مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیمه جدید برای عابران بزرگراه‌ها

جام جم سرا:
معاون اجرایی دیات بیمه ایران افزود: شرکت‌های بیمه‌ای از جمله بیمه ایران طبق تبصره ماده ۴ قانون ایمنی راه‌ها از محل بیمه‌نامه خودرویی که عابر با آن برخورد کرده است به حادثه دیدگان و وراث آنان غرامت پرداخت می‌کند.
به نقل از فارس، خدا کرم اخوان درباره پرداخت خسارت به عابرانی که در اتوبان‌ها و بزرگ راه‌ها دچار حوادث رانندگی می‌شوند، اظهارداشت: ورود عابران پیاده به اتوبان و بزرگ راه‌های درون و برون شهری ممنوع است، اما اگر عابری به این نکته توجه نداشته و در این مبادی دچار حادثه رانندگی شود، خسارت دریافت می‌کند.
وی در پاسخ به این سئوال که کدام خودرو‌ها عامل بیشترین تصادفات جرحی در تهران بوده‌اند نیز اظهار داشت: طبق آمار رسمی خودروهای سواری در استان تهران عامل وارد شدن بیشترین صدمات جانی به عابران پیاده و رانندگان هستند.

به گفته وی، طبق آماری که در بیمه ایران موجود است، سال گذشته ۳۵۸۲ عابر پیاده جان خود را در تصادفات جرحی از دست داده‌اند و ۲۵۰۸ موتورسوار نیز بر اثر بی‌احتیاطی رانندگان سواری به کام مرگ رفته‌اند که آمار نگران کننده‌ای است و بر همین اساس باید با فرهنگ‌سازی مناسب از بروز حوادث مشابه که منشا انسانی و خودرویی دارد هر چه سریع‌تر جلوگیری به عمل آید.
اخوان با هشدار به مسوولان و شهروندان تهرانی بابت این تعداد تصادف منجر به جرح و فوت در استان تهران، تاکید کرد: چنانچه رانندگان و عابران پیاده قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، به طور قطع میزان حوادث رانندگی منجر به جرح و فوت که خسارات و لطمات و مادی و معنوی بسیاری را به جامعه تحمیل می‌کند در شهر تهران کاهش پیدا خواهد کرد.



لینک منبع :بیمه جدید برای عابران بزرگراه‌ها

بیمه جدید برای عابران بزرگراه‌ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بیمه-جدید-برای-عابران-بزرگراه‌ها‎Cached1 مه 2014 ... به گفته معاون اجرایی دیات بیمه ایران، ورود عابران پیاده به اتوبان و بزرگ راه‌های درون و برون شهری ممنوع است، اما اگر عابری به این نکته توجه نداشته و ... بیمه جدید برای عابرین در اتوبان و بزرگراه‌ها - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/.../news/.../بیمه-جدید-برای-عابرین-در-اتوبان-و-بزرگراه‌ها‎Cached1 مه 2014 ... بیمه جدید برای عابرین در اتوبان و بزرگراه‌ها ... که در اتوبان ها و بزرگ راه‌ها دچار حوادث رانندگی می شوند، اظهارداشت: ورود عابران پیاده به اتوبان و بزرگ ... بیمه جدید برای عابران بزرگراه‌ها - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../بیمه-جدید-برای-عابران-بزرگراه‌ها 1 مه 2014 ... به گفته معاون اجرایی دیات بیمه ایران، ورود عابران پیاده به اتوبان و بزرگ راه‌های درون و برون شهری ممنوع است، اما اگر عابری به این نکته توجه نداشته و ... بیمه جدید برای عابرین در اتوبان و بزرگراه‌ها - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../بیمه-جدید-برای-عابرین-در-اتوبان-و-بزرگراه‌ها 30 آوریل 2014 ... بیمه جدید برای عابرین در اتوبان و بزرگراه‌ها ... که در اتوبان ها و بزرگ راه‌ها دچار حوادث رانندگی می شوند، اظهارداشت: ورود عابران پیاده به اتوبان و بزرگ ... تصویر بیمه جدید برای عابران بزرگراه‌ها | مهرداد طالبی , وکیل پایه یک ... https://www.mehrdadtalebi.ir/بیمه-جدید-برای-عابران-بزرگراه‌ها/تصویر-بیمه-جدید-برای-عابران-بزرگراه‌ه‎Cachedتصویر بیمه جدید برای عابران بزرگراه‌ها. منتشر‌شده ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ | توسط وکیل پایه یک مهرداد طالبی. این مطب را به اشتراک بگذارید : ... قوانین تصادف با عابر پیاده؛ چه زمان عابر پیاده مقصر است؟ - فردا www.fardanews.com/.../news/.../قوانین-تصادف-با-عابر-پیاده-چه-زمان-عابر-پیاده-مقصر-است‎Cached16 فوریه 2017 ... آنها مواردی مانند مسکونی یا‌ غیرمسکونی بودن، بزرگراه یا معبر اصلی، فرعی یا ... چنانچه وسیله‌ی نقلیه بیمه نباشد، دیه عابر از صندوق موضوع قانون ... بیمه جدید برای عابران بزرگراه‌ها - ایمپریا imperia.ir/various/.../news.../new-insurance-for-pedestrians-highways‎Cachedبه گفته معاون اجرایی دیات بیمه ایران، ورود عابران پیاده به اتوبان و بزرگ راه‌های درون و برون شهری ممنوع است، اما اگر عابری به این نکته توجه نداشته و در این مبادی دچار ... بیمه جدید برای عابرین در اتوبان و بزرگراه ها | معاونت اجرایی - قطره www.ghatreh.com/news/.../بیمه-جدید-برای-عابرین-اتوبان-بزرگراه 1 مه 2014 ... معاونت اجرایی دیات بیمه ایران گفت: بیمه ایران در سال 92 بابت حوادث ... راه ها دچار حوادث رانندگی می شوند، اظهارداشت: ورود عابران پیاده به اتوبان و ... Fars News Agency : پرداخت غرامت به عابرین حادثه دیده در اتوبان و ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13930210001145‎Cached Similar30 آوریل 2014 ... معاونت اجرایی دیات بیمه ایران خبر داد پرداخت غرامت به عابرین حادثه دیده در ... راه‌ها دچار حوادث رانندگی می شوند، اظهارداشت: ورود عابران پیاده به اتوبان و ... تشریح جزئیات اعمال قانون عابران پیاده/ زمانی که عابر پیاده در تصادف ... www.mehrnews.com/news/2424147/‎Cached21 نوامبر 2014 ... تشریح جزئیات اعمال قانون عابران پیاده/ زمانی که عابر پیاده در تصادف مقصر ... همچنین در بزرگراه‌ها و خیابان از لابه‌لای درختان، گل‌ بوته‌های حاشیه و ...