مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لطفاً خودتان را تنها نگذارید!

جام جم سرا:

اینطور که به نظر می رسد در حال حاضر شما با دو مسئله مهم روبه رو هستید که هر یک از آن ها به تنهایی می تواند سهم بزرگی در ایجاد خلق افسرده در شما داشته باشد. ما هنگامی تنهایی را بیشتر از هر زمان دیگری احساس می کنیم که دیگران تنهایمان می گذارند، چرا که در عین حال که موجودات مستقلی هستیم، تمایل به اجتماعی بودن و برقراری ارتباط با دیگران یکی از حقایق انکارناپذیری است که در زندگی با آن روبه رو هستیم. در حال حاضر نیز همسر شما به نوعی شما را تنها گذاشته و فرزندانتان نیز به نوعی دیگر. اما آنچه مهم است این است که خودتان ، خودتان را تنها نگذارید!

توصیه من به شما مخاطب عزیز این است:

1- خودتان را دوست داشته باشید و بیش از پیش به خود اهمیت دهید. شرایط را بپذیرید، اما آن را به رنج تبدیل نکنید. بگذارید گذشت زمان شما را یاری دهد و در کنار آن تلاشتان بر این باشد که با خلقی که دارید مبارزه نکنید، بلکه مدارا کنید.هر گاه واقعه ای ما را از تعادل روحی که آرامش را برایمان فراهم می ساخته، خارج می کند، تنها لازم است فرصت دهیم این تعادل باز گردد.

2- سعی کنید اوقات فراغت خود را با انجام فعالیت های ورزشی، مطالعه، خرید کردن، دید و بازدید و... پر کنید. پیاده روی و انجام فعالیت های هوازی که همراه با حرکات بدنی سریع و انرژی بر است بسیار کمک می کند تا خلق افسرده تان به مرور برطرف شود.

3- به یاد داشته باشید انسان موجودی از سنگ سخت تر و از گل لطیف تر است. سعی کنید قدرت انعطاف پذیری خود را تقویت کنید. این امر از طریق بهره بردن از جلسات مشاوره تخصصی بهتر امکان پذیر است ، چرا که نیاز است ابتدا خلق افسرده شما تا میزان زیادی کاهش یابد ، آنگاه روش سازگار شدن با رویداد های پیش بینی نشده زندگی را بیاموزید و مهارت سازگاری تان را تقویت کنید.

در پایان لازم است پس از آن که قدری از لحاظ روحی تقویت شدید، به مرور انتخاب های خود در زندگی بپردازید. این که اگر ازدواج فامیلی را پذیرفته بودید، انتظار داشتن فرزندان بیمار می توانسته امری قابل پیش بینی باشد. پس از فوت فرزندان، همسران بهترین تکیه گاه یکدیگر برای تحمل شرایط دشوار و رسیدن به آرامش هستند، لذا قابل درک است که این موضوع برای شما که چنین همسری در کنار خود نداشته اید، دشوار تر بوده باشد. در نهایت از آنجا که حاصل زندگی مشترک هر چه باشد هر دو نفر ( همسران ) در آن سهم دارند، لازم است سر فرصت به سهم خود در این جدایی نیز بیندیشید و سعی کنید خصوصیات منفی خود را اصلاح کنید.(پریسا غفوریان – کارشناس ارشد روانشناسی بالینی/خراسان)



لینک منبع :لطفاً خودتان را تنها نگذارید!

لطفاً خودتان را تنها نگذارید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../لطفاً-خودتان-را-تنها-نگذارید‎Cached15 مه 2014 ... در حال حاضر نیز همسر شما به نوعی شما را تنها گذاشته و فرزندانتان نیز به نوعی دیگر . اما آنچه مهم است این است که خودتان ، خودتان را تنها نگذارید! Images for لطفاً خودتان را تنها نگذارید! لطفاً خودتان را تنها نگذارید! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../لطفاً-خودتان-را-تنها-نگذارید‎Cached15 مه 2014 ... در حال حاضر نیز همسر شما به نوعی شما را تنها گذاشته و فرزندانتان نیز به نوعی دیگر . اما آنچه مهم است این است که خودتان ، خودتان را تنها نگذارید! Ali Saghi - دوستان مرا تنها نگذارید ... درود بر دوستان عزیز... | فیس‌بوک https://fa-ir.facebook.com/ali.saghi.afgstar/photos/a.../328328600688189/ دوستان مرا تنها نگذارید ... درود بر دوستان عزیز اگر من را لایق پیشروی در پروسه دهم ستاره افغان میدانید٬ لطفا حمایت خود را از من دریغ نکنید طریقه رای دهی... اگر قرآن را تنها نگذاریم قرآن ما را تنها نمی گذارد - معاونت فرهنگی و ... www.mefda.ir/.../اگر-قرآن-را-تنها-نگذاریم-قرآن-ما-را-تنها-نمی-گذارد‎Cached4 آگوست 2017 ... لطفا خودتان را معرفی کنید و از نحوه آشناییتان با قرآن و علاقه مندی با آموزه ... اگرما قرآن را تنها نگذاریم هرگز قرآن مارا تنها نمی گذارد فقط در طول عمرم ... لطفا نفتون را تنها نگذارید - نیوز . ام .آی .اس newsmis.ir/3360 10 سپتامبر 2014 ... لطفا نفتون را تنها نگذارید. جهانگیری نژاد: نفتون شهرستان مسجسلیمان باشگاهی ... لطفاً دیدگاه خود را در مورد این خبر در زیر وارد نمائید : نظرات شما ... علی لاریجانی را تنها نگذارید! www.eghtesadnews.com/.../170461-علی-لاریجانی-را-تنها-نگذارید‎Cached30 مه 2017 ... اینکه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در پی تشکیل هیئت رئیسه خاص خود در مجلس باشند، از حقوق آنها و رفتاری ... لطفا علی لاریجانی را تنها نگذارید! کلیپ جالب چهارشنبه سوری - آپارات ► 0:22www.aparat.com/v/rk08i/کلیپ_جالب_چهارشنبه_سوری Mar 5, 2017 - 22 sec فیزیوتراپیست جان پور این چهارشنبه فرزندان خود را تنها نگذارید...لطفا به اشتراک گذاشته شود تا انشا... همه بهره مند گردند.جهت دریافت به روزترین ... به این دلایل کودکان‌تان را در خانه تنها نگذارید | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/.../به-این-دلایل-کودکان‌تان-را-در-خانه-تنها-نگذارید/‎Cached11 جولای 2017 ... تنها گذاشتن فرزند در منزل موقعیتی است که حتما والدین مجبور به ... آیا تنهایی به خودی خود می‌تواند موجب بروز رفتارهای خطرناک در کودکان شود، گفت: ... این چهارشنبه فرزندان خود را تنها نگذارید. - معاونت بهداشتی vch.qums.ac.ir/portal/home/?news/...این...خود-را-تنها-نگذارید.‎Cachedتیزر : این چهارشنبه فرزندان خود را تنها نگذارید. تیزر آموزشی با موضوع مخاطرات چهارشنبه آخر سال لطفا برای دریافت یک تیزر کوتاه و اثر گذار با عنوان " این چهارشنبه ...