مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو +عکس

جام جم سرا:
«روبین وبر جکسون» نوزاد یکی از اهالی بیورلی یورکشایر در انگلیس به خاطر وجود این دو حفره در قلبش، دچار تنگی نفس شده بود اما اکنون دو حفره قلب او پس از دو جراحی مهم و بزرگ، با استفاده از بافت به دست آمده از قلب گاو ترمیم شده و این کودک می تواند به طور طبیعی تنفس کند.

به نقل از مهر، والدین این کودک گفته اند وقتی نوزادشان به دنیا آمد کاملا طبیعی و سالم به نظر می رسید و هیچ مشکلی دیده نمی شد اما در یکی از عکس هایی که از او گرفتند چشم هایش ورم کرده و لب هایش اندکی کبود به نظر می رسید. تنفس این کودک وقتی که به سن دو هفته و دو روزگی رسید، غیر طبیعی شد و بررسی های بعدی پزشکان حاکی از وجود دو حفره در قلب و آئورت نازک شده او بود که نشان دهنده خطر و بروز مشکل برای گردش خون کودک بود و می توانست تنفس دشوار و تیرگی رنگ لب او را توضیح دهد. پزشکان راه درمان او را انجام جراحی قلب باز دانستند.

در طول دومین جراحی پزشکان از بافت قلب گاو استفاده کردند تا جان این کودک را نجات دهند. این فرایند که "وصله قلب گاوی" نام دارد زندگی روبین را نجات داده و امکان برگزاری جشن تولد یک سالگی او را به خانواده اش داد.



لینک منبع :نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو +عکس

Images for نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو +عکس نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نجات-جان-یک-نوزاد-با-بافت-قلب-گاو-عکس 4 مه 2014 ... نوزادی که با دو حفره خطرناک در قلبش به دنیا آمده بود طی عمل جراحی قلب باز و با استفاده از بافت قلب یک گاو زنده مانده و تولد یک سالگی‌اش را جشن ... نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو+عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../نجات-جان-یک-نوزاد-با-بافت-قلب-گاو-عکس‎Cached3 مه 2014 ... نوزادی که با دو حفره خطرناک در قلبش به دنیا آمده بود با استفاده از بافت قلب یک گاو زنده مانده و تولد یک سالگی اش را جشن گرفت. نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو+عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/online/.../نجات-جان-یک-نوزاد-با-بافت-قلب-گاو-عکس نوزادی که با دو حفره خطرناک در قلبش به دنیا آمده بود با استفاده از بافت قلب یک گاو زنده ماند و تولد یک سالگی اش را جشن گرفت. نجات جان نوزاد با بافت قلب گاو+ عکس - خرداد نیوز khordadnews.ir/fa/news/57293/نجات-جان-نوزاد-با-بافت-قلب-گاو-عکس نوزادی که با دو حفره خطرناک در قلبش به دنیا آمده بود با استفاده از بافت قلب یک گاو زنده مانده و تولد یک سالگی اش را جشن گرفت. "روبین وبر جکسون" اهل بیورلی ... بالاترین: نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو - Balatarin https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/3/3560952‎Cachedنجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو. nasimesarakhs.ir ۱۰ کلیک. thumbnail نوزادی که با دو حفره خطرناک در قلبش به دنیا آمده بود با استفاده از بافت قلب یک گاو زنده ... نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو+عکس - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/7B5F24796587.html 3 مه 2014 ... نوزادی که با دو حفره خطرناک در قلبش به دنیا آمده بود با استفاده از بافت قلب یک گاو زنده ماند و تولد یک سالگی اش را جشن گرفت. خبرگزاری آریا - نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو www.aryanews.com/News.aspx?code=20140503125830436...62‎Cached3 مه 2014 ... خبرگزاری آریا - نجات جان یک نوزاد با بافت قلب گاو. ... می رسید و هیچ مشکلی دیده نمی شد اما در یکی از عکس هایی که از او گرفتند چشم هایش ورم کرده ... بافت های قلبی یک گاو جان نوزادی را نجات داد - شفقنا افغانستان afghanistan.shafaqna.com/.../29577-بافت-های-قلبی-یک-گاو-جان-نوزادی-را-نجات-داد.html‎Cachedشفقنا افغانستان- "روبن" نوزاد امریکایی که با دو حفره بزرگ و خطرناک در قلبش متولد شده بود تولد یک سالگی خود را جشن می گیرد، این در حالی است که پزشکان به ... پیوند بافت قلب گاو به کودک در انگلیس - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../پیوند-بافت-قلب-گاو-به-کودک-در-انگلیس 3 مه 2014 ... بررسی های پزشکان حاکی از وجود دو حفره در قلب این نوزاد بود. این موضوع گردش خون این کودک و در نتیجه تنفس وی را با مشکل مواجه کرده بود. پزشکان در جریان دومین عمل جراحی از بافت قلب گاو استفاده کردند تا جان این کودک را نجات دهند. ... قلب گاوی» نام دارد زندگی روبین را نجات داده و امکان دیدن جشن تولد یک سالگی اش ...