مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هیجان رانندگی دختر جوان جان پدر را گرفت

جام جم سرا:

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته واژگونی یک دستگاه سواری پراید به ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه استان زنجان اعلام شد.
رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: بلافاصله ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه به محل حادثه در اتوبان زنجان-قزوین اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در این حادثه یکی از سرنشینان پراید که پدر دختر جوان بوده به علت شدت برخورد و جراحات در دم جان باخته است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: راننده جوان متاسفانه فاقد گواهینامه بوده و این عامل باعث بروز این حادثه تلخ و ناگوار شده است.
سرهنگ شیرمحمدی با اشاره به علت این حادثه خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از جانب راننده پراید اعلام کرده‌اند.



لینک منبع :هیجان رانندگی دختر جوان جان پدر را گرفت

هیجان رانندگی دختر جوان جان پدر را گرفت - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../هیجان-رانندگی-دختر-جوان-جان-پدر-را-گرفت‎Cachedرئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در استان زنجان خبر داد. هیجان رانندگی دختر جوان جان پدر را گرفت - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../هیجان-رانندگی-دختر-جوان-جان-پدر-را-گرفت 28 آوریل 2014 ... رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در اتوبان زنجان- قزوین به رانندگی دختری جوان خبر داد که نتیجه آن علاوه بر خسارات ... هیجان رانندگی دختر جوان جان پدر را گرفت | ریخت و پاش www.rikhtopash.com/.../هیجان-رانندگی-دختر-جوان-جان-پدر-را-گرفت/‎Cached28 آوریل 2014 ... رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در استان زنجان خبر داد. سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار حوادث ... هیجان رانندگی دختر جوان، جان پدر را گرفت - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/1e8d24560646.html‎Cached27 آوریل 2014 ... سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در استان زنجان خبر داد. سرهنگ علی ... هیجان رانندگی دختر جوان، جان پدر را گرفت | هیجان رانندگی - قطره www.ghatreh.com/news/.../هیجان-رانندگی-دختر-جوان-جان-پدر-گرفت 27 آوریل 2014 ... هیجان رانندگی دختر جوان، جان پدر را گرفت. ... نقشه شوم مدیر جوان برای دختری که تازه منشی اش شده بود ... انفجار کپسول گاز جان 2 دختر را گرفت ... واژگونی پژو در جاده اصفهان-نطنز +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1487557374668588128‎Cached10 مه 2014 ... این چهارمین حادثه رانندگی منجر به مرگ است که طی یک هفته گذشته در جاده‌های استان اصفهان رخ داده ... تصویر هیجان رانندگی دختر جوان جان پدر را گرفت ... تجاوز به چپ خودرو ۴۰۵ جان پدر و مادر کودک ۶ ساله را گرفت - گیل نگاه ... https://damadam.ir/news/تجاوز-به...جان-پدر...گرفت/8497387‎Cached30 مه 2017 ... گیل نگاه: تجاوز به چپ خودرو ۴۰۵ جان پدر و مادر کودک ۶ ساله را در محور فرعی ... و رانندگی می توان از وقوع چنین حوادث دلخراشی جلوگیری به عمل آورد. مطالب | پایگاه خبری تحلیلی نیریمیز www.nirimiz.ir/all?items_per_page=60&page=348...2 نیریمیز: در پی وقوع سانحه رانندگی که روز گذشته در بزرگراه آزادگان تهران به وقوع ... فتنه‌های جوان ۲۰ ساله علیه انقلاب! ..... هیجان رانندگی دختر جوان جان پدر را گرفت. رانندگی خطرناک دختر خردسال با کامیون در جاده - آپارات www.aparat.com/.../رانندگی_خطرناک_دختر_خردسال_با_کامیون_در_جاده‎Cached Similar16 مه 2015 ... 55 آنلاین انتشار یک ویدئوی آماتوری از دختر بچه خردسالی که پشت فرمان کامیون نشسته و در جاده ای به سمت خرم آباد رانندگی می کند، با خشم کاربران شبکه های. ... پدر این بچه که تصویر این اقدام احمقانه و خطرناک را ثبت کرده، دخترش ... سبقت گرفتن از یک وسیله نقلیه سنگین دیگر نیز تشویق می کند. ... Call Of Life. تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران |عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تصادف-۱۲-خودرو-در-میدان-توحید-تهران-عکس‎Cached10 آوریل 2014 ... با سلام من فکر میکنم تا زمانیکه در قوانین راهنمایی و رانندگی جرایم خیلی سنگینی نظیر ابطال ... تصویر هیجان رانندگی دختر جوان جان پدر را گرفت ...