مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرغ کبابی شکم‌پر با لیمو و سبزیجات

جام جم سرا:

طرز تهیه:

قبل از اینکه مرغ را در فر بگذارید باید ۳۰ دقیقه آن را بیرون یخچال گذاشته باشید. داخل شکم مرغ را کاملا بشویید.
فر را روی ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد یا ۴۷۵ درجه فار‌‌نهایت یا درجه ۹ فر روشن کنید.
نیازی به پوست کندن سبزیجات نیست. تنها آن‌ها را بشویید و خرد کنید. فقط لازم است پوست سیر را بگیرید.
تمام سبزی‌ها و سیر را در یک سینی فر متوسط بریزید و با روغن زیتون آغشته کنید. آن‌ها را نمک و فلفل مزه‌دار کنید.
مرغ را با روغن زیتون آغشته کنید و تمام سطح آن را با نمک و فلفل مالش دهید و مزه‌دار کنید.
چند برش ظریف با نوک چاقو روی لیمو بزنید و آن‌را به همراه سبزیجات معطر داخل شکم مرغ قرار دهید. اگر ماکروویو دارید می‌توانید لیمو را ابتدا به مدت ۴۰ ثانیه درون آن قرار دهید. این کار عطر و طعم لیمو را بهتر خواهد کرد.
مرغ را روی سبزیجات قرار دهید و ظرف را درون فر که از پیش گرم شده بگذارید. بلافاصله حرارت فر را به ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد یا ۴۰۰ درجه فار‌‌نهایت یا درجه ۶ فر برسانید و مرغ را برای ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه در فر بپزید.
در میانه پخت به فر سر بزنید. اگر سبزیجات خشک به نظر می‌رسیدند، کمی آب به سینی اضافه کنید تا جلوی سوختن آن‌ها را بگیرید.
بعد از اینکه پخت کامل شد، مرغ را از ظرف خارج کنید و بعد از ۱۵ دقیقه آن را برش دهید. برای برش دادن مرغ بال‌ها را جدا کنید و از بین ران‌ها به دقت تا وسط سینه یک برش طولی بزنید. سپس ران‌ها را جدا کنید. با این روش هرکس می‌تواند به راحتی غذای خود را میل کند. یادتان باشد مرغ را با سبزیجاتش سرو کنید. (چاشنیک)



لینک منبع :مرغ کبابی شکم‌پر با لیمو و سبزیجات

Images for مرغ کبابی شکم‌پر با لیمو و سبزیجات مرغ کبابی شکم‌پر با لیمو و سبزیجات تازه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مرغ-کبابی-شکم‌پر-با-لیمو-و-سبزیجات-تازه‎Cached Similarدرست کردن این مرغ شکم‌پر بسیار ساده است اما به شما غذایی با طعم عالی و رویه‌ی برشته خواهد داد. مرغ کبابی شکم پر با لیمو و سبزیجات تازه - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/chiken1/20144222344.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد مرغ کبابی شکم پر با لیمو و سبزیجات تازه ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته غذا با مرغ از سایت ... مرغ کبابی شکم پر با لیمو و سبزیجات تازه « آشپزی - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-16266.htm‎Cached24 آوریل 2014 ... درست کردن این مرغ شکم پر بسیار ساده است اما به شما غذایی با طعم عالی و رویه ی برشته خواهد داد. طرز تهیه مرغ کبابی شکم‌پر با لیمو و سبزیجات - پورتال جامع ایران بانو iranbanou.com/.../156809-طرز-تهیه-مرغ-کبابی-شکم‌پر-با-لیمو-و-سبزیجات مواد لازم مناسب برای 4 تا 6 نفر. مرغ: یک عدد درسته متوسط (حدود 1.5 کیلوگرم); پیاز: 2 عدد متوسط; هویج: 2 عدد; ساقه کرفس : 2 عدد; سیر: یک کله; روغن زیتون : به مقدار ... مرغ کبابی شکم پر با لیمو و سبزیجات تازه آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../مرغ_کبابی_شکم_پر_با_لیمو_و_سبزیجات_تازه_آکا‎Cachedمرغ کبابی شکم پر با لیمو و سبزیجات تازه آکا. دانلود پاستا با سبزیجات کبابی · دانلود با گلدان لیلو (LILO)؛ سبزیجات تازه برداشت کنید · دانلود گوشت کبابی ... مرغ کبابی شکم پر با لیمو و سبزیجات تازه آکا - دانلود فیلم www.mevia.ir/.../مرغ_کبابی_شکم_پر_با_لیمو_و_سبزیجات_تازه_آکا‎Cachedمرغ کبابی شکم پر با لیمو و سبزیجات تازه آکا ... دانلود آموزش پاستا با سبزیجات کبابی با حضور خانم عیوضی در بخش آشپزی برنامه به خانه برمی گردیم از شبکه ... مرغ کبابی شکم‌پر با لیمو و سبزیجات تازه - انواع غذا با مرغ qka.ir/ashpazi/chiken1/mrgh_kbaby_shkmpr_ba_lymv_v_sbzyjat_tazh.html شما از پرتال آکاایران در سایت سرگرمی بخش آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان قسمت انواع غذا با مرغ- از مرغ کبابی شکم‌پر با لیمو و سبزیجات تازه ... طرز تهیه مرغ شکم پر - نمناک namnak.com/مرغ-شکم-پر.p18185‎Cachedمرغ شکم پر یکی از غذاهای پرطرفدار با طعم بسیار دلچسب و لذیذ است . این مقدار مناسب ... سبزی خرد شده یک لیوان شامل ( جعفری، گشنیز، نعنا و ترخون ). مغز گردوی چرخ ... آب لیمو یا آب نارنج 3-2 قاشق سوپخوری .... طرز تهیه کباب کوبیده مرغ · طرز تهیه ... مرغ کبابی شکم پر با لیمو و سبزیجات تازه - سایت اقیانوس محلی ... oghyanos.ir/مرغ-کبابی-شکم-پر-با-لیمو-و-سبزیجات-تازه/‎Cachedنوع غذا: خوراک هایی از ۴ گوشه دنیا; وعده غذایی: ناهار و شام; زمان پخت : ۹۰ دقیقه; زمان آماده سازی مواد: ۳۰ دقیقه. درست کردن این مرغ شکم پر بسیار ساده است اما به شما غذایی با ...