مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همه اعتبارم، یکشبه از کف رفت

جام جم سرا:
به غیر از زورگیری، اتهاماتی همچون سرقت، تخریب اموال دولتی و تمرد نسبت به مأموران هم دراین پرونده رنگین به چشم می‌خورد.

*اولین بار کی دست به سرقت زدی؟
**سال 87 بود که از پدرم خواستم ماشین ‍‌ را دراختیارم بگذارد تا با دوستانم دوری بزنم؛ او ماشین نداد ومن به سراغ یکی از دوستانم به نام «محمد دماغ» رفتم تا ماشینی برایم بدزد. گفت 500هزار تومان می‎گیرم و پرایدی سرقتی را دو،سه روزه در اختیارت می‎گذارم. پول را دادم و ماشین را گرفتم؛ ولی روز بعد پلیس مرا پشت فرمان دستگیر کرد. یک سال به زندان رفتم. آن زمان 19ساله بودم.

*و بعد از آزادی هم دوباره به سمت خلاف رفتی؟
**بعد از آزادی که دیگر آبرویم در فامیل و محل رفته بود، دوباره به سراغ «محمددماغ» رفتم تا با هم کار کنیم. ظرف دو،سه روز او راه‏های سرقت ماشین یا لوازمش را به من یاد داد. بعد از آن پراید یا ضبط و لوازم پژو206 را سرقت می‎کردیم. دو بار دیگر هم دستگیر شدم ولی در کار حرفه‌ای شدم.

*ضبط و یا لوازم ماشین را چند می‎فروختی؟
**اگر پنل داشت، تا 700هزار تومان ولی اگر پنلش نبود، کفی خالی را 50هزار تومان می‎فروختیم.

*تو از خانواده مرفهی هستی و نیاز مالی نداشتی،پس چرا سرقت می‎کردی؟
**نیاز مالی نداشتم چون پدرم در بازار بزرگ تهران مغازه دارد. حتی در17سالگی برایم مغازه‎ای اجاره کرد که در آن مشغول خرید و فروش موبایل شدم. درآمد خوبی هم داشتم. اعتبارم در بازار به اندازه یک آدم پنجاه ساله بود، اما متأسفانه با داشتن دوستانی ناباب که با استفاده از وضع مالی خوبم دورم جمع شده بودند، شروع به مصرف قرص‌های روانگردان و شیشه کردم. بعد از آن ناگهان وزنم بالا رفت،170 کیلو شدم. همه بازار متوجه اعتیادم شده بودند. یک‌شبه اعتبارم را از دست دادم. بعد از آن تحت تأثیر مصرف «شیشه» به سمت هیجاناتی مثل سرقت ماشین رفتم.

*با این سوابق و 500نفر شاکی، برخورد خانواده‎ات چه طور است؟
**آبرویشان را برده‏ام. فکر نمی‎کنم بتوانم ازدواج کنم یا زندگی موفقی داشته باشم. فاصله خانه‎مان تا بازار زیاد نیست؛ حوالی چهارراه سیروس است. همه پدرم را می‎شناسند. چند بار تلاش کرده‏اند تا ترک کنم ولی باز شروع کرده‎ام. البته این را هم بگویم که این 500 نفر شاکی مال پرونده قبلی من است. چند شاکی هم برای سایر جرم‌هایم داشتم، ولی پدرم با پرداخت 60 میلیون تومان از چند تای آنان رضایت گرفت. بعد هم با وثیقه 100میلیونی پدرم آزاد شدم ولی باز به زندان برگشتم.

*یعنی پدرت برای آزادی‎ات از آن همه شاکی رضایت گرفت ولی تو دوباره خلاف کردی؟
**سه ماه بعد از آزادی بود که دوباره به سمت «شیشه» رفتم. یک روز با «پیمان رشتی» یکی دیگر از دوستانم برای سرقت رفته بودیم. ما سوار 206سرقتی از مقابل کلانتری کن رد می‏شدیم که مأموران ایست دادند. من رانندگی می‏کردم. آنان هم سوار یک 206 شخصی بدون آژیر و نشان پلیس دنبالمان حرکت کردند. مأمور راننده، دست فرمان خوبی داشت. هرچه رفتم دنبالمان آمدند تا به «فیروزبهرام» در جاده ساوه رسیدیم. کم کم سه چرخ ماشین را پنچر کردند. با یک چرخ باز هم می‏رفتم. با درخواست کمکشان، یک بالگرد هم از آسمان تعقیبمان می‎کرد تا اینکه مقابلمان پیچیدند و دیگر هیچ راه فراری برایمان نماند. بعد از دستگیری و زدن دستبند، می‏خواستند ما را سوار سمند کنند ولی یکی از مأموران کلید دستبند را در دستم دید و درگیری به وجود آمد که « پیمان رشتی» کشته شد. من زنده ماندم و حالا منتظرم ببینم چه پیش خواهد آمد. پرونده «پیمان رشتی» هم در جریان است تا ببینند مقصر او بوده یا پلیس؟ او هم مثل من سابقه‌دار بود.(حمایت)

*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوما به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

