مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

5 توصیه برای خرید خانه

جام جم سرا:
اگر شما هم جزء افرادی هستید که در آینده قصد خرید خانه دارید و یا اینکه برای اولین‌بار برای خرید خانه اقدام می‌کنید، به این نکات توجه کنید:

1. مراجعه به آژانس املاک نامناسب
اگر یکی از آشنایان و اقوام شما آژانس املاک دارد دلیل نمی‌شود که برای خرید خانه و املاک حتما به آن شخص مراجعه کنید. بهتر است در این زمینه تحقیق کرده و آژانس املاکی با سابقه که با محل آشنایی داشته باشد مراجعه کنید.


2. خرید پیش از آنکه از جنبه مالی تأمین باشید
قبل از اینکه نسبت به خرید خانه اقدام کنید از وضعیت مالی خود مطمئن شوید اگر قصد گرفتن وام بانکی مسکن دارید هرگز قبل از تأیید بانک اقدامی جهت خرید خانه نکنید.


3. استفاده حداکثر از اعتبار مالی
اگر شما توانایی و صلاحیت دریافت یک وام بزرگ را دارید دلیل بر آن نیست که از تمام اعتبار وام استفاده کرده یک خانه خیلی بزرگ که گاها فراتر از نیازتان است خریداری کنید. این اشتباهی است که بسیاری از افراد که برای اولین بار اقدام به خرید خانه می کنند مرتکب می شوند. بر خلاف تصور، خرید خانه هزینه‌های جانبی زیادی مانند مالیات و عوارض دارد. در صورتی‌که تمام سرمایه مالی و اعتباری شما صرفا خرج خرید خانه شود هزینه‌های جانبی شما را به دردسر خواهد انداخت.


4. گوش کردن به هر توصیه‌ای
در هنگام خرید خانه با حجم زیادی از توصیه ها و پیشنهادات از سوی افراد مختلف مانند خانواده ، دوستان و همکاران روبرو می شوید. اما بسیاری از این افراد تجربه خرید خانه را نداشته و یا گاها با شرایط و وضعیت خرید خانه در محل مورد نظر شما آگاه نیستند. گوش دادن به بسیاری از توصیه ها و پیشنهادات افرادی بدون تجربه در زمینه املاک و مسکن می تواند به ضرر شما باشد.


5. بررسی نکردن کامل خانه
امروزه بسیاری از افراد هستند که در حرفه مشاوره و بررسی کردن خرید خانه فعالیت می کنند. این افراد خانه مورد نظر شما را از همه لحاظ (ساختار ، سیم کشی و دیگر ایرادات احتمالی) بررسی کرده و آنها را به شما منتقل می کنند و در تصمیم گیری به شما کمک خواهند کرد. ممکن است شما در انتخاب یک خانه شیفته ظاهر آن بشوید و در صورت بررسی نکردن خانه از همه لحاظ پس از خرید پشیمان شوید.(باشگاه خبرنگاران جوان)



لینک منبع :5 توصیه برای خرید خانه

5 توصیه برای خرید خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1496588860205293642/5-توصیه-برای-خرید-خانه 17 مه 2014 ... برای بسیاری از افراد، خرید خانه بزرگ‌ترین و مشکل‌ترین خرید است. یک تصمیم‌ و انتخاب اشتباه می‌تواند صدمات زیادی را به وضعیت اقتصادی افراد ... ۵۳ توصیه مهم برای خرید خانه و آپارتمان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۵۳-توصیه-مهم-برای-خرید-خانه-و-آپارتمان‎Cached5 مه 2014 ... هنگام خرید خانه، ملک یا ساختمان نکات بسیار مهمی وجود دارد که برخی از آن‌ها را به صورت خلاصه ... تصویر ۵۳ توصیه مهم برای خرید خانه و آپارتمان .... 5- اگه سند واحد آماده نیست مبلغی در حد بیست درصد کل واحد را بزارید پای سند و برای دیر ... 5 توصیه برای خرید خانه - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../5-توصیه-برای-خرید-خانه‎Cached17 مه 2014 ... برای بسیاری از افراد، خرید خانه بزرگ‌ترین و مشکل‌ترین خرید است. یک تصمیم‌ و انتخاب اشتباه می‌تواند صدمات زیادی را به وضعیت اقتصادی افراد ... 6 نکته ضروری هنگام خرید ملک - مانی پدیا - مانیشن https://www.manishen.com/...توصیه.../p-fbc074461d9cfaa034efa1ee85bd6f01-6-نکته-ضروری-هنگام-خ...‎Cached21 ژوئن 2015 ... 5- وکالتنامه: خرید و فروش وکالتی به واسطه مشکلات احتمالی توصیه نمی شود اما اگر ملکی را با وکالتنامه می خرید دقت کنید وکالتنامه کاری نباشد ... 53 توصیه مهم برای خرید ملک و آپارتمان چیست؟ - ملک بان melkban24.ir/.../53-توصیه-مهم-برای-خرید-ملک-و-آپارتمان-چیست؟‎Cached14 سپتامبر 2016 ... هنگام خرید خانه، ملک یا ساختمان نکات بسیار مهمی وجود دارد که برخی از آن ها را ... 5 به تعداد واحد ها در هر طبقه نیز توجه کنید تعداد واحدهای موجود در هرطبقه ... نکات مهم و کاربردی مسکن - dnkaroon www.dnkaroon.com/portal/show.aspx?page=393‎Cachedآیا خرید واحد مسکونی در خیابانهای اصلی و کنار ادارات دولتی توصیه می شود ... 5- به موارد مطرح شده در خصوص مزایای هر واحد مسکونی که توسط بنگاههای مشاور مسکن ... نکات مهم در هنگام خرید ملک مسکونی، تجاری، مغازه یا زمین برای ... https://www.linkedin.com/.../نکات-مهم-در-هنگام-خرید-ملک-مسکونی-برای-پیشگیری-از-hossein-joudaki‎Cached Similar4 جولای 2015 ... دوستان، همه ما به کار خود مشغولیم و وقتی قصد می‌کنیم ملک مسکونی -خانه- یا ملک تجاری -مغازه- یا قطعه زمین برای سرمایه‌گذاری بخریم کمتر به این ... توصیه هایی به مردم برای خرید خانه: قیمت ها هر ماه کمتر می شود - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/384876/Economy/house‎Cached Similar12 نوامبر 2014 ... توصیه هایی به مردم برای خرید خانه: قیمت ها هر ماه کمتر می شود ..... بپذیرند که همین 5 و 10 درصدی که قیمتها کاهش یافته، کافیست و حالا باید بخرند. 5 توصیه مفید برای خرید خودرو - درنگ https://derang.ir/5-توصیه-مفید-برای-خرید-خودرو/‎Cached8 مه 2017 ... بیرون خانه » اگر قصد خرید خودرو دارید نکاتی وجود دارد که بهتر است قبل از مراجعه به فروشندگان با آن‌ها آشنا شوید. در این مطلب به چند نکته مهم اشاره ... توصیه های کارشناسان روزنامه دنیای اقتصاد هنگام خرید ملک در ترکیه ... https://kivimag.com/.../توصیه-های-کارشناسان-روزنامه-دنیای-اقت/‎Cachedبرای خرید ملک در ترکیه باید این نکته را درنظر داشت که قیمت املاک در این کشور گران است و اگر با ملک ... مجله خبری کیوی 5 روز پیش خارجی, گردشگری نظری بدهید.