مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صدایی نمی‌شنوید؟ هدفونتان را تمیز کنید

جام جم سرا:

آلودگی و چربی‌های جمع شده روی هدفون به تدریج کیفیت پخش صدای آن را پایین می‌آورد؛ بنابراین بهتر است به صورت منظم و هر از گاهی این هدفون‌ها را تمیز کنید. یادتان باشد شوینده‌های قوی همیشه بهترین راه‌حل نیستند؛ شما می‌توانید با کمی آب گرم و صابون، یک پارچه نرم، یک مسواک و حوله کوچک به راحتی این کار را انجام داده و هدفون‌تان را تمیز کنید.
برای تمیز کردن هدفون‌ها بهتر است اول آب و صابون را ترکیب کرده و بعد پارچه را در این ترکیب خیس کنید. البته مراقب باشید پارچه نباید کاملا خیس شود و آب از آن بچکد، بلکه تنها باید مرطوب شود. به هر حال یادتان باشد که می‌خواهیم یک ابزار الکترونیکی را تمیز کنیم و بهتر است برای این کار از آب کمتری استفاده کنیم. پد گوشی و سرپوش هدفون را جدا کنید تا با خیال راحت و بدون نگرانی برای ورود آب به هدفون آن را تمیز کنید. برای تمیز کردن این اجزا از همان پارچه مرطوب استفاده کنید. حالا برای پاک و تمیز کردن آلودگی‌های باقیمانده، از یک مسواک خشک و پارچه استفاده کنید. بعد از پاک کردن تمام قسمت‌ها و برای خشک کردن هدفون، از حوله استفاده کنید. پس از خشک شدن، قسمت‌های جدا شده هدفون را در جای خودشان قرار بدهید. حالا می‌توانید از پخش صدای بهتر هدفون‌تان لذت ببرید. (دنیای اقتصاد)



لینک منبع :صدایی نمی‌شنوید؟ هدفونتان را تمیز کنید

صدایی نمی‌شنوید؟ هدفونتان را تمیز کنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../صدایی-نمی‌شنوید؟-هدفونتان-را-تمیز-کنید‎Cached26 آوریل 2014 ... با این اوصاف بد نیست با صرف زمانی کوتاه و با استفاده از ابزارهای خانگی هدفون‌تان را تمیز کنید تا با این کار صدا را با کیفیت بهتری بشنوید. صدایی نمی‌شنوید؟ هدفونتان را تمیز کنید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../صدایی-نمی‌شنوید؟-هدفونتان-را-تمیز-کنید‎Cachedصدایی نمی‌شنوید؟ هدفونتان را تمیز کنید. شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 09:38. هدفون‌ها یکی از دوست داشتنی‌ترین لوازم جانبی دیجیتال اغلب ما هستند که معمولا هر روز ... چگونه یک هدفون انتخاب کنم؟ https://chegane.com/چگونه-یک--هدفون-انتخاب-کنم؟/548‎Cached23 نوامبر 2016 ... هدفون هایی ارزان قیمتی را که همراه دستگاه MP3 تان دارید، فراموش کنید. ... داده و موسیقی گوش کنید بدون اینکه استرس این را داشته باشید که هدفون تان احتمال دارد بیافتد. ... حتما قبل از استفاده از هدفون، گوش هایتان را تمیز کنید. ... و یا دویدن، ویا حین رانندگی، چون صدای محیط را نمی شنوید، حادثه ای برایتان پیش بیاید. شیوع واژه‌های مخفی، نامأنوس و فینگلیش در میان جوانان iransurprise.ir/شیوع-واژههای-مخفی-نامأنوس-و-فینگلیش-در-میان-جوانان-5222 4 ژانویه 2015 ... شیوع واژه‌های مخفی، نامأنوس و فینگلیش در میان جوانانجام جم سرا: یک استاد زبان‌شناسی با اشاره به این‌که استفاده از واژه‌های مخفی، نامأنوس با زبان ... صبح دوش بگیریم یا شب؟ www.iransurprise.ir/صبح-دوش-بگیریم-یا-شب-8233‎Cached11 ا کتبر 2015 ... اگر بعد از کار به باشگاه ورزشی می روید و یا خودتان ورزش می کنید، بهتر است قبل ... ترفندهای مواجهه با افرادی که دوستشان ندارید; صدایی نمی‌شنوید؟ ۱۴ ویژگی که باید در سال کهنه جا بگذارید iransurprise.ir/۱۴-ویژگی-که-باید-در-سال-کهنه-جا-بگذارید-6100 شاید فکر کنید کسی نمی‌تواند به خود توجه نکند و مدام نگران حال اطرافیان خود باشد. اما باید گفت کسانی هستند که این ویژگی را دارند. در حقیقت این افراد هرگز به خود و ... تمیز کردن - پرتال جامع تایا | taya.ir/Sara/Search/keyword/1¬¬q=تمیز%20کردن__s-0-142.aspx روزتان را با یک حبه سیر شروع کنید، یک حبه سیر را پوست گرفته و به سه قسمت تقسیم کنید و با یک لیوان آن به صورت ناشتا میل کنید. .... تصویر صدایی نمی‌شنوید؟ ... خانگی هدفون‌تان را تمیز کنید تا با این کار صدا را با کیفیت بهتری بشنوید. گوش کنید حتی با on Instagram https://mulpix.com/instagram/گوش_کنید_حتی_با.html گوش کنید حتی با ...... بربری یا باگتی بخرین _ یک قاشق مرباخوری شکر_یک قاشق مربا خوری سرصاف نمک_ یک پیمانه شیرولرم طرز تهیه: داخل یه لیوان تمیز . راهنمایی برای خرید هدفون و هدست و هندزفری (فصل سوّم) mekhone.ir/?t=1562&e=276818780&ref=selfhttp://...ir‎Cached[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ( مطالعه آرشیو این ... اگه از هدفون صدایی شنیده بشه از این سری های حذف صدا تقریبا هیچ صدایی شنیده ...... در ضمن دوست عزیز پیشنهاد می کنم Review کاملی از هدفونتان در اینجا برنامه دهید تا ...... سر و ته شو هم بیارین، دوست دارم واقعا روش کار کنین و یه چیز تر تمیز باشه.