Share



لینک منبع :همه اعتبارم، یکشبه از کف رفت

[PDF] ﻫﻤﻪ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻡ، ﯾﮑﺸﺒﻪ ﺍﺯ ﮐﻒ ﺭﻓﺖ - جام جم jamejamonline.ir/Shared/CreatePdf/1479200454375075678 ﻫﻤﻪ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻡ، ﯾﮑﺸﺒﻪ ﺍﺯ ﮐﻒ ﺭﻓﺖ. ﻫﯿﮑﻞ ﺩﺭﺷﺖ ﻭ ﻭﺯﻥ ﺳﻨﮕﯿﻨﺶ، ﺳﻨﺶ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ 25ﺳﺎﻝ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ. ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﻭ ﺑﺮﻭﯾﻢ ﺑﻨﺸﯿﻨﺪ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮐﻪ. ﺩﻭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﺪ ﺗﺎ ﻓﻀﺎﯾﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺸﺴﺘﻦ ... همه اعتبارم، یکشبه از کف رفت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../همه-اعتبارم،-یکشبه-از-کف-رفت‎Cachedتصویر همه اعتبارم، یکشبه از کف رفت. جام جم سرا: به غیر از زورگیری، اتهاماتی همچون سرقت، تخریب اموال دولتی و تمرد نسبت به مأموران هم دراین پرونده رنگین به چشم ... Images for همه اعتبارم، یک شبه از کف رفت محـکـــــــــــــــــوم به زنــدگــــــی mmt95maryam.blogfa.com/‎Cached Similarبی خیال همه رفت ها ... و در بین این همه چیزهای مجازی ... نفرین بر آن مرامی که اینگونه به اعتمادم خیانت کرد ... یادمان نرود: گاهی به گناه به اندازه یک کلیک فاصله داریم. ... شب عروسیه، آخره شبه ، خیلی سر و صدا هست. ... مثل یه عروسک زیبا کف اتاق خوابیده. رمان قتل سپندیار از (moonshine/parmisa65) قسمت 52 - بنیتا www.mybenita.com/.../رمان-قتل-سپندیار-از-moonshineparmisa65-قسمت-52-18lfxj‎Cachedدر فصلی از یک رمان ... تا به خودم بجنبم واز در بیام بیرون مادرشوهرم زودتر ازمن رفت سراغ سهراب وبردتش بالا . ... مادرجسم توی دستش رو کف دستم کوبید وگفت . .... اعتمادم رو از بین بردی . ... به نظرت بعد از این همه وقت یکم برای توضیح دادن دیر نیست . ... دوازده و نیم شبه و من به زور چشمهام رو باز نگه داشته ام تا قسمت های جدیدش رو بخونم ... [PDF] کارنامه پژوهشی مدیریت پژوهش و فناوری (1391-1380) niordc.ir/uploads/karname_r_and_d_web.pdf علمی و تحقیقاتی، تمرکز و هدایت امکانات و تشویق کامل و همه ... توسعه یک روش جدید برای انتگراسیون فرآیند با استفاده از آنالیز پینچ ترکیبی آب و انرژی. 37 ... ارائه روش جدید برای پاک سازی و بازیافت لجن و رسوبات کف مخازن ذخیره نفت خام در مقیاس پایلوت. 62 .... مدل سازی فرآیند هیدروکراکینگ با استفاده از شبکه های عصبی. 234. تیوال فیلم فروشنده / The Salesman (هنر و تجربه) www.tiwall.org/cinema/salesman/tags/featured?wallAction...12735 «تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای ... □□□در کانال ابدیت و یک روز شماره بیست و یک را بشنوید : ..... همه ی فروشنده های فرهادی،درحال زوالند، بدون آنکه چیزی قابل ارزش بدست آورند. .... به علت ساختن فیلمهای جشنواره ای و بی مخاطب صحبت میکند اما فیلم آخرش در کف فروش می ماسد. اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد! - خبر اقتصادی eghtesadgardan.ir/fa/news/1395/اسراییل-زمان-حمله-به-ایران-را-اعلام-کرد آن رژیمى، آن نظامى که اعتبارش در چشم مردم خودش بشکند، سرنوشتش معلوم است؛ مثل ...... حالا که حمله نکردن پس باید اول رفت سراغ فساد ، گرونی، و بخور بخور ها و سعی ...... تا رهبر ایران سربازانی جان در کف و جوانی همچو ما دارد اسراییل هیچ کاری نمی تواند بکند ...... نمی شود یک شبه انتظار داشت که همه چیز طبق نظر ما باشد باید انتظار شما با ... شهادت حضرت علی (َع) را بر تمام - اشـــعـــار نــغـز از صــاحـبــان مـغــز www.toghoz.blogfa.com/author-toghoz.aspx‎Cached Similar3) نام آسمان سوم ماروم است و رنگ آن به رنگ شبه است. 4) نام آسمان چهارم ... قرآن دارای یک نظم عددی است که سر سلسله آن عدد هفت و توابع آن می‌باشد‌. ... رفتند و رویم دیگر آیند و روند ..... گاه شود سنگ و ریگ در کف او سبحه خوان .... که دنیای دنی بی اعتباره. پیامک‌های جدید تبریک به مناسبت روز پدر - فردا www.fardanews.com/.../پیامک‌های-جدید-تبریک-به-مناسبت-روز-پدر‎Cachedولی پدر یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند، خم به ... به سلامتی پدری که کف تموم شهرو جارو میزنه که زن و بچش کف خونه کسی رو جارو نزنن ... راحت نوشتیم بابا نان داد؛ بی آنکه بدانیم بابا چه سخت برای نان همه جوانیش را داد! .... فیلم: سواستفاده از هنرمندان زنی که به شبکه جم رفتند · فیلم: صبر آزاده نامداری ...