مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدل‌های جدید تلویزیون در راهند+جدول و قیمت

جام جم سرا:
یکی از تولیدکنندگان تلویزیون در این‌باره می‌گوید: رشد قیمت‌ها با توجه به افزایش 25 درصدی نرخ حامل‌های انرژی و حقوق و دستمزد موضوع دور از ذهنی نیست و به احتمال زیاد در آینده نزدیک در بازار شاهد رشد قیمت‌ها خواهیم بود.
به گفته این تولیدکننده، تا پیش از این هم که دولت با ارائه ارز مبادله‌ای از تولیدکنندگان حمایت می‌کرد، در اکثر مواقع تولیدکنندگان ناچار به تامین ارز از بازار آزاد بودند؛ اما قیمت‌ها را افزایش ندادند. اما اکنون با رشد تورم و افزایش حقوق و دستمزد کارگران و رشد نرخ برق و از این قبیل، ناچار به افزایش قیمت خواهیم بود؛ مگر اینکه دولت از ما حمایت کند.
یکی دیگر از فعالان این حوزه هم با تایید گفته‌های همکارش گفت: به نظر می‌رسد که موج جدیدی از گرانی در راه است؛ چرا که اکثر شرکت‌ها مدل‌های جدید را به بازار عرضه نکرده‌اند و این‌طور که پیداست، مدل‌های جدید با قیمت‌گران راهی بازار خواهند شد.(دنیای اقتصاد)

برای بزرگنمائی، روی تصویر کلیک کنید

Share



لینک منبع :مدل‌های جدید تلویزیون در راهند+جدول و قیمت

[PDF] ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺩﺭ ﺭﺍﻫﻨﺪ+ﺟﺪﻭﻝ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ - جام جم آنلاین cdn.jamejamonline.ir/Shared/CreatePdf/1497612676155762588 ﮐﺪ ﺧﺒﺮ: 1497612676155762588. ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ 28 ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ 10:17 1393. ﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﺯ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ. ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺩﺭ ﺭﺍﻫﻨﺪ+ﺟﺪﻭﻝ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ. ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻃﯽ ﺩﻭ ﻣﺎﻩ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺑﺸﺪﺕ ﺳﺮﺩ ... مدل‌های جدید تلویزیون در راهند+جدول و قیمت jamejamonline.ir/sara/.../مدل‌های-جدید-تلویزیون-در-راهند-جدول-و-قیمت‎Cached18 مه 2014 ... بازار خرید و فروش تلویزیون طی دو ماه گذشته روزهای بشدت سرد و بی‌رونقی را سپری کرده است. فعالان بازار تلویزیون می‌گویند: هر چند که ماه‌هاست با ... Images for مدل‌های جدید تلویزیون در راهند+جدول و قیمت مدل‌های جدید تلویزیون در راهند+جدول و قیمت cdn.jamejamonline.ir/.../مدل‌های-جدید-تلویزیون-در-راهند-جدول-و-قیمت مدل‌های جدید تلویزیون در راهند+جدول و قیمت. بازار خرید و فروش تلویزیون طی دو ماه گذشته روزهای بشدت سرد و بی‌رونقی را سپری کرده است. فعالان بازار تلویزیون ... مدل‌های جدید تلویزیون در راهند+جدول و قیمت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../مدل‌های-جدید-تلویزیون-در-راهند-جدول-و-قیمت‎Cached12 آوریل 2014 ... بازار خرید و فروش تلویزیون طی دو ماه گذشته روزهای بشدت سرد و بی‌رونقی را سپری کرده است. فعالان بازار تلویزیون می‌گویند: هر چند که ماه‌هاست با ... مدل‌های جدید تلویزیون در راهند جدول و قیمت - رهتا www.rahta.com/.../مدل‌های_جدید_تلویزیون_در_راهند+جدول_و_قیمت‎Cachedگردآوری پورتال رهتا : بازار خرید و فروش تلویزیون طی دو ماه گذشته روزهای بشدت سرد و بی‌رونقی را سپری کرده است. فعالان بازار تلویزیون می‌گویند: هر چند که ماه‌هاست ... قیمت تلویزیون جدید - سایت قیمت - قیمت ارز ، قیمت گوشی موبایل https://ghiymatnews.ir/قیمت-تلویزیون-جدید/‎Cached29 ژوئن 2017 ... قیمت جدید محصولات مدیران‌ خودرو+جدول | پایگاه خبری تراز لیست قیمت تلویزیون – itresan.com Next ... مدل‌های جدید تلویزیون در راهند +قیمت تلویزیون‌های 4K ارزان قیمت در راهند | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../16307-تلویزیون-های-ارزان-قیمت-در-راهند‎Cached17 آوریل 2013 ... شرکت Sony هفته گذشته دو تلویزیون 55 و 65 اینچ اولترا اچ‌دی خودش را با قیمت مناسب‌تر نسبت به مدل 84 اینچ معرفی کرده است، اما این تلویزیون‌ها ... مدل‌های جدید تلویزیون خریدار ندارد khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=35ca17d9-856c-46d1...‎Cachedفعالان بازار تلویزیون معتقدند که رشد قیمت تلویزیون های جدید باعث شده که مردم عمدتا ... با وجود عرضه مدل‌های جدید تلویزیون به بازار، اما همچنان تقاضای خریداران برای ... آخرین قیمت انواع تلویزیون LED ال‌جی +جدول - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../news/.../آخرین-قیمت-انواع-تلویزیون-led-ال‌جی-جدول‎Cached Similar19 ا کتبر 2016 ... تلویزیون 42 اینچی ال جی مدل 55UF68000GI در بازار به قیمت 4 میلیون و 269 هزار تومان به فروش می رسد.