مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لامپ تاشدنی هم ساخته شد+عکس

جام جم سرا:
لامپ تاشدنی (BLOW) از جنس پلی‌اتیلن با پوشش آلومینیومی ساخته شده و رشته انعطاف‌پذیر ال‌ای‌دی درون یک لوله باریک قرار داده می‌شود که از سوختگی بدنه لامپ جلوگیری می‌کند. با دمیدن باد در دهانه قسمت انتهایی لوله پلی‌اتیلن، لامپ باز شده و امکان تنظیم طول لامپ به اندازه دلخواه فراهم می‌شود.

وزن این لامپ بادشدنی با طول حداکثر 10 متر تنها 600 گرم است؛ با تخلیه باد درون لامپ، جداسازی بخش های مختلف امکانپذیر می‌شود. با کمک آهنرباهای داخلی می‌توان این لامپ را به اشکال مختلف طراحی و بر روی استندهای فلزی روی دیوار نصب کرد.

.

.

.

طرح مفهومی لامپ بادشدنی BLOW که در هفته طراحی میلان به نمایش گذاشته شده است، هنوز به مرحله تولید تجاری نرسیده است. (ایسنا)



لینک منبع :لامپ تاشدنی هم ساخته شد+عکس

لامپ تاشدنی هم ساخته شد+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../لامپ-تاشدنی-هم-ساخته-شد-عکس 6 مه 2014 ... یک طراح صنعتی طرح خلاقانه‌ای از حباب لامپ تاشدنی ارائه کرده است که مانند یک بادکنک باد شده و به اندازه‌های دلخواه در می‌آید. Images for لامپ تاشدنی هم ساخته شد+عکس لامپ تاشدنی هم ساخته شد عکس - رهتا www.rahta.com/id/69208/لامپ_تاشدنی_هم_ساخته_شد+عکس‎Cachedلامپ تاشدنی (BLOW) از جنس پلی‌اتیلن با پوشش آلومینیومی ساخته شده و رشته انعطاف‌پذیر ال‌ای‌دی درون یک لوله باریک قرار داده می‌شود که از سوختگی بدنه لامپ ... لامپ تاشدنی بادکنکی ساخته شد + تصاویر - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/132120/‎Cachedیک طراح صنعتی طرح خلاقانه‌ای از حباب لامپ تاشدنی ارائه کرده است که مانند یک بادکنک باد شده و به اندازه‌های ... ایسنا : لامپ تاشدنی BLOW از جنس پلی‌اتیلن با پوشش آلومینیومی ساخته شده و رشته ... تیراندازی رامین رضائیان در جمع هم تیمی های جدیدش! پرچم دار - لامپ تاشدنی بادکنکی ساخته شد + تصاویر www.parcham3.ir/post/255‎Cachedاخبار علمی و آموزشی - لامپ تاشدنی بادکنکی ساخته شد + تصاویر. یک طراح صنعتی طرح خلاقانه‌ای از حباب لامپ تاشدنی ارائه کرده است که مانند یک بادکنک باد شده و به ... جالب ترین لامپ های روشنایی سال ۲۰۱۴ [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/news/DC3D35288602.html 1 ژانویه 2015 ... برخی از جالبترین لامپ هایی را که در سال ۲۰۱۴ جزو بهترین طراحی ها انتخاب و به شمار می رفته اند، در ادامه ... تصویر لامپ تاشدنی هم ساخته شد+عکس ... تصاویر/ لامپ تاشو - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد www.dolatebahar.com/view/10087/تصاویر-لامپ-تاشو 5 مه 2014 ... یک طراح صنعتی طرح خلاقانه‌ای از حباب لامپ تاشدنی ارائه کرده است که ... به گزارش ایسنا، لامپ تاشدنی BLOW از جنس پلی‌اتیلن با پوشش آلومینیومی ساخته شده و ... مراکز امنیتی کشور/ خطر جدی ست، لطفا همه با هم کمی نگران باشیم! روشن شدن باورنکردنی لامپ با گوجه فرنگی! + عکس - نمناک namnak.com/لامپ.p34674‎Cachedلامپ و روشن کردن لامپ و تکنیک جدید روشن کردن لامپ و روشن کردن لامپ با گوجه ... می شوید،نوعی لامپ که بسیار عجیب ابداع شده است و با استفاده از گوجه فرنگی می ... لامپ تاشدنی بادکنکی ساخته شد + تصاویر | یک طراح صنعتی طرح - قطره www.ghatreh.com/news/.../لامپ-تاشدنی-بادکنکی-ساخته-تصاویر‎Cached5 مه 2014 ... یک طراح صنعتی طرح خلاقانه ای از حباب لامپ تاشدنی ارائه کرده است که مانند یک ... لامپ تاشدنی BLOW از جنس پلی اتیلن با پوشش آلومینیومی ساخته شده و .... حمایت دولتی در بحث پسماند کمرنگ است/ حل معزل زباله قائم شهر باز هم بر ... لامپ منعطف ساخته شد! | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../innovative-inflatable-lamps-look-like-floating-illuminated-balloons/‎Cached5 مه 2014 ... لامپ تاشدنی BLOW از جنس پلی‌اتیلن با پوشش آلومینیومی ساخته شده و رشته انعطاف‌پذیر ال‌ای‌دی درون یک لوله باریک قرار داده می‌شود که از سوختگی ...