مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سالاد اسفناج با سس سیر

مواد لازم سس سیر: خردل: نصف قاشق مربا‌خوری ، روغن زیتون: دو قاشق غذا‌خوری ، سرکه سیب: دو قاشق غذا‌خوری، سیر رنده شده: دو حبه​برای تهیه این سس همه این مواد را با هم مخلوط کنید و روی سالاد بریزید. دقت کنید که روغن زیتون را در آخرین مرحله از تهیه سس اضافه کنید.

طرز تهیه سالاد: ژامبون را خرد کنید و با یک قاشق روغن زیتون سرخ کنید. اسفناج‌ها را خرد کنید و با پنیر خرد شده و ژامبون مخلوط کنید و به تعداد تخم‌مرغ‌ها تقسیم کنید و در بشقاب مخصوص سرو بریزید. تخم‌مرغ‌ها را جدا نیمرو کنید و روی هر ظرف یک عدد تخم‌مرغ نیمرو شده بگذارید وبعد سس مخصوص را روی آنها بریزید. می‌توانید برای تزئین این سالاد از تعدادی زیتون استفاده کنید.



لینک منبع :سالاد اسفناج با سس سیر

سالاد سیب زمینی و اسفناج با سس سیر - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../potato1-salad1-spinach1.html‎Cached Similarطرز تهیه سالاد سیب زمینی و اسفناج سالاد سیب زمینی و اسفناج با سس سیر درست کردن سالاد سیب زمینی و اسفناج با سس سیر,مواد لازم برای سس سیر,طرز تهیه انواع ... سالاد اسفناج با سس سیر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../سالاد-اسفناج-با-سس-سیر‎Cached29 آوریل 2014 ... مواد لازم- اسفناج تازه: ۳۰۰ گرم|تخم‌مرغ: سه عدد|ژامبون مرغ: ۲۵۰ گرم|روغن زیتون: سه قاشق|سس سیر: نصف فنجان|نمک: به اندازه لازم|پنیرخرد شده: نصف ... طرز تهیه سالاد اسفناج و سیب زمینی با سس سیر - آکاایران www.akairan.com/.../how-to-prepare-salad-of-spinach-and-potatoes.html‎Cached21 ژانویه 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه سالاد اسفناج و سیب زمینی با سس سیر ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... طرز تهیه سالاد سیب زمینی و اسفناج با سس سیر - نمناک namnak.com/سالاد-سیب-زمینی-اسفناج-با-سس-سیر.p25177‎Cachedسس سیر این سالاد سالم بهش طعم بی نظیری میده. فقط 75 واحد کالری داره و این سالاد سرشار از اسیدفولیکه.برای سرو سالاد، اسفناج و سیب زمینی رو ترکیب کرده و کمی ... طرز تهیه سالاد سیب زمینی و اسفناج با سس سیر - عصر ایران www.asriran.com/.../طرز-تهیه-سالاد-سیب-زمینی-و-اسفناج-با-سس-سیر‎Cached Similarسس سیر این سالاد سالم به آن طعم بی نظیری می دهد. فقط ۷۵ واحد کالری دارد و این سالاد سرشار از اسیدفولیک است. مواد لازم برای سالاد سیب زمینی و اسفناج با سس سیر : ... Images for سالاد اسفناج با سس سیر سالاد سیب زمینی و اسفناج با سس سیر - نوین زی novinzi.com/سالاد-سیب-زمینی-و-اسفناج-با-سس-سیر/‎Cached Similarسالاد سیب زمینی و اسفناج با سس سیر. به‌دست گروه نویسندگان · ۱۳۹۳/۰۸/۲۵. سس سیر این سالاد سالم بهش طعم بی نظیری میده. فقط ۷۵ واحد کالری داره و این سالاد سرشار ... طرز تهیه سالاد اسفناج و سیب زمینی با سس سیر - وبلاگ شاهین 2007.blogsky.com/1394/11/28/post-487/‎Cached17 فوریه 2016 ... سالاد اسفناج و سیب زمینی خوشمزه سس سیر این سالاد سالم به آن طعم بی نظیری می دهد . فقط ۷۵ واحد کالری دارد و این سالاد سرشار از اسیدفولیک است. آخرین خبر | میز اردور/ طرز تهیه سالاد اسفناج و سیب زمینی با سس سیر akharinkhabar.com/.../-طرز-تهیه-سالاد-اسفناج-و-سیب-زمینی-با-سس-سیر‎Cachedآخرین خبر/ ‌مواد لازم: اسفناج خرد شده: ۱ فنجان سیب زمینی پخته خرد شده (در صورت دلخواه با پوست): ۲ فنجان نمک: به مقدار ... طرز تهیه سالاد اسفناج و سیب زمینی با سس سیر - سایت تفریحی نیمکت nimkati.parsiblog.com/.../طرز+تهیه+سالاد+اسفناج+و+سیب+زمینی+با+سس+سیر/ 16 ژانویه 2016 ... طرز تهیه سالاد اسفناج و سیب زمینی با سس سیر نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد اسفناج و سیب زمینی را آماده کرده ایم برای مشاهده ...