مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش

جام جم سرا:
میترا تمجیدی، طراح لباس، گفت: بتازگی برای کا‌ترین اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی، لباسی طراحی و تهیه کرد‌ه‌ام که این لباس به دست او رسیده و از آن نیز بسیار استقبال کرده‌ است و به دنبال آن مسوول دفتر او هم از ما خواسته که برایش لباسی طراحی و تهیه کنیم.

این هنرمند دربارهٔ طرح‌ این لباس توضیح داد: اسلوب همهٔ طرح‌های من ایرانی است. به این صورت‌ که آن‌ها را از لباس‌های تاریخی ایرانی اقتباس کرده و با طرح‌های روز دنیا، هماهنگ می‌کنم. این سبک را در لباسی که برای کا‌ترین اشتون طراحی کردم نیز لحاظ کردم. این لباس، نواردوزی مخصوصی دارد که با به هم دوختن تکه‌ نوارهای مختلف، تهیه شده است.

به نقل از ایسنا، تمجیدی با تقدیر از دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس برای فراهم کردن شرایط کار برای طراحان لباس ایرانی اظهار کرد: آرزو دارم که برای سایر طراحان کشورم نیز اتفاقات خوبی بیافتد، من طراحان دیگر را به چشم رقیبان خود نمی‌بینم و صمیمانه برایشان موفقیت آرزو می‌کنم.

میترا تمجیدی متولد ۱۳۵۳است. او پیش از این برای چهره‌های مراسم رسمی و جشنواره‌ها نیز لباس طراحی و تهیه کرده‌است؛ از جمله این موارد می‌توان به لباس سونیا پوریامین، مجری برنامهٔ اختتامیهٔ ششمین جشنوارهٔ هنرهای تجسمی فجر اشاره کرد. او همچنین سه مرتبه از طرف بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی در آبان ۱۳۹۱، اسفند ۱۳۹۱ و اسفند ۱۳۹۲ به عنوان طراح بر‌تر انتخاب شده‌ است.

Share



لینک منبع :لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش

Images for لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../لباس-ایرانی-کاترین-اشتون-و-مسئول-دفترش‎Cached3 مه 2014 ... یک طراح لباس ایرانی برای «کاترین اشتون» لباسی طراحی و تهیه کرده است که در آن از طرح‌های لباس‌های تاریخی ایرانی مایه گرفته شده است. لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش - شهرآرا آنلاین shahraraonline.com/news/39291‎Cached4 مه 2014 ... لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش,شهرآراآنلاین: یک طراح لباس ایرانی برای «کاترین اشتون» لباسی طراحی و تهیه کرده است که در آن از ... «کاترین اشتون» لباس ایرانی می‌پوشد - فرارو fararu.com/fa/news/188621/کاترین-اشتون-لباس-ایرانی-می‌پوشد‎Cached Similarیک طراح لباس ایرانی برای «کاترین اشتون» لباسی طراحی و تهیه کرده است که در آن از ... و به دنبال آن مسوول دفتر او هم از ما خواسته که برایش لباسی طراحی و تهیه کنیم. لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش - پرشین وی persianv.com/.../لباس-ایرانی-کاترین-اشتون-و-مسئول-دفت.html 4 مه 2014 ... لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش. میترا تمجیدی، طراح لباس، گفت: بتازگی برای کا‌ترین اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست ... ″لباس کاترین اشتون″؛ داستانی که تمامی ندارد | گوناگون | DW ... www.dw.com/fa-ir/لباس-کاترین-اشتون-داستانی.../a-17611485‎Cached Similar4 مه 2014 ... پوشش کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در مذاکرات ... به دنبال طراحی و ارسال لباس، "مسئول دفتر کارترین اشتون هم از ما خواسته که ... لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/DBF224800918.html?h=1‎Cachedیک طراح لباس ایرانی برای «کاترین اشتون» لباسی طراحی و تهیه کرده است که در آن از ... کرده است و به دنبال آن مسوول دفتر او هم از ما خواسته که برایش لباسی طراحی و . طراحی لباس ایرانی برای کاترین اشتون lebasii.loger.ir/tagged/طراحی-لباس-ایرانی-برای-کاترین-اشتون 21 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- به نظر اعظم خدابخش که به کار طراحی لباس در مزون خود مشغول است، بیشتر خانم‌ها ... تصویر لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش . لباس طراح ایرانی برای اشتون lebasii.loger.ir/tagged/لباس-طراح-ایرانی-برای-اشتون‎Cached21 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- به نظر اعظم خدابخش که به کار طراحی لباس در مزون خود مشغول است، بیشتر خانم‌ها ... تصویر لباس ایرانی «کاترین اشتون» و مسئول دفترش . واکنش دیلی‌تلگراف به لباس ایرانی «اشتون» - ایسنا www.isna.ir/news/.../واکنش-دیلی-تلگراف-به-لباس-ایرانی-اشتون‎Cached14 مه 2014 ... روزنامه «دیلی تلگراف» در گزارشی با اشاره به لباس طراحی شده توسط یک طراح برجسته ایرانی برای «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجه اتحادیه ...