مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رمز برنده شدن در بازی «سنگ، کاغذ، قیچی»

جام جم سرا:
دانشمندان دانشگاه ژجیانگ با تعمیم یافته‌های خود نتیجه گرفتند که اغلب مردم الگوهای پیش‌بینی‌پذیری در بازی سنگ-کاغذ-قیچی نشان می‌دهند که اگر طرف مقابل بتواند آن را تشخیص دهد، از نظر تئوری می‌تواند در همه بازی‌ها برنده شود.
به نقل از خبرآنلاین، این دانشمندان گفته‌اند وقتی کسی برنده می‌شود، معمولا همان حرکت قبلی را تکرار می‌کند؛ و اگر کسی بازنده شد، معمولا به سراغ الگوی بعدی در توالی «سنگ - کاغذ - قیچی» می‌رود. به عنوان مثال، اگر در مرحله اول، فرد الف دست مشت کرده‌اش را به نشانه سنگ و فرد ب دست بازش را به علامت کاغذ پایین بیاورد، فرد ب برنده می‌شود. در مرحله دوم، فرد ب همان حرکت را تکرار کرده و کاغذ را نشان می‌دهد؛ فرد الف نیز به سراغ گزینه بعدی «سنگ-کاغذ-قیچی» یعنی کاغذ می‌رود و کاغذ می‌آورد، که نتیجه مساوی می‌شود. اما اگر فرد الف از این قانون مطلع باشد، می‌تواند حدس بزند که فرد ب همان کاغذ را می‌آورد و بنابراین او می‌تواند با انتخاب قیچی برنده شود!



لینک منبع :رمز برنده شدن در بازی «سنگ، کاغذ، قیچی»

سنگ-کاغذ-قیچی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سنگ-کاغذ-قیچی‎Cached Similarسنگ کاغذ قیچی یک بازی دونفره است که توسط دست بازیکنان انجام می‌گیرد. ... در نهایت بازیکن برنده بر اساس قوانینی که برتر هر یک از حالت‌ها بر حالت دیگر را ... رمز و راز برنده شدن دائمی در بازی «سنگ-کاغذ-قیچی» - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/353243/science/fundamental-knowledge‎Cached Similar5 مه 2014 ... دانشمندان چینی با بررسی 360 دانش‌آموز در بازی سنگ-کاغذ-قیچی متوجه شدند عموم آنها رفتاری پیش‌بینی‌پذیر دارند و بر اساس آن، می‌توان در اغلب ... رمز برنده شدن در بازی «سنگ، کاغذ، قیچی» - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../رمز-برنده-شدن-در-بازی-سنگ،-کاغذ،-قیچی‎Cached5 مه 2014 ... دانشمندان چینی با بررسی ۳۶۰ دانش‌آموز در بازی سنگ-کاغذ-قیچی متوجه شدند عموم آن‌ها رفتاری پیش‌بینی‌پذیر دارند و بر اساس آن، می‌توان در اغلب بازی‌ها ... رمز و راز برنده شدن دائمی در بازی «سنگ-کاغذ-قیچی» - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/single/31687‎Cachedدانش > دانش‌های بنیادی - دانشمندان چینی با بررسی 360 دانش‌آموز در بازی سنگ-کاغذ- قیچی متوجه شدند عموم آنها رفتاری پیش‌بینی‌پذیر دارند و بر اساس آن، می‌توان در اغلب ... چگونه در بازی سنگ-کاغذ-قیچی علم را به خدمت بگیریم؟ - دیجیاتو digiato.com/.../چگونه-در-بازی-سنگ-کاغذ-قیچی-علم-را-به-خد/‎Cached Similar13 دسامبر 2014 ... همه شما حتما برای یک بار هم که شده بازی سنگ، کاغذ، قیچی را انجام داده اید و ... می توانید برای برنده شدن در این بازی انجام دهید آن است که هرآنچه به ذهنتان ... چطور به صورت علمی برنده سنگ کاغذ قیچی باشیم! - عصر ایران www.asriran.com/.../چطور-به-صورت-علمی-برنده-سنگ-کاغذ-قیچی-باشیم‎Cached16 نوامبر 2015 ... سنگ کاغذ قیچی هم مانند هر بازی در این سبک پیرو نظریه های احتمال است و ... مسابقه را برگزار کرد هیچ راه خاصی برای برنده شدن در بازی وجود نداشت و ... رمز برنده شدن در بازی سنگ کاغذ قیچی - سایت بدو بیــــــــــا bo2bia.blogsky.com/.../رمز-برنده-شدن-در-بازی-سنگ-کاغذ-قیچی‎Cachedدانشمندان چینی با بررسی ۳۶۰ دانش‌آموز در بازی سنگ-کاغذ-قیچی متوجه شدند عموم آن‌ها رفتاری پیش‌بینی‌پذیر دارند و بر اساس آن، می‌توان در اغلب بازی‌ها برنده شد. رمز برنده شدن در بازی سنگ کاغذ قیچی - سایت تفریحی 98 آنلاین 98onlinee.rozblog.com/post/467‎Cachedرمز برنده شدن در بازی سنگ کاغذ قیچی دانشمندان چینی با بررسی ۳۶۰ دانش‌آموز در بازی سنگ-کاغذ-قیچی متوجه شدند عموم آن‌ها رفتاری پیش‌بینی‌پذیر…,رمز برنده شدن در ... رمز برنده شدن دائمی در «سنگ-کاغذ-قیچی» - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/132900/رمز-برنده-شدن-دائمی-در-سنگ-کاغذ-قیچی دانشمندان چینی با بررسی 360 دانش‌آموز در بازی سنگ-کاغذ-قیچی متوجه شدند عموم آنها رفتاری پیش‌بینی‌پذیر دارند و بر اساس آن، می‌توان در اغلب بازی‌ها برنده شد. رمز و راز برنده شدن دائمی در بازی «سنگ-کاغذ-قیچی» - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/.../رمز-و-راز-برنده-شدن-دائمی-در-بازی-سنگ-کاغذ-قیچی‎Cached5 مه 2014 ... دانش > دانش‌های بنیادی - دانشمندان چینی با بررسی 360 دانش‌آموز در بازی سنگ-کاغذ- قیچی متوجه شدند عموم آنها رفتاری پیش‌بینی‌پذیر دارند و بر اساس ...