.cri.cn/201/2012/01/04/1s118747.htm‎Cached4 ژانویه 2012 ... در کشور چین بعد از این که دو نفر تصمیم به ازدواج می گیرند برای رسمی کردن ازدواج خود باید به یک دفتر دولتی ثبت ازدواج مراجعه کنند. البته این ... ازدواج به سبک جدید و جالب در ژاپن (عکس) - نازوب www.nazweb.ir/8242-new-style-and-funny-wedding-in-japan-photos.html‎Cachedناز وب، دختران و پسران با بی خیالی از ازدواج سخن می گویند؛ اما به وقتش برنامه ریزی هایی می کنند که انگار متخصص برگزاری مجالس عروسی اندبه گ. ازدواج به سبک چینی ها > مجله اطلسی ها www.atlasiha.ir/65/ID/72/ازدواج-به-سبک-چینی-ها‎Cachedچین یکی از کشورهایی است که آداب فراوانی برای مراسم گوناگون دارد، از آنجایی که کشور چین حدود 56 گروه قومی را شامل می شود، در هر قوم آداب متفاوتی اجرا می شود. ... ازدواج دسته جمعی به سبک چینی ها! +عکس - تفریحی taffrihi.ir/news/4928‎Cached22 مه 2017 ... در ادامه تصویری از ازدواج دسته جمعی جوانان چینی را در شهر گوانجو مشاهده می کنید، در این مراسم همه زوج ها از لباس یک شکل سنتی استفاده کرده اند. راز حلقه ازدواج به سبک چینی ها!!! حتما ببینید!! - آپارات ► 1:31www.aparat.com/v/7gpce/راز_حلقه_ازدواج_به_سبک_چینی_ها%21%21%21_حتما_ببینید%21%21 Sep 24, 2012 - 2 min Sir.Mehran راز حلقه ازدواج به سبک چینی ها!!! حتما ببینید!! راز , حلقه , ازدواج , , Sir. Mehran. ازدواج به سبک چینی یا ایرانی؟ - تبیان article.tebyan.net/278321/ازدواج-به-سبک-چینی-یا-ایرانی- 22 مه 2014 ... ازدواج به سبک چینی یا ایرانی؟ چینی‌ها برای حل مشکلات همسریابی حرکتی عجیب انجام داده‌اند. در این روش جدید والدینی که فرزندان دم بخت دارند ... ازدواج به سبک ایرانی 2012 + عکس!!! - نمناک namnak.com/ازدواج-به-سبک-ایرانی-2012.p420‎Cachedمحققان بعداز مطالعات فراوان بر روی یک گروه میلیونی از دختران ایرانی که در آن رابطه ی بین سن و معیار ازدواج مورد بررسی قرار گرفته است دریافتند: ازدواج های بسیار عجیب و به سبک مسلحانه +عکس - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_17140.html‎Cachedبا شدت گرفتن درگیری ها در مناطق مختلف لیبی از جمله طرابلس، حتی مراسم ازدواج نیز رنگی از خشونت به خود گرفته است به گزارش ایران ناز ب ازدواج های.