مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرطان ریه در زنان بیشتر می‌شود

جام جم سرا:
به نقل از سایت MSN، این روزها سرطان ریه در زنان و نیز سرطان پانکراس هم در زنان و هم در مردان به تهدیدی جدی تبدیل شده است.

به گفته محققان، تا سال ۲۰۱۲، میزان مرگ و میر ناشی از سرطان ریه در زنان در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا ۸ درصد افزایش پیدا کرده که علتش رو آوردن آنها به مصرف سیگار و بالا بودن این آمار در زنان در سال های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ گزارش شده است. پیش بینی می شود امسال سرطان پانکراس نیز بیش از ۸۲هزار نفر را در کشورهای اتحادیه اروپا به کام مرگ ببرد واین افزایش باعث نگرانی محققان شده است زیرا ۵ سال پس از تشخیص سرطان پانکراس کمتر از ۵ درصد مبتلایان زنده می مانند.



لینک منبع :سرطان ریه در زنان بیشتر می‌شود

سرطان ریه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سرطان_ریه‎Cached Similarهر چقدر آسیب بیشتر می‌شود، خطر ابتلا به سرطان نیز افزایش می‌یابد. ... ناشی از سرطان ریه در مردان در طول سال ۲۰۰۰ به استعمال دخانیات مربوط بوده است (۷۰٪ برای زنان ). ‎۲ علل - ‎۴ تشخیص بیماری - ‎۵ سایر موارد - ‎۷ درمانعلائم و راههای درمان سرطان ریه - نمناک namnak.com/سرطان-ریه.p11668‎Cached... مرگ می کشد. سرطان ریه بعد از سرطان پستان دومین عامل مرگ و میر زنان در جهان است . ... سرفه افرادی که سیگار می کشند زیاد می شود و از شدت بیشتری برخوردار است. با این علائم، سرطان ریه دارید! - اقتصاد نیوز www.eghtesadnews.com/.../156160-با-این-علائم-سرطان-ریه-دارید‎Cached20 دسامبر 2016 ... سلامت نیوز؛ سرطان ریه یکی از کشنده ترین سرطان ها در هر دو جنس زن و مرد است و ... در گذشته دچار تغییر در صدا یا سرفه ‌های مکرر طولانی چند ماهه یا بیشتر بودند. ... کند و در نتیجه دچار عفونت ‌های جدی از جمله برونشیت و ذات‌ الریه می شود. ۱۰ علامت احتمالی سرطان ریه - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910925000714‎Cached Similar15 دسامبر 2012 ... بیماری‌های مکرر مانند سرماخوردگی، آنفلوانزا، برونشیت یا ذات‌الریه به ویژه در زنان سیگاری می‌تواند به علت ضعف سیستم دفاعی یا سرطان ریه باشد؛ ... سرطان ریه در زنان بیشتر می‌شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../سرطان-ریه-در-زنان-بیشتر-می‌شود‎Cached27 آوریل 2014 ... محققان هشدار می‌دهند، سرطان ریه به عنوان کشنده ترین سرطان زنان، از سرطان سینه سبقت خواهد گرفت و علت آن، روی آوردن زنان طی ۵۰ سال اخیر به استعمال ... سرطان ریه کشنده ترین سرطان است - بیتوته www.beytoote.com/health/malady.../lung-pernicious-cancer.html‎Cached Similarشاید به همین دلیل باشد که سرطان ریه کشنده ترین سرطان در انسان محسوب می شود. ... خانم های سیگاری بیشتر از آقایانی که همان مقدار سیگار می کشند به سرطان ریه مبتلا ... واقعیت‌هایی در مورد سرطان ریه pgtmrc.bpums.ac.ir/Fa/DynPages-785.htm‎Cached Similar19 سپتامبر 2012 ... سرطان ریه شایعترین علت مرگ ناشی از سرطان در مردان و زنان به حساب می آید. ... سلولهای بیشتری پدید می آیند و زمینه برای ایجاد سرطان فراهم می شود. علائم سرطان ریه چیست؟ 7 نشانه شگفت انگیز سرطان - مجله سلامت www.majalesalamat.com/symptoms/signs-of-lung-cancer/‎Cached19 دسامبر 2016 ... درد قفسه سینه یکی از واضح ترین نشانه‌های سرطان ریه است اما نشانه‌های دیگری ... همانطور که می دانید سرطان ریه یکی از سرطان‌های کشنده در جهان است که مردان و زنان را ... متفاوت از احساس خستگی معمولی است که در بیشتر افراد دیده می‌شود. سرطان ریه و علائم آن - تبیان article.tebyan.net/30432/سرطان-ریه-و-علائم-آن‎Cached1- سرطان ریه چیست و در چه افرادی دیده می‌شود و عوامل زمینه‌ساز این بیماری کدام است؟ ... سیگار می‌کشند و در نتیجه استعدادشان نسبت به سرطان ریه بیشتر می شود. علائم و نشانه‌های سرطان ریه www.fardanews.com/fa/news/.../علائم-و-نشانه‌های-سرطان-ریه‎Cached28 دسامبر 2015 ... آگاهی از نشانه‌های شایع سرطان ریه سبب می‌شود این سرطان مهلک در ... سرطان ریه دومین سرطان رایج در مردان جهان و سومین سرطان رایج در زنان است. ... ابتلا به سرطان ریه در شما به حدود 30 تا 40 برابر بیشتر از افراد غیر سیگاری افزایش ...