مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

21 طرح برای سالم‌سازی دریا

جام جم سرا:
عبدالسعید رنجبر گفته است: ۲۱ طرح سالم سازی دریا توسط بسیج سازندگی مازندران اجرایی می‌شود. او در ادامه با اشاره به نتیجه اجرای طرح در سال‌های گذشته عنوان کرده است: خوشبختانه با الگو برداری از سواحل شمالی و جنوبی ایران توانستیم طرحی را اجرا کنیم تا بانوان به راحتی در فضای فیلتر شده بتوانند از تجهیزات رفاهی استفاده کنند.
به گزارش تسنیم رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به لزوم مبارزه با افرادی که در ایجاد طرح سالم‌سازی سواحل اختلال ایجاد می‌کنند، خاطر نشان کرده است: حضور روحانیان را در این سواحل تقویت کردیم . از آنجا که برخی در طرح‌های مختلف مداخله می‌کنند باعث می‌شود طرح‌های سالم در راستای فرهنگ سازی مناسب اجرا نشود.
این در حالی است که پیشتر رئیس پلیس کشور در مورد اجرای طرح امنیت اخلاقی در سال 93 گفته بود: نیروی انتظامی وظایف ذاتی و دائمی در این طرح دارد. این طرح به صورت مستمر در کشور اجرا می‌شود و به دلیل ضعف برخی دستگاه‌ها در اجرای وظایف شان بار مسئولیت روی نیروی انتظامی متمرکز می‌شود.به گفته اسماعیل احمدی مقدم در وزارت کشور در شورای عمومی کشور کارهای سازمان یافته‌ای در حال شکل‌گیری است و اقدامات خوبی در دست اقدام است. به عنوان مثال، وزیر کشور به دنبال ساماندهی طرح دریا در تابستان 93 است که بر اساس آن خدمات بهتری به مردم ارائه و محیط نیز برای حضور هموطنان آماده تر می‌شود. طرح امنیت اخلاقی فصلی نیست و پلیس آن را به صورت دایمی بر اساس قانون اجرا می‌کند و تا زمانی که جامعه به این طرح نیاز داشته باشد این موضوع دنبال می‌شود.
در ادامه هم فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آغاز طرح «دریا» از خرداد و از برخورد پلیس با زنان بد حجاب و برهم ‌زنندگان امنیت اخلاقی در خلال اجرای این طرح خبر داده بود. مسعود جعفری‌نسب، با تاکید بر اینکه اداره کل اجتماعی استانداری استان مازندران در حال پیگیری اجرای این طرح است، افزوده بود: در این طرح تنها اجرای بخش انتظامی، برعهده نیروی انتظامی است که مقدمات آن فراهم شده است و تا آخر اردیبهشت تکمیل می‌شود و اجرای آن در خرداد ماه آغاز خواهد شد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به جزییاتی از اجرای این طرح گفته بود: استقرار ماموران انتظامی در نقاط خطرناک ساحل برای جلوگیری از احتمال غرق‌شدن مسافران و گردشگرانی که به سواحل استان مازندران عزیمت کرده‌اند بخشی از این طرح است جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه پیگیری امنیت اخلاقی بخش دیگری از اجرای این طرح است که برعهده نیروی انتظامی قرار دارد، عنوان کرده بود: علاوه بر کنترل پلیس بر نقاط خطرناک سواحل مازندران، برخورد با برهم ‌زنندگان امنیت اخلاقی و مزاحمان نوامیس از دیگر وظایف نیروی انتظامی در اجرای طرح دریاست. (میمنت گلشنی/آرمان)

*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوما به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :21 طرح برای سالم‌سازی دریا

Images for 21 طرح برای سالم‌سازی دریا 21 طرح برای سالم‌ سازی دریا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/108780/21-طرح-برای-سالم‌-سازی-دریا‎Cached Similarرئیس سازمان بسیج سازندگی استان مازندران در تازه ترین اظهارات خود از اجرای 114 طرح سالم سازی دریا در این استان در سال 1393 خبر داده است. عبدالسعید رنجبر گفته ... اجرای ۲۱ طرح سالم سازی دریا توسط بسیج سازندگی مازندران ... https://www.tasnimnews.com/.../اجرای-21-طرح-سالم-سازی-دریا-توسط-بسیج-سازندگی-مازندران‎Cachedخبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به وجود 114 طرح سالم سازی در دریای مازندران، گفت: 21 طرح سالم سازی دریا توسط بسیج سازندگی ... 270 کیلومتر نوار ساحلی و تنها 21 نقطه سالم سازی شده! - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../270-کیلومتر-نوار-ساحلی-و-تنها-21-نقطه-سالم-سازی-شده 12 آگوست 2009 ... رشت - خبرگزاری مهر: از آستارا تا چابکسر در استان گیلان 270 کیلومتر ساحل وجود دارد و در این مسافت تنها 21 طرح سالم سازی دریا اجرا شده که به هیچ ... طرح سالم سازی دریا در انزلی آغاز شد > پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه ... freena.ir/Default.aspx?tabid=67&ID=29238&PageID=29438‎Cached30 مه 2014 ... فرماندار انزلی از اجرای 17 طرح سالم سازی دریا در این شهرستان در سال جاری خبر داد. طرح سالم‌سازی دریا - ایسنا www.isna.ir/tag/طرح+سالم‌سازی+دریا‎Cachedمعاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه طرح های سالم سازی دریا در گیلان با حضور مبلغان دینی همراه است،گفت: روحانیون گیلانی در 42 ... طرح سالم‌سازی دریا - ایسنا www.isna.ir/archive?pi...طرح%20سالم‌سازی%20دریا...21...‎Cachedلزوم ایجاد گردشگری حلال در سواحل دریایی. قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی با بیان اینکه خلاء نگاه استراتژیک به سواحل کشور حس می‌شود و در نوع نگرش به سواحل ... سالم‌سازی دریا با استانداردهای ویژه در بابلسر - جام جم www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100811426865‎Cachedوی افزود: 21 طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان بابلسر به اجرا در می‌آید که بسیج سازندگی در منطقه «می‌ رود» وظیفه اجرای یک طرح را با تمام امکانات و استاندارد‌های لازم بر ... طرح سالم سازی دریا در سواحل خزر با 5 هزار پلیس اجرا می شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../طرح-سالم-سازی-دریا-در-سواحل-خزر-با-5-هزار-پلیس-اجرا-می-شود‎Cached11 ژوئن 2017 ... به روز رسانی: 1396/5/21 22:01 ... طرح سالم سازی دریا در سواحل خزر با 5 هزار پلیس اجرا می شود ... افزود: این نیروها تامین امنیت 224 طرح سالم سازی دریا را در 110 نقطه از سواحل خزر در استان های مازندران، گیلان و گلستان برعهده دارند. لجبازی با طرح سالمسازی دریا به قیمت جان - onvansho onvansho.ir/result/لجبازی-با-طرح-سالمسازی-دریا-به-قیمت-جان.html ایرنا لجبازی 11 مرد جوان با طرح سالم سازی دریا در سواحل مازندران به قیمت جانشان . برچسب ها غرق ... 03 21 اجرای ۲۴۴ طرح سالمسازی دریا در نیز با توجه به به قیمت ۳ .